021-88507190

مشهورترین جاذبه های گردشگری جاکارتا

گردشگری م.مقیمی 12 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مشهورترین جاذبه های گردشگری جاکارتا در تور indonesia

    جاکارتا در indonesia پر از جاذبه های گردشگری دیدنی و اماکن گردشگری جذاب است. در شهر جاکارتا به عنوان پایتخت indonesia، مراکز خرید متعدد، فروشگاه ها، اماکن تفریحی، کافه ها و رستوران های زیادی ساخته شده است و با این اوصاف، به راحتی می توان گفت که جاکارتا یک مقصد گردشگری ایده آل در indonesia است. در ادامه مشهورترین جاذبه های گردشگری جاکارتا را به شما معرفی می کنیم که به نوعی گلچینی از اماکن دیدنی جاکارتا هستند و به شما توصیه می کنیم که هر طور شده، بازدید از آن ها را در برنامه سفرتان به جاکارتا با تور indonesia بگنجانید.

    مشهورترین جاذبه های گردشگری جاکارتا در تور indonesia

    پارک انکول دریم لند جاکارتا (سرزمین رویایی انکول)

    همان طور که از نام سرزمین رویایی انکول بر می آید، این پارک یک پارک هیجان انگیز و جذاب است و هر کسی می تواند اوقات بسیار شاد و مفرحی را در آن سپری کند. پارک انکول دریم لند جاکارتا به صورت 24 ساعته باز است و در آن یک شهربازی جذاب، یک پارک آبی بی نظیر، سواحل بسیار زیبا، بازار هنری، زمین های گلف، سالن های بولینگ و پیست پینت بال وجود دارد و انواع و اقسام نمایش های جالب با هنرنمایی حیوانات بامزه نیز در آن به معرض نمایش گذاشته می شود. این پارک یکی از بهترین شهربازی های indonesia است و شما هر طور که شده، باید تفریح در آن را در تور indonesia تجربه کنید. مطمئن باشید که خاطراتی که از تفریح و بازی در شهربازی سرزمین رویایی انکول نصیبتان خواهد شد، تا عمر دارید در یادتان خواهد ماند و همیشه از آن ها به نیکی یاد خواهید کرد.

    پارک انکول دریم لند جاکارتا (سرزمین رویایی انکول)

    موزه ملی indonesia در جاکارتا

    موزه ملی indonesia حدود 2 قرن قدمت دارد و به عنوان یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری جاکارتا شناخته می شود. این موزه که در مرکز شهر جاکارتا واقع شده است، یک موزه بسیار دیدنی است که در آن به موضوعات باستان شناسی، تاریخی، مردم شناسی و همین طور موضوعات جغرافیایی پرداخت شده است. موزه ملی indonesia در جاکارتا با نام ساختمان فیل نیز شناخته می شود و دلیل نامگذاری آن هم این است که یک مجسمه فیل در آن ساخته شده است. توصیه ما به شما این است که حتما در تور جاکارتا، از موزه ملی indonesia نیز دیدن کنید تا بیشتر با تاریخ و فرهنگ indonesia آشنا شوید.

    موزه ملی indonesia در جاکارتا

    بنای یادبود ملی indonesia در جاکارتا

    در مرکز شهر جاکارتا و داخل میدان مردکا، یک بنای یادبود وجود دارد که با نام بنای یادبودی ملی indonesia شناخته می شود. این بنای یادبود به شکل یک برج ساخته شده است و از مهمترین جاذبه های گردشگری جاکارتا در تور indonesia است. این بنای یادبود هر روزه (به جز آخرین دوشنبه هر ماه) از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر باز است.

    بنای یادبود ملی indonesia در جاکارتا

    گالری ملی indonesia در جاکارتا

    گالری ملی indonesia یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری جاکارتا در تور indonesia است. این گالری ترکیبی از یک موزه و یک گالری هنری است و واقعا جزء یکی از جالب ترین اماکن دیدنی جاکارتا محسوب می شود. در گالری ملی indonesia می توانید از تاریخ، فرهنگ و هنرهای تجسمی لذت ببرید و دید جدیدی به شهر جاکارتا و کشور زیبا و فرهنگی indonesia پیدا کنید. در گالری ملی indonesia در چاکارتا می توانید از آثار هنری هنرمندان محلی جاکارتا بازدید داشته باشید و ساعتی خودتان را با تماشای آثار هنری برتر indonesia سرگرم کنید.

    گالری ملی indonesia در جاکارتا

    گدونگ کسنیان جاکارتا ( تئاتر هنرهای جاکارتا)

    ساختمان تئاتر جاکارتا در زمان استعمار هلندی های ساخته شده است. در واقع ساختمان تئاتر هنرهای جاکارتا یک سالن کنسرت است که در شهر جاکارتا در کشور indonesia واقع شده است. این سالن کنسرت در نزدیکی مسجد استقلال و کلیسای جامع جاکارتا قرار گرفته است و در آن برنامه های هنری بسیار جالبی از نمایش و تئاتر گرفته تا برنامه های موزیکال به روی صحنه می رود. به شما توصیه می کنیم که اگر در تور indonesia زمان کافی داشتید، حتما در یکی از این برنامه های سالن تئاتر گدونگ کسنیان جاکارتا شرکت کنید و فرصت این تجربه ناب را در تور جاکارتا از خودتان نگیرید. برای رزرو تور جاکارتا و تور ارزان indonesia می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW