021-88507190

پاسخ به سوالات متداول توریستان درباره سفر به دهلی آگرا جیپور

گردشگری م.مقیمی 08 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پاسخ به سوالات متداول توریستان درباره سفر به دهلی آگرا جیپور 

    هند هفتمین کشور بزرگ جهان است و از هر نظر کشور متنوعی است! هند بیش از 1 میلیارد نفر جمعیت دارد و هر قسمت از آن، هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر مسائل فرهنگی و مذهبی، با بخش دیگر متفاوت است. اصلا همین مساله هم باعث شده که سفر به هند تا این اندازه در دنیا طرفدار پیدا کند. اصولا کسانی سفر به هند را انتخاب می کنند که اهل کسب تجربه های جدید هستند و دوست دارند که با سورپرایزهای مختلفی در طی سفرشان مواجه شوند! پس اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و می خواهید که یک هفته از زندگیتان به شکلی کاملا متفاوت با روتین همیشگی پیش برود، از همین حالا برنامه سفر به هند را برای خودتان تدارک ببینید و برای یک بار هم که شده در زندگیتان، سفر به هند و زندگی به سبک مردم هند را تجربه کنید. 

    درباره تورهای مثلث طلایی هند

    مشکلی که در این میان درباره سفر به هند وجود دارد، این است که به خاطر همان گستردگی و تنوعی که در موردش صحبت کردیم، کار بازدید از آن سخت است و واقعیت این است که هیچ کسی نمی تواند با یک بار سفر به هند، از همه بخش های هند دیدن کند. به همین دلیل هم هست که اکثر توریستان با تورهای مثلث طلایی هند سفر می کنند تا بتوانند بیشترین استفاده را از تور هند ببرند و در طی یک سفر، به دید جامع و قابل قبولی نسبت به هند و مردم هند برسند. در واقع نکته جالبی که درباره تور مثلث طلایی هند وجود دارد، این است که در این تور شما می توانید از سه تا از مهمترین شهرهای هند یعنی دهلی آگرا جیپور دیدن کنید و از مشهورترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری هند دیدن کنید و از همه این ها گذشته، با فرهنگ های متنوع مردم هند آشنا شوید. با ما همراه باشید تا به سوالات متداول توریستان درباره تورهای مثلث طلایی هند که احتمالا جزء سوالات شما هم برای سفر به هند هستند، پاسخ دهیم.

    اصلا مثلث طلایی هند یعنی چه؟

    مثلث طلایی هند، عبارتی است که در اصطلاح به سه شهر دهلی آگرا جیپور اطلاق می شود که در نقشه هند مثل سه راس یک مثلث دیده می شوند. این سه شهر در شمال هند واقع شده اند و از مهمترین شهرهای دیدنی هند هستند. شما حدودا ظرف یک نیم روز می توانید از هر کدام از این شهرهای مثلث طلایی هند به دیگری دسترسی پیدا کنید و با این حساب، می توان گفت که مدت 7 تا 10 روز برای بازدید از این سه شهر زیبا در تور مثلث طلایی هند کافی است.

    اصلا مثلث طلایی هند یعنی چه

    کدام جاذبه های گردشگری دهلی ارزش دیدن دارند؟

    دهلی به عنوان پایتخت هند و سومین شهر بزرگ جهان، اماکن دیدنی متعددی را در خود جای داده است. شهر دهلی تاریخچه 2500 ساله ای دارد و هر کدام از تمدن های طول تاریخ، اثر خاص خودشان را بر این شهر گذاشته اند. شما با سفر به دهلی با تور مثلث طلایی هند می توانید از اماکن دیدنی مربوط به هر کدام از این تمدن ها دیدن کنید و به دید عمقی درباره تاریخ هند برسید. از مهمترین جاذبه های گردشگری دهلی می توان به مسجد جامع دهلی (مسجدی با ظرفیت 25،000 نفر)، مقبره همایون (باغ مقبره مغولی) و همین طور قلعه سرخ دهلی و راج گات (بنای یادبود گاندی) اشاره کرد. از این ها گذشته، معبد لوتوس نیز یکی از جالب ترین اماکن توریستی دهلی است که بهتر است فرصت بازدید از آن را در تور مثلث طلایی هند از دست ندهید.

    کدام جاذبه های گردشگری دهلی ارزش دیدن دارند

    مهمترین جاذبه های گردشگری آگرا کدام ها هستند؟

    شاخص ترین جاذبه های گردشگری آگرا بنایی به نام تاج محل است که به عنوان سمبل عشق جهانی شناخته می شود. این بنای مرمرین با 28 نوع سنگ قیمتی و نیمه قیمتی دیزاین شده است و یکی از عجایب هفتگانه جهان محسوب می شود. این بنا به قدری دیدنی است که خیلی از افراد معتقدند که اگر کسی از بنای تاج محل در آگرا دیدن نکند، انگار اصلا هند را ندیده است!

    مهمترین جاذبه های گردشگری آگرا کدام ها هستند

    مهمترین جاذبه های گردشگری جیپور کدام ها هستند؟

    جیپور که با نام شهر صورتی شناخته می شود، سومین شهر مثلث طلایی هند است. این شهر یک شهر کاملا مدرن است و قدمت آن به قرن 18 می رسد. در جیپور دو جاذبه گردشگری بسیار مشهور وجود دارد که جزء لیست میراث جهانی یونسکو هستند. یکی از این جاذبه های گردشگری جانتار مانتار نام دارد که در واقع  یک رصدخانه تاریخی است و بزرگترین ساعت آفتابی جهان محسوب می شود و بازدید از آن از واجبات سفر به هند با تور مثلث طلایی هند است.

    مهمترین جاذبه های گردشگری جیپور کدام ها هستند

    بهترین زمان سفر به هند با تور مثلث طلایی هند، چه زمانی از سال است؟

    بیشتر تورهای مثلث طلایی هند در جهان در ماه های بین اکتبر تا مارس (اواسط مهر تا اواسط فروردین) برگزار می شوند. در واقع بیشتر توریستان جهان، ماه های اکتبر (اواسط مهر تا اواسط آبان)، نوامبر (اواسط آبان تا اواسط آذر)، فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند) و مارس (اواسط اسفند تا اواسط فروردین) را برای سفر به هند انتخاب می کنند. در واقع حقیقت این است که در طول این ماه ها، هوای هند خنک می شود و بازدید از جاذبه های گردشگری هند برای توریستان ساده تر می شود.

    چگونه می توان از از شهرهای مثلث طلایی هند دیدن کرد؟

    همان طور که گفته شد خیلی از تورهای هند تحت عنوان تورهای مثلث طلایی هند تشکیل می شوند که بعضی از آن ها جزء تورهای لاکچری هند و بعضی جزء تورهای ارزان هند هستند. با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید یک تور مثلث طلایی هند قیمت مناسب را رزرو کنید و راهی این کشور زیبا و شگفت انگیز شوید. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW