021-88507190

خرافات عجیب مردم کره جنوبی

گردشگری م.مقیمی 13 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مردم کره جنوبی یک سری خرافات جالب دارند! خرافاتی که بعضی هایشان عجیب، بعضی باورنکردنی و بعضی خنده دار هستند و اصلا هم به نظر نمی رسد که مردم کره جنوبی بخواهند در قرن 21 از اعتقاد به آن ها دست بکشند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خرافات عجیب مردم کره جنوبی

    مردم کره جنوبی یک سری خرافات جالب دارند! خرافاتی که بعضی هایشان عجیب، بعضی باورنکردنی و بعضی خنده دار هستند و اصلا هم به نظر نمی رسد که مردم کره جنوبی بخواهند در قرن 21 از اعتقاد به آن ها دست بکشند! با ما همراه باشید تا شما را با بعضی از جالب ترین خرافات مردم کره جنوبی آشنا کنیم.

    خرافات عجیب مردم کره جنوبی

    خوردن غذاهای چسبنده!

    مردم کره اعتقاد ویژه ای به این مساله دارند که اگر قبل از امتحان خوراکی های چسبنده مثل آبنبات چوبی بخورند، اطلاعات به مغزشان می چسبد و بنابراین امتحانشان را بهتر سپری خواهند کرد! در مقابل این باور را هم دارند که اگر کسی قبل از امتحان غذاها یا خوراکی های لغزنده مثل نودل بخورد، اطلاعات از مغزش لیز می خورند و بنابراین امتحانش را بد خواهد داد! شاید بتوان گفت که این مورد یکی از عجیب ترین خرافات مردم کره جنوبی است که حتی نسل جوان تر کره جنوبی و حتی دانشجویان هم به آن اعتقاد دارند!

    خوردن غذاهای چسبنده

    سوت زدن!

    مردم کره جنوبی مدام به هم تذکر می دهند و همدیگر را از سوت زدن در طول شب منع می کنند! داستان از این قرار است که مردم کره جنوبی فکر می کنند که اگر کسی در طول شب سوت بزند، موش ها یا روح ها احضار می شوند و بدین شکل زندگیشان در معرض خطر قرار می گیرد!

    عدد چهار!

    مردم کره جنوبی عدد 4 را مساوی با "مرگ" می دانند! آن ها به قدری عدد 4 را بدیمن و نحس می دانند که اکثر ساختمان هایشان طبقه چهارم ندارد! در واقع آن ها نام طبقه بالاتر از طبقه سوم ساختمان را طبقه پنجم می نامند و بدین شکل سعی می کنند که تا می توانند، از عدد 4 و نحسی های ریز و درشت آن دور بمانند! به هر حال این مورد یکی از قوی ترین خرافات مردم کره جنوبی است و تقریبا می توان گفت که مردمان کره جنوبی به نحس بودن عدد 4 معتقدند.

    عدد چهار

    انتخاب روز مناسب برای نقل مکان!

    مردم کره جنوبی یک سری از روزهای ماه را روزهای شیطانی می نامند و عجیب به این مساله اعتقاد دارند که کسی نباید سفرش را در یکی از این روزها آغاز کند! آن ها معتقدند که روز سفر باید درست انتخاب شود تا بدیمنی به زندگی شخص سرازیر نشود! یکی دیگر از خرافات جالب مردم کره جنوبی هم این است که آن ها فکر می کنند اگر در روز اول سفرشان باران ببارد، ثروتمند می شوند و پول از در و دیوار برایشان می بارد!

    هدیه دادن کفش!

    مردم کره جنوبی معتقدند که اگر کسی به همسرش کفش هدیه بدهد، از هم دور می شوند! به خاطر همین هم اگر کسی کفش هدیه بگیرد، مقداری پول به شخص هدیه دهنده می دهد تا به عبارتی آن کفش هدیه تلقی نشود و در نتیجه آن ها را از هم دور نکند! 

    پنکه های کشنده!

    مردم کره جنوبی معتقدند که اگر در طول شب پنکه شان روشن باشد، مرگ نصیبشان می شود! به خاطر همین هم همه مردم کره جنوبی، پنکه هایشان را در طول شب خاموش می کنند تا اسیر مرگ نشوند!

    پنکه های کشنده

    پریدن از روی نوزاد!

    درست است که پریدن از روی نوزاد عملا کار عقلانی نیست و شاید هیچ فرهنگی این کار را درست نداند، اما مردم کره جنوبی یک خرافات جالب در این مورد دارند که شاید بقیه مردم دنیا به آن فکر نکنند. خرافات مردم کره جنوبی این است که اگر کسی از روی نوزاد بپرد، رشد نوزاد متوقف می شود‍!

    خوردن بال مرغ!

    مردم کره جنوبی معتقدند که اگر کسی به همسرش بال مرغ بدهد، او پرواز می کند و از کنارش می رود! به خاطر همین هم خانم های کره جنوبی به هیچ عنوان در غذاهایشان از بال مرغ استفاده نمی کنند و تا حد امکان از خوردن بال مرغ خوداری می کنند!برای رزرو تورهای لحظه آخری به وب سایت مهرپرواز مراجعه کنید.

    مطالب بیشتر را با ورود به لینک های زیر بخوانید:

    پر بازدیدترین کشورهای جهان 

    خوش آب و هوا ترین کشورهای جهان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW