021-88507190

تفریحات رایگان در ژوهانسبورگ و تور آفریقای جنوبی

راهنمای سفر م.مقیمی 13 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم قرار است که با تور آفریقای جنوبی راهی شهر زیبای ژوهانسبورگ شوید و می خواهید که یک سفر ارزان و کم خرج را به مقصد ژوهانسبورگ داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا با تفریحات رایگان ژوهانسبورگ آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات رایگان در ژوهانسبورگ

    اگر شما هم قرار است که با تور آفریقای جنوبی راهی شهر زیبای ژوهانسبورگ شوید و می خواهید که یک سفر ارزان و کم خرج را به مقصد ژوهانسبورگ داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا با تفریحات رایگان ژوهانسبورگ آشنا شوید.

    گشت و گذار در یک گالری هنری در ژوهانسبورگ

    خوشبختانه باید بگوییم که بازدید از بیشتر گالری های هنری ژوهانسبورگ رایگان است. با این حساب، اگر اهل هنر باشید، می توانید از این فرصت استفاده کنید و در تور ژوهانسبورگ، تا می توانید از گالری های هنری مختلف دیدن کنید. یکی از جالب ترین گالری های هنری ژوهاسنبورگ، گالری هنری سیرکا در خیابان جلیکوی (Jellicoe) است. این گالری یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ است و سطح شیبدار ورودی آن به قدری جذاب و زیباست که معمولا همه با آن عکس یادگاری می گیرند. 

    گشت و گذار در یک گالری هنری در ژوهانسبورگ

    بازدید از یک معبد زیبا در ژوهانسبورگ

    آیا می دانستید که بزرگترین معبد بودایی آفریقا در استان گائوتنگ و در نزدیکی شهر زیبای ژوهانسبورگ واقع شده است؟ این معبدی که از آن صحبت می کنیم، با نام معبد نان هوا شناخته می شود و حدودا با ماشین 1 ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد. بازدید از این معبد یکی از جذاب ترین تفریحات رایگان تور ژوهانسبورگ است و با این حساب، توصیه ما به شما این است که فرصت بازدید از آن را در تور آفریقای جنوبی از خودتان نگیرید. فقط یادتان باشد که برای بازدید از این معبد باید یک سری قوانین ساده را رعایت کنید. از جمله این قوانین می توان به داشتن پوشش مناسب و همین طور عکاسی نکردن اشاره کرد. 

    بازدید از یک معبد زیبا در ژوهانسبورگ

    طبیعت گردی در ژوهانسبورگ

    یکی از جذاب ترین تفریحاتی که می توانید در ژوهانسبورگ داشته باشید، طبیعت گردی است. در اطراف ژوهانسبورگ، مسیرهای طبیعت گردی مختلفی وجود دارد که با قدم گذاشتن در راه آن ها می توانید درختان و گل های بومی زیادی را از نزدیک ببینید و برای چند ساعتی از هیاهوی همیشگی شهر ژوهانسبورگ و زندگی ماشینی فاصله بگیرید.

    طبیعت گردی در ژوهانسبورگ

    بازدید از پارک های زیبای ژوهانسبورگ

    در ژوهانسبورگ یک باغ گیاه شناسی بسیار دیدنی وجود دارد که بازدید از آن کاملا رایگان است. این باغ گیاه شناسی پر از گیاهان جورواجور است و در آن یک باغ رز وجود دارد که بیش از 10،000 رز در آن کاشته شده است.به شما توصیه می کنیم که حتما بازدید از باغ گیاه شناسی ژوهانسبورگ را در برنامه سفرتان به ژوهانسبورگ قرار دهید و حتما برنامه ریزی های لازم برای پیک نیک کردن در آن را انجام دهید تا هم بتوانید یک تفریح رایگان در ژوهانسبورگ داشته باشید و هم بتوانید در هزینه ناهار آن روزتان صرفه جویی کنید.

    بازدید از پارک های زیبای ژوهانسبورگ

    بازدید از موزه های ژوهانسبورگ

    در پنج شنبه اول هر ماه، ورودی تمامی گالری های هنری و موزه های ژوهانسبورگ رایگان می شود. پس اگر یک وقت تور ژوهانسبورگ با پنج شنبه اول ماه مصادف بود، از این فرصت بهره ببرید و در آن روز، وقت خود را به بازدید از موزه های ژوهانسبورگ اختصاص دهید و از این تفریح رایگان در ژوهانسبورگ نهایت استفاده را ببرید. 

    بازدید از بازار گل مولتی فلورا در ژوهانسبورگ

    بازار گل مولتی فلورا یکی از جذاب ترین و رنگارنگ ترین بازارهای محلی ژوهانسبورگ است. در این بازار انواع و اقسام گل ها به فروش می رسد و گشت و گذار در آن، حتی اگر قصد خرید گل را نداشته باشید، تجربه جالبی است. به شما توصیه می کنیم که حتما در یکی از روزهای اقامت در ژوهانسبورگ به بازار گل مولتی فلورا سر بزنید و حتما در این بازار، چند عکس اینستاگرامی خاص از خودتان بگیرید.برای رزرو تورهای نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    بازدید از بازار گل مولتی فلورا در ژوهانسبورگ

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW