021-88507190

همه چیز درباره منطقه سلطان احمد در تور استانبول

گردشگری م.مقیمی 13 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره منطقه سلطان احمد استانبول

    منطقه سلطان احمد استانبول به عنوان مرکز تاریخی شهر استانبول شناخته می شود. منطقه سلطان احمد در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و به جرئت می توان گفت که محبوب ترین و مشهورترین منطقه استانبول است. منطقه سلطان احمد جایی است که شهر قدیمی استانبول در آن قرار گرفته است و اکثر اماکن تاریخی استانبول به اندازه چند قدم پیاده روی با هتل های منطقه سلطان احمد استانبول فاصله دارند. با ما همراه باشید تا همه چیز درباره منطقه سلطان احمد استانبول را به شما بگوییم و شما را بیشتر با مرکز تاریخی شهر استانبول آشنا کنیم.

    همه چیز درباره منطقه سلطان احمد استانبول

    مزایای اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول

    اگر در منطقه سلطان احمد استانبول اقامت کنید، می توانید به راحتی از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن کنید. از طرفی می توانید با عبور از پل های منطقه سلطان احمد به مناطق مدرن تر استانبول نیز دسترسی پیدا کنید. این منطقه از استانبول پر از رستوران ها، فروشگاه ها، کافه ها و فروشگاه های محلی است و شما با اقامت در آن هیچ کم و کاستی را احساس نخواهید کرد.
    حتی بازارهای مشهوری مثل بازار ادویه استانبول و بازار بزرگ استانبول نیز در همین منطقه از استانبول قرار گرفته اند و شما با اقامت در هتل های منطقه سلطان احمد استانبول می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.
    همان طور که گفته شد بیشتر اماکن دیدنی استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول قرار گرفته اند. از جمله جاذبه های گردشگری منطقه سلطان احمد استانبول می توان به ایاصوفیه و مسجد آبی که دو تا از مشهورترین اماکن تاریخی استانبول هستند، اشاره کرد. 
    یکی دیگر از ویژگی های مثبت منطقه سلطان احمد استانبول این است که در این منطقه، هتل های متنوعی وجود دارد که در رنج قیمتی متنوعی هستند و در واقع شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید یک هتل مناسب در این منطقه از استانبول پیدا کنید.

    مزایای اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول

    معایب اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول

    جنبه منفی اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول این است که این منطقه بعد از تاریکی سوت و کور می شود و شب های سرزنده ای ندارد. در واقع امکان تفریح در منطقه سلطان احمد استانبول در طول شب وجود ندارد و به این خاطر می توان گفت که اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول مناسب کسانی است که قصدشان از سفر به استانبول کسب آرامش است.

    تفریحات منطقه سلطان احمد استانبول

    با اقامت در منطقه سلطان احمد استانبول می توانید از اماکن تاریخی استانبول مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار ادویه استانبول، باسیلیکا سیسترن، بازار بزرگ استانبول، کاخ ابراهیم پاشا، کاخ توپکاپی و همین طور موزه شرق باستان دیدن کنید.

    تفریحات منطقه سلطان احمد استانبول

    بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول

    هتل سلین استانبول

    هتل سلین استانبول حدودا 300 متر با مسجد آبی فاصله دارد و فاصله اش با ایاصوفیه هم به اندازه 7 دقیقه پیاده روی است. این هتل 4 ستاره یک باغ زمستانی جالب دارد که مبلمان کلاسیکی در آن کار شده است و استراحت در آن تجربه جالبی است. هتل سلین استانبول اتاق های زیبایی هم دارد که دارای سقف و کفپوش چوبی هستند. اتاق های هتل سلین استانبول دارای امکاناتی مثل تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هستند.

    بوس هتل سلطان احمد استانبول

    این هتل کمتر از 700 متر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد و فاصله اش با باسیلیکا سیسترن نیز کمتر از 1 کیلومتر است. در هتل بوس سلطان احمد استانبول خدماتی مثل ترانسفر فرودگاه ارائه می شود. اتاق های این هتل در منطقه سلطان احمد استانبول دارای امکاناتی مثل کمد لباس، تلویزیون ال سی دی و حمام شخصی هستند و بعضی از آن ها بالکن هم دارند. با همه این ها می توان گفت که بوس هتل سلطان احمد استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول در رنج  4 ستاره منطقه سلطان احمد استانبول است.

    هتل بلو توانا سوئیت استانبول

    هتل بلو توانا استانبول فاصله کمی با اماکن تاریخی استانبول مثل مسجد آبی و ایاصوفیه دارد. اتاق های هتل بلو توانا سوئیت استانبول دارای امکاناتی مثل فضای نشمین، تلویزیون ال سی دی و حمام شخصی هستند. از این گذشته بعضی از اتاق های هتل بلو توانا سوئیت استانبول، یک آشپزخانه کوچک با امکاناتی مثل ماشین ظرفشویی و اجاق گاز هم دارند. هتل بلو توانا سوئیت استانبول یکی از ارزان ترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول است و با همه این ها، می توان گفت که اقامت در اتاق های هتل بلوا توانا سوئیت استانبول برای خانواده هایی که به دنبال تور ارزان استانبول هستند، گزینه مناسبی است.

    بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW