021-88507190

همه چیز درباره زیباترین مسیر ریلی جهان در سریلانکا

گردشگری م.مقیمی 19 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
احتمالا شما هم تا به حال تصاویری از قطار مشهور سریلانکا را دیده باشید. همان قطاری که از یک مسیر بسیار سرسبز و زیبا عبور می کند و دخترها و پسرهای جوان از درب آن بیرون آیند و سفر هیجان انگیز ریلی خود را با یک عکس یادگاری ماندگار می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره زیباترین مسیر ریلی جهان در سریلانکا

    احتمالا شما هم تا به حال تصاویری از قطار مشهور سریلانکا را دیده باشید. همان قطاری که از یک مسیر بسیار سرسبز و زیبا عبور می کند و دخترها و پسرهای جوان از درب آن بیرون آیند و سفر هیجان انگیز ریلی خود را با یک عکس یادگاری ماندگار می کنند. همان قطار آبی رنگی که عکس هایش در صفحات اینستاگرامی به وفور یافت می شود و معمولا از مسیر آن به عنوان زیباترین مسیر ریلی جهان یاد می کنند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مسیر ریلی جذاب در سریلانکا آشنا کنیم و چند تا از عکس های مشهور آن را هم با هم ببینیم.

    همه چیز درباره زیباترین مسیر ریلی جهان در سریلانکا

    قطار مشهور سریلانکا چه مسیری را طی می کند؟

    این قطار از شهر کندی به شهر الا می رود و در راه از مسیرهای بسیار سرسبزی عبور می کند. این مسیر نه تنها به عنوان زیباترین مسیر ریلی سریلانکا شناخته می شود، بلکه آن را زیباترین مسیر ریلی دنیا نیز می دانند و به همین دلیل هم هست که توریستان از طی کردن این مسیر و عکاسی در این قطار محبوب در سریلانکا استقبال می کنند. 

    بلیط قطار کندی-الا چه قیمت است؟

    نکته جالبی که درباره این قطار مشهور در سریلانکا وجود دارد، این است که بلیط آن بسیار ارزان قیمت است و شما می توانید با پرداخت 1.5 دلار سوار آن شوید و از طی کردن این مسیر 5 ساعته لذت ببرید. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما واقعا بلیط این قطار مشهور جهانی فقط و فقط 1.5 دلار است. در واقع شما می توانید با پرداخت 3 دلار از کندی به الا بروید و دوباره از الا به کندی برگردید. شما می توانید در این قطار روی صندلی ننشینید و مثل خیلی دیگر از توریستان پایتان را از یک درب باز بیرون بگذارید و لذت خود را از این سفر زیبا و به یادماندنی دوچندان کنید!

    بلیط قطار کندی-الا چه قیمت است

    چگونه می توانیم بلیط قطار کندی-الا را در تور سریلانکا تهیه کنیم؟

    شما می توانید برای خرید بلیط این قطار مستقیما به ایستگاه قطار بروید و یا از مسئولین هتلتان در سریلانکا بخواهید که رزرواسیون این بلیط قطار را برایتان انجام دهند. نکته مهمی که درباره خرید بلیط این قطار در سریلانکا وجود دارد، این است که بلیط های فرست کلاس آن زودتر به فروش می رسد، اما شما برای خرید بلیط های ارزان تر آن می توانید در همان روز حرکت هم به ایستگاه قطار سریلانکا مراجعه کنید. 

    آیا همه قطارهای سریلانکا آبی رنگ هستند؟

    احتمالا شما هم فقط قطارهای آبی رنگ را در تصاویر اینستاگرامی دیده باشید، اما باید به شما بگوییم که در حقیقت همه قطارهایی که این مسیر سرسبز و دیدنی را طی می کنند، الزاما آبی رنگ نیستند. در واقع اینکه قطار شما آبی باشد یا نباشد، بستگی به این دارد که چه ساعتی از روز را برای حرکت خود انتخاب کنید. در حقیقت بعضی از قطارهای سریلانکا آبی رنگ و بعضی دیگر قرمز رنگ هستند. قطارهای آبی رنگ معمولا در عکس های یادگاری جذاب تر می افتند، اما اگر یک وقت در تور سریلانکا مجبور شدید که سوار قطارهای قرمز رنگ کندی-الا شوید، بهتر است که خودتان را ناراحت نکنید و خیلی ساده از طی کردن این مسیر جذاب و عکاسی در آن لذت ببرید.

    آیا همه قطارهای سریلانکا آبی رنگ هستند

    چرا قطارهای سریلانکا تا این اندازه مشهور شده اند؟

    همان طور که گفته شد، مسیری که قطارهای سریلانکا طی می کنند، به عنوان زیباترین مسیر ریلی جهان شناخته می شود. چشم اندازهای این مسیر بسیار زیبا و نفس گیر هستند. چراکه این قطارها از مزارع، دهکده ها و شالیزارهای زیادی عبور می کند و هر تکه از طبیعت آن با تکه دیگر متفاوت است. یعنی ممکن است که شما در یک لحظه از کنار یک منظره عبور کنید که تماما در آن مزارع سبز رنگ به چشم می خورد و در لحظه دیگر به یک جنگل سرسبز برسید که پر از درختان جورواجور است. این مسیر به قدری زیباست که اگر شما به محض رسیدن به شهر الا دوباره سوار قطار شوید و به شهر کندی برگردید، باز هم برد کرده اید و یک روز خود را به بهترین شکل ممکن در تور سریلانکا سپری کرده اید. با همه این اوصاف، به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان فرصت عکاسی در قطارهای مشهور سریلانکا را از دست ندهید و حتما زمانی را در تور سریلانکا به طی کردن این مسیر ریلی با قطار اختصاص دهید. از این گذشته، به شما توصیه می کنیم که حتما مثل عکس ها و تصاویری که از این قطار دیده اید، سرتان را از درب ها و پنجره های قطار بیرون بیاورید و چند عکس یادگاری خوب در طول مسیر بگیرید. البته این را هم یادتان نرود که در این مسیر، درختان و تونل های زیادی وجود دارد و شما باید حواستان را در حین عکاسی جمع کنید و یک وقت خدای نکرده به خاطر یک عکس، بلایی سر خودتان نیاورید!
    برای رزرو تور ارزان سریلانکا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    چرا قطارهای سریلانکا تا این اندازه مشهور شده اند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW