021-88507190

همه چیز درباره سفر به آمستردام

گردشگری م.مقیمی 23 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آمستردام شهر زیبایی است که تاریخ ارزشمندی هم دارد. آمستردام به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین شهرهای اروپایی شناخته می شود و کانال های آبی، ساختمان های بسیار زیبا، مسیرهای دوچرخه سواری بسیار جذاب، موزه های دیدنی و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره سفر به آمستردام

    آمستردام شهر زیبایی است که تاریخ ارزشمندی هم دارد. آمستردام به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین شهرهای اروپایی شناخته می شود و کانال های آبی، ساختمان های بسیار زیبا، مسیرهای دوچرخه سواری بسیار جذاب، موزه های دیدنی و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد. آمستردام از آن شهرهایی است که هر کسی باید برای یک بار هم که شده از آن بازدید کند تا بتواند زیبایی و جذابیت بی حد و حصر آن را درک کند. با ما همراه باشید تا با هم گشتی در آمستردام بزنیم و بیشتر با این شهر زیبا و دوست داشتنی در کشور هلند آشنا شویم.

    بهترین راه برای گشت و گذار در آمستردام

    اگر یک وقت به آمستردام سفر کردید، حتما سوار اتوبوس های گردشگری آن شوید و در شهر آمستردام خوب گشت بزنید. این اتوبوس های گردشگری که با نام اتوبوس های هوپ آن هوپ آف شناخته می شوند، در بین جاذبه های گردشگری آمستردام در گردش هستند و شما می توانید آزادانه هر چند بار که دلتان خواست سوار آن ها شوید و دوباره با همان بلیط قبلی سوارشان شوید. 

    بهترین راه برای گشت و گذار در آمستردام

    آشنایی با تاریخ آمستردام

    در آمستردام ساختمان های تاریخی و موزه های متعددی وجود دارد که با بازدید از آن ها می توانید سر از تاریخ جالب آمستردام دربیاورید. آمستردام از آن شهرهایی است که به خاطر تاریخ و فرهنگ غنی که دارد، در جهان مشهور شده است. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور آمستردام از موزه ملی آمستردام دیدن کنید و تا می توانید از قسمت های مختلف آن بازدید داشته باشید. همچنین به شما توصیه می کنیم که از روستای زانس سخانش آمستردام نیز دیدن کنید تا بتوانید حال و هوای هلند در سال های 1800 میلادی را متصور شوید. 

    آشنایی با تاریخ آمستردام

    آشنایی با هنر آمستردام

    در طول تاریخ هنرمندان مشهور زیادی در آمستردام پرورش یافته اند که از جمله آن ها می توان به نقاشان و هنرمندانی مثل رامبرانت، فرمیر و موندریان اشاره کرد. با این حساب، جای تعجبی ندارد که امروزه این همه گالری هنری و موسسه هنری در آمستردام وجود دارد. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور آمستردام از موزه ریجکس آمستردام دیدن کنید و از 800 اثر هنری که در آن نگهداری می شود، بازدید کنید. همچنین به شما توصیه می کنیم که بازدیدی هم از موزه عکاسی فوم آمستردام و خانه رامبرانت داشته باشید و بدین شکل اطلاعات خودتان را درباره هنر تاریخی آمستردام بیشتر کنید.

    آشنایی با ورزش آمستردام

    ورزشگاه یوهان کرایف آرنا که در آمستردام واقع شده است و به تیم فوتبال آژاکس آمستردام تعلق دارد. این ورزشگاه 54،000 نفره به عنوان بزرگترین استادیوم هلند شناخته می شود و محال است که کسی از فوتبال خوشش بیاید و در تور هلند از این ورزشگاه بازدید نکند. 

    آشنایی با ورزش آمستردام

    تفریحات خانوادگی آمستردام

    شاید نتوان گفت که آمستردام بهترین مقصد گردشگری دنیا برای سفرهای خانوادگی است، اما این بدین معنی نیست که در آمستردام امکانات تفریحی کمی برای خوشحال کردن بچه ها وجود دارد. اگر یک وقت خواستید به صورت خانوادگی به آمستردام سفر کنید و فرزندان خردسالتان نیز همراهتان بودند، حتما بازدید از موزه مادام توسو را در برنامه سفر خود به آمستردام قرار دهید. در این موزه می توانید با مجسمه های ستاره های دنیا عکس بگیرید و یک روز خاطره انگیز را همراه خانواده تان در تور آمستردام سپری کنید. همچنین به شما توصیه می کنیم که در یک سفر خانوادگی به آمستردام، از باغ وحش آرتیس آمستردام نیز دیدن کنید. مطمئن باشید که کودکان شما هم از دیدن زرافه ها و گورخرهای بامزه این باغ وحش شگفت زده می شوند و یک روز به یادماندنی را در تور آمستردام تجربه می کنند.با همه این ها باید بگوییم که چه به صورت خانوادگی به آمستردام سفر کنید و چه یک سفر دوستانه به آمستردام داشته باشید،  در هر صورت شیفته آمستردام و فرهنگ و هنر غنی آن می شوید. برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اروپا نوروز می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    تفریحات خانوادگی آمستردام

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW