021-88507190

ایده هایی برای تفریح ارزان در مالدیو

گردشگری م.مقیمی 21 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مطمئنا شما هم تا به حال بارها و بارها شنیده اید که مالدیو یکی از گران ترین مقاصد گردشگری دنیاست و سفر به آن فقط برای کسانی مناسب است که به دنبال یک سفر لوکس هستند و از نظر بودجه سفر مشکلی ندارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایده هایی برای تفریح ارزان در مالدیو بدون نیاز به اقامت در هتل های لوکس مالدیو

    مطمئنا شما هم تا به حال بارها و بارها شنیده اید که مالدیو یکی از گران ترین مقاصد گردشگری دنیاست و سفر به آن فقط برای کسانی مناسب است که به دنبال یک سفر لوکس هستند و از نظر بودجه سفر مشکلی ندارند. اما باید به شما بگوییم که سفر به مالدیو همیشه هم بدین شکل نیست و امکان سفر ارزان به مالدیو هم وجود دارد. در واقع مساله این است که شما حتما نیازی نیست که برای سفر به مالدیو، در یکی از آن اقامتگاه های لوکس جزایر توریستی مالدیو اقامت کنید و هزینه بالای هتل های لوکس مالدیو را پرداخت کنید. بلکه می توانید به شکل دیگری به مالدیو سفر کنید و با رزرو یک تور ارزان مالدیو و با اقامت در یکی از جزایر محلی مالدیو، با کمترین بودجه ممکن بیشترین استفاده را از این کشور جزیره ای زیبا و دوست داشتنی ببرید. با ما همراه باشید تا چند ایده برای تفریح ارزان در مالدیو به شما بدهیم تا بتوانید به نوع دیگری به سفر ارزان به مالدیو فکر کنید و دیدتان نسبت به این مساله بازتر شود.

    ایده هایی برای تفریح ارزان در مالدیو بدون نیاز به اقامت در هتل های لوکس مالدیو

    از پایتخت مالدیو یعنی شهر زیبای ماله بازدید کنید

    ماله پایتخت کشور مالدیو است و فقط حدود 10 دقیقه با قایق با فرودگاه مالدیو فاصله دارد. این شهر چندان شهر بزرگی نیست و شما به راحتی می توانید در طول یک روز از آن بازدید داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که در تور ارزان مالدیو از خیابان های شلوغ ماله بازدید کنید و حتما سری هم به مسجد جامع ماله بزنید.

    در جزیره مافوشی مالدیو گشت و گذار کنید

    اگر حدودا دو ساعت از پایتخت مالدیو فاصله بگیرید، به جزیره زیبایی به نام مافوشی می رسید. این جزیره یکی از بهترین جزیره های مالدیو برای اقامت کسانی است که به دنبال سفر ارزان به مالدیو هستند. چراکه بیشتر مهمانخانه های مالدیو در جزیره مافوشی واقع شده اند و خوشبختانه باید بگوییم که هزینه اقامت در آن ها قابل مقایسه با هزینه اقامت در هتل های لوکس مالدیو نیست. نکته مهم دیگر اینکه این جزیره یک جزیره بسیار کوچک است و شما می توانید در کمتر از نیم ساعت با دوچرخه، آن را زیر پا بگذارید. در واقع این جزیره به نسبت ماله، هم آرام تر و هم کوچکتر است و آرامش بیشتری در فضای آن موج می زند و تقریبا هیچ وسیله نقلیه ای در آن وجود ندارد!

    در جزیره مافوشی مالدیو گشت و گذار کنید

    قایق سواری کنید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید

    در جزیره مافوشی در تور مالدیو می توانید تفریحات آبی مختلفی را تجربه کنید که از جمله آن ها می توان به جت اسکی، موج سواری و قایق سواری اشاره کرد. در واقع قایق سواری ارزان ترین تفریح آبی است که می توانید در این جزیره زیبا در مالدیو تجربه کنید. پس اگر به دنبال سفر ارزان به مالدیو هستید، بهتر است که این تفریح ارزان در مالدیو را تجربه کنید و یک قایق از جزیره مافوشی اشاره کنید و برای کسب آرامش و دیدن غروب آفتاب به دل آب بزنید.

    با قایق به تماشای دلفین های اطراف جزیره مافوشی بروید

    ناحیه ای در نزدیکی جزیره مافوشی وجود دارد که پر از دلفین است. شما با قایق می توانید ظرف مدت 30 دقیقه، از مافوشی به این ناحیه برسید و ده ها دلفین را در حال حرکت به دور قایقتان تماشا کنید. مطمئن باشید که این تفریح یکی از بهترین تفریحات ارزان در مالدیو است و شما هیچ وقت از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

    با قایق به تماشای دلفین های اطراف جزیره مافوشی بروید

    در یک جزیره متروکه در مالدیو پیک نیک کنید

    به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تجربه یک آرامش خاص در تور مالدیو هستید، به جزیره ویلیوارو بروید. این جزیره در گذشته یک جزیره توریستی بوده است، اما الان یک جزیره متروکه به حساب می آید و توریستان حق بازدید از آن را دارند. شما هم می توانید به عنوان یک توریست بازدید چند ساعته از این جزیره متروکه داشته باشید و یک پیکنیک جذاب دو نفره همراه با همسرتان را در آن تجربه کنید و از یکی از بهترین تفریحات ارزان مالدیو در تور مالدیو بهره ببرید.

    از یکی از جزایر توریستی مالدیو دیدن کنید

    در هر کدام از جزایر توریستی مالدیو، یک هتل لوکس ساخته شده است که شما برای بازدید از آن ها، نیازی نیست که حتما اتاقی در آن ها رزرو کرده باشید. بلکه می توانید در قالب یک تور یک روزه از آن ها بازدید داشته باشید و یک ناهار سلف سرویس و یا یک نوشیدنی را در آن ها میل کنید و از امکانات آن هتل به مدت چند ساعت بهره ببرید. کافی است که نزد مسئولین هتل یا مهمانخانه ای که در مافوشی در آن اقامت کردید، بروید و از آن ها بخواهید که اطلاعات این تورهای یک روزه را به شما بدهند. شما می توانید با پرداخت یک هزینه مقرون به صرفه و مناسب، بازدید یک روزه ای از این هتل های لوکس در مالدیو داشته باشید و با کمترین هزینه ممکن، تجربه اقامت لوکس در مالدیو را هم کسب کنید و شب دوباره به هتل ارزان خودتان در جزیره مافوشی برگردید.

    از یکی از جزایر توریستی مالدیو دیدن کنید

    در ساحل توریستی مافوشی شنا کنید و آفتاب بگیرید

    یک ساحل توریستی در جزیره مافوشی وجود دارد که تنها جایی در جزیره مافوشی است که امکان شنا کردن در آن وجود دارد. شما می توانید با بازدید از این ساحل تنی به آب بزنید و از این تفریح ارزان در مالدیو استفاده کنید.
    برای رزرو تور مالدیو می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW