021-88507190

بهترین سواحل شهر چشمه ترکیه

راهنمای سفر م.مقیمی 28 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهر ساحلی چشمه یکی از دنج ترین و جذاب ترین شهرهای ساحلی ترکیه است و خود مردم ازمیر برای تفریح در فصل تابستان به سواحل آن مراجعه می کنند. با ما همراه باشید تا بهترین سواحل چشمه را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آشنایی با بهترین سواحل چشمه ترکیه 

    اگر حدودا یک ساعت از مرکز شهر ازمیر فاصله بگیرید، به یک شهر بسیار زیبای ساحلی می رسید که با نام چشمه شناخته می شود. شهر ساحلی چشمه یکی از دنج ترین و جذاب ترین شهرهای ساحلی ترکیه است و خود مردم ازمیر برای تفریح در فصل تابستان به سواحل آن مراجعه می کنند. با ما همراه باشید تا بهترین سواحل چشمه را به شما معرفی کنیم.

    پلاژ ایلیجا در چشمه (ساحل ایلیجا در چشمه)

    ساحل ایلیجیا یک ساحل 2 کیلومتری است که به خاطر شن های سفید رنگ و آب های آبی رنگ زلالی که دارد، در چشمه مشهور شده است. از این گذشته، به خاطر چشمه های آب گرمی هم که دارد، به عنوان یکی از خاص ترین سواحل چشمه شناخته می شود. بعضی از این چشمه های آب گرم درست وسط آب دریا واقع شده اند و به همین دلیل هم تا این اندازه بین توریستان و مردم ازمیر محبوب شده اند. شما هم می توانید با سفر به چشمه با تور ارزان چشمه، از چشمه های آب گرم ساحل ایلیجا استفاده کنید و یا خیلی ساده در آن خودتان را با ورزش های آبی مثل موج سواری سرگرم کنید.

    پلاژ ایلیجا در چشمه (ساحل ایلیجا در چشمه)

    پلاژ پیرلانتا در چشمه (ساحل پیرلانتا در چشمه)

    پلاژ پیرلانتا یکی از بهترین سواحل چشمه برای موج سواران است. این ساحل با نام ساحل دیاموند (ساحل الماس) نیز شناخته می شود و در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر چشمه واقع شده است. به شما توصیه می کنیم که اگر اهل موج سواری و تجربه ورزش های آبی مهیج هستید، حتما از ساحل پیرلانتا در تور چشمه بازدید کنید. 

    پلاژ آلتینکوم در چشمه (ساحل آلتینکوم در چشمه)

    آلتینکوم در لغت به معنای "شن طلایی" است. با این حساب، احتمالا بتوانید تصورش را کنید که این ساحل تا چه اندازه ساحل زیبایی است که چنین نام جالبی برای آن انتخاب کرده اند. این ساحل در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر چشمه قرار گرفته است و یکی از بهترین سواحل چشمه به حساب می آید. دمای آب این ساحل به نسبت دیگر سواحل چشمه کمی پایین تر است و تجربه شنا در آن به نسبت متفاوت است. پس اگر دوست دارید که در یک آب خنک شیرجه بزنید و از سردی آب بدتان نمی آید، این ساحل می تواند ساحل جذابی برایتان باشد.

    پلاژ آلتینکوم در چشمه (ساحل آلتینکوم در چشمه)

    ساحل ماوی کوی در چشمه

    ساحل ماوی کوی با نام ساحل آکواریوم شناخته می شود. به این دلیل که این ساحل آب های کریستالی و بسیار شفافی دارد و شما می توانید موجودات دریایی زیر آب را از روی سطح آب های آن تماشا کنید. به شما توصیه می کنیم که حتما برنامه بازدید از ساحل آکواریوم چشمه را در برنامه سفر خود به چشمه بگنجانید و به هیچ عنوان فرصت را برای شنا و آب بازی در این ساحل زیبا و خاص از دست ندهید. 

    پلاژ بویالیک در چشمه (ساحل بویالیک در چشمه)

    این ساحل به نوعی شبیه به ساحل ایلیجا است و درست مثل آن، شن های سفید رنگ دارد. ساحل بویالیک نیز درست مثل ساحل ایلیجا دو کیلومتر طول دارد، اما از آن آرام تر است و فضای بکرتری دارد. در واقع باید بگوییم که پلاژ بویالیک یکی از آرام ترین سواحل چشمه است و فضای آن مناسب تفریح کسانی است که به دنبال آرامش هستند و از هیاهو خیلی خوششان می آید. 

    پلاژ بویالیک در چشمه (ساحل بویالیک در چشمه)

    ساحل آیایورگی کویو در چشمه

    ساحل آیایورگی بهترین ساحل چشمه برای تفریح و خوشگذرانی است. در این منطقه از چشمه، تعداد زیادی کلاب ساحلی وجوود دارد و در آن جشن ها و مهمانی های بسیار جالبی برپا می شود. اصولا جوانترها از تفریح در ساحل آیایورگی کویو استقبال می کنند. هرچند این ساحل بخش های آرام تری هم دارد که مناسب تفریح خانواده ها است و سر و صدای کمتری در آن ها به گوش می رسد. برای رزرو تور چشمه نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    ساحل آیایورگی کویو در چشمه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW