021-88507190

لوکس ترین هتل های چشمه در تور ترکیه

راهنمای سفر م.مقیمی 06 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهر چشمه که یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است، این روزها مورد توجه توریستان زیادی از سراسر جهان قرار گرفته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    لوکس ترین هتل های چشمه در تور ترکیه

    شهر چشمه که یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است، این روزها مورد توجه توریستان زیادی از سراسر جهان قرار گرفته است. ما در ادامه لیستی از لوکس ترین هتل های چشمه در ترکیه را برایتان آماده کرده ایم تا اگر شما هم خواستید که آرامش بخش ترین سفر زندگیتان را در تور چشمه تجربه کنید، یکی از این هتل های لوکس چشمه را برای اقامت در ترکیه انتخاب کنید. 

    هتل رگس چشمه (Reges Hotel Cesme)

    هتل رگس چشمه یک هتل جدیدالاتاسیس در چشمه است و در سال 2019 افتتاح شده است. هتل رگس چشمه به عنوان یکی از بهترین هتل های چشمه حدودا 300 متر با ساحل بویالینک چشمه فاصله دارد. این هتل لاکچری در چشمه یک رستوران، یک پارکینگ شخصی رایگان، یک استخر شنای روباز و یک باشگاه ورزشی را در خود جای داده است. یک کافه و یک باغ زیبا نیز در هتل رگس چشمه قرار گرفته اند. اتاق های هتل رگس چشمه نیز امکانات رفاهی مطلوبی دارند. هر کدام از اتاق های هتل رگس چشمه یک فضای نشمین مجزا دارد و با انواع امکانات رفاهی تجهیز شده است. این هتل یک زمین بازی مخصوص کودکان نیز دارد و با همه این اوصاف می توان گفت که همه اعضای خانواده می توانند اقامت مفرحی را در این هتل در تور چشمه سپری کنند.

    هتل رگس چشمه (Reges Hotel Cesme)

    ایلیکا هتل اسپا اند ولنس ریزورت چشمه (Ilica Hotel Spa & Wellness Resort Cesme)

    هتل ایلیکیا چشمه یکی از بهترین و شناخته شده ترین هتل های چشمه است. این هتل یک ساحل شخصی بسیار جذاب دارد که شرایط کاملا مساعدی برای شنا دارد. این هتل 5 ستاره در چشمه ترکیه واقع شده است و 7 استخر شنا را در خود جای داده است که یکی از آن ها با آب گرم پر می شود. یک رستوران بسیار عالی نیز در هتل ایلیکا چشمه تعبیه شده است که غذاها به صورت سلف سرویس در آن سرو می شود و چشم انداز بی نظیری هم دارد. اتاق های ایلیکا هتل اسپا اند ولنس ریزورت چشمه با رنگ های روشن دیزاین شده اند و امکاناتی مثل تلویزیون ال سی دی و بالکن شخصی دارند و دسترسی به وای فای رایگان نیز در آن ها مهیا شده است.

    ایلیکا هتل اسپا اند ولنس ریزورت چشمه (Ilica Hotel Spa & Wellness Resort Cesme)

    هتل و اسپا بویالیک بیچ چشمه (Boyalik Beach Hotel & Spa Cesme)

    بویالیک بیچ هتل اند اسپا چشمه یک هتل 5 ستاره در چشمه است که اتفاقا به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های چشمه شناخته می شود. این هتل لوکس در چشمه واقع شده است و فقط چند قدم با ساحل فاصله دارد. این هتل یک باغ زیبا، یک استخر روباز و یک ساحل شخصی دارد و انواع امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده است. در ساحل شخصی هتل و اسپا بویالیک بیچ چشمه تخت های آفتابگیری متعددی تعبیه شده است که استفاده از آن ها برای مهمانان کاملا رایگان است. دسترسی به وای فای رایگان نیز در هتل بایولیک بیچ چشمه برای مهمانان مهیا شده است و مهمانان می توانند از خدمات پارکینگ شخصی هتل نیز به صورت رایگان بهره ببرند.

    هتل و اسپا بویالیک بیچ چشمه (Boyalik Beach Hotel & Spa Cesme)

    هتل رادیسون بلو ریزورت اند اسپا چشمه ( Radisson Blu Resort & Spa Cesme)

    هتل رادیسون بلو ریزورت اند اسپا چشمه یک هتل 5 ستاره در چشمه است که یک استخر روباز 1،000 متر مربعی دارد و معمولا به خاطر همین استخرش همیشه نظر توریستان را به خود جلب می کند. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد که از جمله آن ها می توان به یک مرکز اسپا با 3 حمام سنتی ترکیه ای، یک باشگاه ورزشی فوق مدرن و تعدادی سونا اشاره کرد. شما می توانید در هتل رادیسون بلو ریزورت اند اسپا چشمه یک تعطیلات آرام، جذاب و به یادماندنی را سپری کنید و از امکانات یکی از لوکس ترین هتل های چشمه بهره ببرید.

    هتل-رادیسون-بلو-ریزورت-اند-اسپا-چشمه-(-Radisson-Blu-Resort-&-Spa-Cesme)

    هتل نوونس لاکچری هتل اند اسپا چشمه (The Nowness Luxury Hotel & Spa)

    هتل نوونس لاکچری چشمه یک هتل 4 ستاره در چشمه است و از بهترین هتل های چشمه محسوب می شود. این هتل حدودا 1.6 کیلومتر با ساحل آیایورگی کویو واقع شده است و یک رستوران، یک پارکینگ شخصی، یک استخر روباز و یک باشگاه ورزشی دارد. هتل نوونس لاکچری چشمه در نزدیکی یک سری از جاذبه های گردشگری چشمه مثل قلعه چشمه، چشمه مارینا (تفرجگاه ساحلی چشمه) و آمفی تئاتر چشمه واقع شده است و به این دلیل هم هست که به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های چشمه شناخته می شود.برای رزرو تور چشمه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هتل نوونس لاکچری هتل اند اسپا چشمه (The Nowness Luxury Hotel & Spa)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW