021-88507190

بهترین رستوران های منطقه کمر آنتالیا

گردشگری م.مقیمی 30 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین رستوران های منطقه کمر آنتالیا

    منطقه کمر آنتالیا یک منطقه ساحلی جذاب است که در اطراف مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. این منطقه به خاطر هتل های لوکسی که دارد، مشهور شده است و خیلی از توریستانی که کیفیت امکانات رفاهی و تفریحی هتل برایشان اهمیت دارد منطقه کمر آنتالیا را برای اقامت خود در تور آنتالیا انتخاب می کنند. به هر حال اگر شما هم منطقه کمر آنتالیا را برای اقامت انتخاب کرده اید، بد نیست که قبل از اینکه به آنتالیا سفر کنید، با بهترین رستوران های منطقه کمر آنتالیا نیز آشنایی پیدا کنید تا اگر یک وقت دوست داشتید که یک غذای خوشمزه را در یک رستوران جذاب در منطقه کمر آنتالیا میل کنید، انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

    رستوران کازا لا لونا کمر آنتالیا

    رستوران کازا لا لونا یک رستوران محبوب و مشهور است که در مرکز منطقه کمر آنتالیا و در بلوار آتاتورک واقع شده است و چشم انداز بسیار جالبی به دریا دارد. در این رستوران بهترین پیتزاهای منطقه کمر سرو می شود و محبوبیتش را مدیون سرو همین پیتزاهای خوشمزه و لذیذ است. البته غذاهای اروپایی و مدیترانه ای این رستوران نیز معرکه هستند و محال است که کسی از طعم آن ها خوشش نیاید.

    رستوران کازا لا لونا کمر آنتالیا

    رستوران مرحبا گاردن کمر آنتالیا

    رستوران مرحبا گاردن یکی از بهترین رستوران های منطقه کمر آنتالیا است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی سرو می شود و کیفیت غذاهایش بسیار خوب است. این رستوران یک باغ سرسبز و زیبا نیز دارد که در آن میز و صندلی تعبیه شده است و شما می توانید یک شام آرامش بخش و به یادماندنی را در فضای آن میل کنید. این رستوران نیز در خیابان آتاتورک کمر واقع شده است و دسترسی به آن از هتل های منطقه کمر آنتالیا بسیار راحت است.

    رستوران مرحبا گاردن کمر آنتالیا

    هتل پایرت کاپتین کمر آنتالیا

    رستوران پایرت کاپتین (رستوران کاپیتان دزدان دریایی آنتالیا) یکی از محبوب ترین رستوران های منطقه کمر آنتالیا است. شما می توانید در این رستوران با کیفیت ترین و لذیذترین غذاهای ترکیه ای و بین المللی سرو می شود و گذشته از این ها، شما می توانید طعم بی نظیر و اصیل غذاهای عثمانی را هم در آن بچشید. از همه جالب تر اینکه این رستوران بر اساس نام آن یعنی با تم دزدان دریایی دیزاین شده است و همین مساله باعث محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران در بین توریستان شده است.

    هتل پایرت کاپتین کمر آنتالیا2

    رستوران هانوور پاشا کمر آنتالیا

    رستوران هانوور پاشا یک رستوران جذاب در مرکز منطقه کمر آنتالیا است که در آن انواع غذاهای ترکیه ای سرو می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال امتحان کردن طعم واقعی غذاهای ترکیه ای هستید، حتما در تور آنتالیا به این رستوران در منطقه کمر آنتالیا مراجعه کنید.

    هتل پایرت کاپتین کمر آنتالیارستوران کازا دفلور کمر آنتالیا

    رستوران کازا دفلور یک کافه رستوران مشهور در منطقه کمر آنتالیا است. این رستوران در خیابان آتاتورک کمر آنتالیا واقع شده است و آشپزهای آن در سرو غذاهای بین ایتالیایی و ترکیه ای تبحر بسیار ویژه ای دارند. البته استیک ها و غذاهای دریایی رستوران کازا دفلور کمر آنتالیا نیز در نوع خودشان عالی هستند و واقعا ارزش امتحان کردن را دارند.

    رستوران کاگلایان کمر آنتالیا

    رستوران کاگلایان (رستوران آبشار آنتالیا) در روستای الولپینار در فاصله 27 کیلومتری کمر آنتالیا واقع شده است. این رستوران در یک منطقه سرسبز و زیبا واقع شده است و در اطراف آن جنگل های سرسبز و آبشارهای بسیار زیبایی وجود دارد. محبوب ترین غذای این رستوران، ماهی قزل آلا است و اکثر توریستانی که به آن مراجعه می کنند، همین غذا را سفارش می دهند.

    رستوران لا پاز کمر آنتالیا

    رستوران لا پاز در مرکز منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و درست در اطراف مراکز خرید و بوتیک های آنتالیا قرار گرفته است. به شما توصیه می کنیم که اگر برای خرید به خیابان لیمان در کمر آنتالیا مراجعه کردید، حتما غذایتان را هم در این رستوران در همین خیابان میل کنید و بدین شکل خستگی خرید را از تنتان بیرون کنید.

    رستوران لا پاز کمر آنتالیا

    رستوران پاشا کباب کمر آنتالیا

    پاشا کباب در خیابان آتاتورک منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. همان طور که از نام این رستوران بر می آید، در آن کباب های درجه یک سرو می شود. پس اگر شما هم تعریف کباب های ترکیه را به کرات شنیده اید، وقتش است که برای یک بار هم که شده طعم کباب های اصیل ترکیه ای را در این رستوران جذاب در منطقه کمر آنتالیا بچشید. 

    رستوران پاشا کباب کمر آنتالیا

    رستوران نصرالدین هوجا کمر آنتالیا

    رستوران نصرالدین هوجا یک رستوران محبوب در خیابان آتاتورک منطقه کمر آنتالیا است. این رستوران در سرو غذاهای ترکیه ای شهرت و آوازه خوبی در آنتالیا دست و پا کرده است و بهتر است که شما هم از طعم بی نظیر غذاهای آن در تور آنتالیا بی نصیب نمانید.

    رستوران لئون کمر آنتالیا

    رستوارن لئون کمر آنتالیا در منطقه مرکزی کمر آنتالیا واقع شده است. این رستوران از این جهت به عنوان یکی از بهترین رستوران های منطقه کمر آنتالیا شناخته می شود که در آن بهترین آشپزها فعالیت می کنند و تقریبا می توان گفت که در سرو غذاهای اروپایی، هیچ رقیب دیگری در منطقه کمر آنتالیا ندارد.برای رزرو تور زمینی آنتالیا نوروز 1403 و رزرو هتل های منطقه کمر آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    رستوران لئون کمر آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW