021-88507190

همه چیز درباره پارک دلفین ها در مارماریس

گردشگری م.مقیمی 05 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم عاشق کسب تجربه های جدید هستید و اتفاقا از دلفین های بامزه هم خوشتان می آید، وقتش است که به مارماریس سفر کنید و برای یک بار هم که شده تجربه شنا با دلفین ها را در پارک دلفین های مارماریس کسب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره پارک دلفین ها در مارماریس

    اگر شما هم عاشق کسب تجربه های جدید هستید و اتفاقا از دلفین های بامزه هم خوشتان می آید، وقتش است که به مارماریس سفر کنید و برای یک بار هم که شده تجربه شنا با دلفین ها را در پارک دلفین های مارماریس کسب کنید. یادتان باشد که این پارک دلفین ها در مارماریس که از آن صحبت می کنیم، یک پارک دلفین  ساده نیست! این پارک دلفین ها در مارماریس در آب های آزاد واقع شده است و دلفین ها در آن مجبور نیستند که برای شیرین کاری در استخرهای کوچک مراکز تفریحی سرپوشیده شنا کنند! بلکه در این پارک، دلفین ها در محیط طبیعی زندگیشان و درست وسط دریا زندگی عادیشان را دارند و این بار این شما هستید که باید برای دیدن نمایش دلفین ها به محل زندگی دلفین ها بروید و نمایش آن ها را درست وسط دریا تماشا کنید. با ما همراه باشید تا با هم بیشتر با پارک دلفین ها در مارماریس آشنا شویم و ببینیم که دقیقا در آن چه خبر است!

    پارک دلفین ها در مارماریس

    پارک دلفین های مارماریس یکی از جالب ترین اماکن تفریحی روباز مارماریس است. در حقیقت پارک دلفین های مارماریس در منطقه ایچملر مارماریس واقع شده است و شما با بازدید از آن می توانید ساعاتی خوش و به یادماندنی را همراه با خانواده خود سپری کنید. در پارک دلفین های مارماریس می توانید دلفین ها را از نزدیک ببینید و با رفتارها و زندگی طبیعی شان آشنا شوید. در پارک دلفین های مارماریس می توانید ببینید که دلفین ها برای اینکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، چگونه می پرند و چگونه سوت می زنند و صداهای خاص از خودشان تولید می کنند. همچنین می توانید با یکی از دلفین های پارک دلفین ها در مارماریس شنا کنید و تجربه تان از بازدید از پارک دلفین های مارماریس را خاص تر و به یادماندنی تر کنید. حتی می توانید به دلفین ها غذا هم بدهید و با آن ها وقت گذرانی کنید! 

    پارک دلفین ها در مارماریس

    زمان های مناسب برای بازدید از پارک دلفین های مارماریس

    پارک دلفین های مارماریس در سراسر سال به روی عموم باز است و شما در سانس های مختلف در ساعات 9:30 صبح، 11:30 صبح، 1:30 ظهر، 3:30 ظهر و 5 بعد از ظهر می توانید در برنامه های مفرح آن شرکت کنید. هر کدام از برنامه های مفرح پارک دلفین های مارماریس 40 دقیقه به طول می انجامد و مساله ای که مشخص است، این است که حال روحی شما بعد از گذشت این 40 دقیقه، اصلا قابل مقایسه با قبل نیست! مطمئنا شما هم انرژی مثبت این موجودات جذاب و بامزه را دریافت می کنید و مسلما شما هم بعد از شرکت در برنامه های تفریحی پارک دلفین های مارماریس، بیش از پیش شیفته دلفین های باهوش می شوید.

    زمان های مناسب برای بازدید از پارک دلفین های مارماریس

    نکات کاربردی برای بازدید از پارک دلفین های مارماریس

    اگر شما هم دلتان می خواهد که با دلفین های پارک دلفین ها در مارماریس شنا کنید، باید حتما به محض ورود به مارماریس، بلیط شنا با دلفین های این مرکز تفریحی را رزرو کنید. چراکه درخواست توریستان برای شنا با دلفین ها، علی الخصوص در فصل های توریستی سال، بسیار زیاد است و شما حداقل از 3 روز قبل باید نسبت به رزرو بلیط شنا با دلفین ها اقدام کنید تا نوبت به شما هم برسد. 

    برنامه های تفریحی پارک دلفین های مارماریس

    همان طور که گفته شد، شما با تهیه بلیط پارک دلفین های مارماریس می توانید 40 دقیقه جذاب و فراموش نشدنی را در این مرکز تفریحی روباز در تور مارماریس سپری کنید. در این مدت 40 دقیقه شما به تماشای دلفین ها می نشینید، در مورد این موجودات بامزه اطلاعات کسب می کنید، با دلفین ها بازی می کنید، با آن ها شنا می کنید و یک عالمه عکس یادگاری جذاب با دلفین ها می گیرید. مطمئن باشید که تجربه ای که در پارک دلفین های مارماریس کسب می کنید، زمین تا آسمان با تجربه های قبلیتان از دیدن نمایش های شیرین کاری دلفین ها در پارک ها و اماکن تفریحی دیگر متفاوت خواهد بود.

    برنامه های تفریحی پارک دلفین های مارماریس

    آدرس پارک دلفین های مارماریس

    پارک دلفین های مارماریس در فاصله 3 کیلومتری ایچملر و 5 کیلومتری مرکز شهر مارماریس قرار گرفته است و درست رو به روی هتل گرند یازیچی کلاب توربان مارماریس واقع شده است.برای رزرو تور ارزان مارماریس می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    آدرس پارک دلفین های مارماریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW