021-88507190

همه چیز درباره اقامت در بخش آسیایی استانبول

گردشگری م.مقیمی 05 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اصولا اکثر توریستان به اقامت در مناطق اروپایی استانبول علاقه نشان می دهند و ترجیح می دهند که در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال اقامت داشته باشند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای اقامت در بخش آسیایی استانبول در تور ارزان استانبول

    اصولا اکثر توریستان به اقامت در مناطق اروپایی استانبول علاقه نشان می دهند و ترجیح می دهند که در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال اقامت داشته باشند. در واقع بیشتر کسانی که برای مقاصد کاری و تجاری به استانبول سفر می کنند، به اقامت در بخش آسیایی استانبول علاقه نشان می دهند. اما به هر حال بخش آسیایی استانبول نیز جذابیت های خاص خودش را دارد و محله های بسیار جالبی برای اقامت دارد که از جمله آن ها می توان به محله اوسکودار و محله کادیکوی اشاره کرد. یادتان باشد که بخش آسیایی استانبول نیز جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است و شما می توانید به اقامت در آن نیز در تور استانبول فکر کنید. در ادامه بیشتر شما را با بخش آسیایی استانبول آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید که بالاخره بخش آسیایی استانبول برای اقامت توریستان خوب هست یا نه!

    مزایای اقامت در بخش آسیایی استانبول

    بخش آسیایی استانبول حال و هوای کاملا متفاوتی با بخش اروپایی استانبول دارد. بخش آسیایی استانبول بیشتر حال و هوای محلی دارد و شما با اقامت در آن می توانید بهتر متوجه شوید که زندگی روزمره مردم استانبول به چه شکل است. در بخش آسیایی استانبول خیابان های رنگارنگ و جذاب متعددی هم وجود دارد و تعداد زیادی کافه و رستوران در آن ساخته شده است که انواع غذاهای محلی ترکیه ای در آن ها سرو می شود که اتفاقا قیمت های کمتری هم به نسبت قیمت غذاهای رستوران های بخش اروپایی استانبول دارند. از این ها گذشته، تعدادی پارک سرسبز و زیبا نیز در بخش آسیایی استانبول ساخته شده است که چشم انداز بسیار جالبی به دریا دارند و با همه این اوصاف، می توان گفت که تجربه اقامت در بخش آسیایی استانبول به نسبت تجربه آرامش بخش تر و خاص تری است.

    مزایای اقامت در بخش آسیایی استانبول

    ایده هایی برای تفریح در بخش آسیایی استانبول

    به شما توصیه می کنیم که اگر یکی از هتل های بخش آسیایی استانبول را برای اقامت خود در تور ارزان استانبول رزرو کردید، حتما از کاخ خدیو استانبول بازدید کنید و حتما یک قهوه خوش طعم یا یک ناهار خوشمزه را در مجموعه باغ خدیو استانبول میل کنید.
    بهتر است که در تور استانبول، یکی از وعده های غذایی خود را در رستوران تاپاسوما در بخش آسیایی استانبول میل کنید تا بتوانید چشم انداز بی نظیر پل بسفر را از داخل تراس جذاب این رستوران تماشا کنید و یک  شام خوشمزه را به همراه تماشای یک چشم انداز فوق العاده میل کنید. 
    یکی دیگر از تفریحاتی که در بخش آسیایی استانبول می توانید داشته باشید، این است که به محله کوزگونجوک بروید و در آن گشت و گذار کنید. این محله یک محله هنری و جذاب است که خیابان ها و خانه های رنگارنگ متعددی دارد و در سراسر آن فروشگاه های هدیه و سوغاتی متعددی ساخته شده است که یکی از دیگری جالب تر هستند.

    ایده هایی برای تفریح در بخش آسیایی استانبول

    بهترین هتل های ارزان بخش آسیایی استانبول 

    هتل لوکا سوئیتس که در مرکز محله کادیکوی استانبول واقع شده است، یکی از بهترین هتل های ارزان بخش آسیایی استانبول است. این هتل 3 ستاره در یک ساختمان تاریخی بازسازی شده واقع شده است و همه اتاق هایش دکور زیبا و جالبی دارند. دسترسی به وای فای رایگان در این هتل ارزان در کادیکوی برای مهمانان مهیا شده است و از این گذشته، یک تراس جذاب هم دارد که رو به خیابان واقع شده است و معمولا مهمانان شیفته آن می شوند. 
    هتل خالکدون استانبول یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان بخش آسیایی استانبول است. این هتل 3 ستاره در محله کادیکوی استانبول واقع شده است و حدودا به اندازه 5 دقیقه پیاده روی با اسکله بشیکتاش-کاراکوی-امینونو فاصله دارد. اتاق های هتل خالکدون استانبول مدرن هستند و با سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ال سی دی تجهیز شده اند و دکوراسیون کاملا مدرنی دارند. این هتل یک تراس جذاب نیز دارد که به تنگه بسفر چشم انداز پانورامیک دارد.هتل جولیت رومز اند کیچن استانبول یک هتل 3 ستاره در بخش آسیایی استانبول است که در محله مودا واقع شده است. این هتل ارزان در یکی از آرام ترین مناطق بخش آسیایی استانبول واقع شده است و فاصله بسیار کمی با دریا دارد. این هتل یک باغ سرسبز و دنج و یک تراس عمومی جذاب دارد که به دریای مرمره و جزایر پرنس استابنول چشم انداز دارد. شما می توانید در این تراس یک قهوه یا یک چای خوش طعم بنوشید و خستگی روح و جانتان را به دست فراموشی بسپارید. در هتل جولیت رومز اند کیچن استانبول دسترسی به وای فای رایگان مهیا شده است و اتاق هایش امکانات رفاهی مطلوبی دارند. بعضی از اتاق های این هتل ارزان در استانبول یک بالکن نیز دارند و همه چیز در آن برای تجربه یک اقامت سرشار از آرامش در تور استانبول مهیا شده است.برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    بهترین هتل های ارزان بخش آسیایی استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW