021-88507190

زیباترین شهرهای اتریش

گردشگری م.مقیمی 06 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اتریش یک کشور بسیار زیبا در اروپا است که شما می توانید با اخذ ویزای شینگن از آن بازدید کنید. اتریش در مرکز اروپا واقع شده است و از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین، از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان و از جنوب با اسلوونی و ایتالیا هم مرز است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین شهرهای اتریش

    اتریش یک کشور بسیار زیبا در اروپا است که شما می توانید با اخذ ویزای شینگن از آن بازدید کنید. اتریش در مرکز اروپا واقع شده است و از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین، از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان و از جنوب با اسلوونی و ایتالیا هم مرز است. ما در ادامه می خواهیم زیباترین شهرهای اتریش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نهایت استفاده را از سفر خود به اتریش ببرید. با ما همراه باشید تا گشتی در اتریش بزنیم و ببینیم که کدام شهرهای اتریش از بقیه زیباتر، جذاب تر و دیدنی تر هستند.

    اینسبروک در اتریش

    اینسبروک مرکز استان تیرول در اتریش است و به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اتریش شناخته می شود. اینسبروک جمعیت بالغ بر 120،000 نفر دارد و پنجمین شهر بزرگ اتریش به حساب می آید. اینسبروک یکی از 8 شهری بود که در مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا 2008، میزبان بودند. این شهر دو بار هم تا به حال میزبان بازی های المپیک زمستانی بوده است و بزرگترین پیست اسکی کوه های آلپ را در خود جای داده است. اینسبروک در نزدیکی مونیخ آلمان و شمال ایتالیا واقع شده است و بازدید از آن در تور اروپا به توریستان توصیه می شود.

    اینسبروک در اتریش

    زالتسبورگ در اتریش

    زالتسبورگ در نزدیکی آلمان واقع شده است و جمعیتش به 150،000 نفر می رسد. زالتسبورگ شهری است که موتسارت (موسیقی دان مشهور جهانی) در آن متولد شده است. پس اگر شما هم اهل موسیقی هستید، بهتر است که سفر به زالتسبورگ را در برنامه سفر خود به اروپا بگنجانید و به هیچ عنوان از کنار این شهر زیبا ساده نگذرید. این شهر طبیعت بسیار زیبا و اماکن تاریخی بسیار دیدنی دارد و از همه مهمتر اینکه بعضی از مشهورترین جشنواره های اتریش را میزبانی می کند.

    زالتسبورگ در اتریش

    زل ام سی در اتریش

    زل آمی سی حدود 9600 نفر جمعیت دارد و بیش از هر چیز دیگری به خاطر طبیعت بی نظیرش مشهور شده است. پس اگر اهل طبیعت گردی هستید و نیاز به آرامش یک طبیعت بکر دارید، باید از زل ام سی در تور اتریش بازدید کنید. این شهر ترکیبی خارق العاده از یخچال های طبیعی، کوهستان و دریاچه دارد و همه چیز در آن رنگ و حال و هوای متفاوتی دارد. جالب تر از همه اینکه دریاچه زل ام سی آب آشامیدنی دارد و یکی از مشهورترین دریاچه های اروپا است. 

    زل ام سی در اتریش

    سالزکامرگوت در اتریش

    سالزکامرگوت یکی از زیباترین مناطق توریستی اتریش است. در این منطقه از اتریش دریاچه های بسیار زیبا، تپه های بسیار سرسبز، کوهستان های بسیار دیدنی و شهرها و روستاهای بسیار خاص وجود دارد و محال است که کسی از آن دیدن کند، اما شیفته اش نشود! این منطقه توریستی در اتریش هم زیبایی طبیعی خارق العاده ای دارد و هم اینکه از نظر تاریخی بسیار غنی است. این منطقه حدودا نیم ساعت با شهر زالتسبورگ فاصله دارد و اگر شما از آن در تور اروپا دیدن نکنید، عملا فرصت را از دست داده اید و نیمی از زیبایی های اتریش را ندیده اید!

    سالزکامرگوت در اتریش

    وین در اتریش

    وین به عنوان پایتخت اتریش، یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای اتریش است. این شهر بزرگترین شهر اتریسش نیز هست و جمعیت آن به 1.7 میلیون نفر می رسد. همان طور که می توانید حدسش را بزنید، وین مرکز فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اتریش است و از هر نظر مهمترین شهر اتریش به حساب می آید. به شما توصیه می کنیم که اگر در تور اروپا فقط برای بازدید از یک شهر اتریشی وقت داشتید، از شهر وین دیدن کنید و به هیچ عنوان فرصت بازدید از اماکن تاریخی وین را از دست ندهید.برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اروپا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    وین در اتریش

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW