021-88507190

اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به سنت پترزبورگ

راهنمای سفر م.مقیمی 15 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما امروز می خواهیم بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به سنت پترزبورگ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سفر به سنت پترزبورگ را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید تا احساس غریبی در سنت پترزبورگ به شما دست ندهد! با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به سنت پترزبورگ

    دیگر دوره زمانه اینکه سفر به یک کشور غریبه سخت و ترسناک باشد، به پایان رسیده است. امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده است و شما به راحتی می توانید با دانلود یک سری اپلیکیشن در گوشی تلفن همراهتان با آسودگی خاطر قدم به یک کشور یا شهر غریبه بگذارید و به راحتی در آن کشور یا شهر گشت و گذار کنید. ما امروز می خواهیم بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به سنت پترزبورگ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سفر به سنت پترزبورگ را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید تا احساس غریبی در سنت پترزبورگ به شما دست ندهد! با ما همراه باشید!

    اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به سنت پترزبورگ

    اپلیکیشن یاندکس مترو برای سفر به سنت پترزبورگ (Yandex.Metro)

    با کمک اپلیکیشن یاندکس مترو می توانید به راحتی هرچه تمام تر از مترو سنت پترزبورگ بهره ببرید. این اپلیکیشن به شما می گویند که باید برای رفتن از نقطه A به نقطه B در سنت پترزبورگ از چه خطوطی از مترو سنت پترزبورگ استفاده کنید و طی کردن این مسیر حدودا چقدر زمان می برد. البته این اپلیکیشن در بعضی از شهرهای دیگر روسیه از جمله مسکو نیز فعال است و در کل یک اپلیکیشن کاربردی برای سفر به روسیه تلقی می شود.

    اپلیکیشن یاندکس مترو برای سفر به سنت پترزبورگ (Yandex.Metro)

    اپلیکیشن یادندکس مپز برای سفر به سنت پترزبورگ (Yandex.Maps)

    اپلیکیشن یاندکس مپز، اپلیکیشنی است که برای سفر به هر نقطه ای از جهان از جمله شهر زیبای سنت پترزبورگ در روسیه کاربرد دارد. در واقع جزئیات این اپلیکیشن برای شهرهای روسیه ای بیشتر از هر شهر دیگری است و به همین دلیل هم هست که ما به شما توصیه می کنیم که این اپلیکیشن را قبل از سفر به سنت پترزبورگ دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن مسیریاب آفلاین است که به کمک آن می توانید بدون داشتن دسترسی به اینترنت در سنت پترزبورگ مسیریبای کنید. از این گذشته، می توانید با استفاده از این اپلیکیشن اماکن دیدنی و اماکن مهم سنت پترزبورگ را پیدا کنید و دیگر نگران گم کردن راهتان در سنت پترزبورگ نباشید.

    اپلیکیشن اوبیت فری وای فای برای سفر به سنت پترزبورگ (OBIT Free Wi-Fi)

    شما می توانید این اپلیکیشن رایگان برای سفر به سنت پترزبورگ را در گوشی تلفن همراهتان دانلود و نصب کنید و با کمک آن در سنت پترزبورگ اینترنت رایگان پیدا کنید! در واقع وقتی که وارد این اپلیکیشن می شوید، اپلیکیشن شروع می کند به سرچ در مورد اینکه در نزدیکی شما چه وای فای های رایگانی وجود دارد و به شما می گوید که شما در چه محدوده ای در نزدیکیتان می توانید از اینترنت رایگان بهره ببرید.

    اپلیکیشن اوبیت فری وای فای برای سفر به سنت پترزبورگ (OBIT Free Wi-Fi)

    اپلیکیشن این تاکسی برای سفر به سنت پترزبورگ (InTaxi)

    اپلیکیشن این تاکسی یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های سفر به سنت پترزبورگ است. با کمک این اپلیکیشن می توانید در سنت پترزبورگ برای خودتان یک تاکسی آنلاین بگیرید و دیگر نگران پیدا کردن تاکسی در خیابان های سنت پترزبورگ نباشید. البته این اپلیکیشن در مسکو نیز فعال است و به کار سفر به مسکو نیز می آید.

    اپلیکیشن این تاکسی برای سفر به سنت پترزبورگ (InTaxi)

    اپلیکیشن پترزبورگ این یور هند برای سفر به سنت پترزبورگ (Petersburg In Your Hand)

    این اپلیکیشن یک اپلیکیشن راهنمای سفر به سنت پترزبورگ است که در آن اطلاعات بسیار جالبی در مورد موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و هتل های سنت پترزبورگ وجود دارد و از این گذشته، نقشه مترو سنت پترزبورگ، نقشه مرکز شهر سنت پترزبورگ و اطلاعات مربوط به ایستگاه های قطار و فرودگاه ها نیز تعبیه شده است تا به سوال هایتان درباره سفر به سنت پترزبورگ پاسخ داده شود. 

    اپلیکیشن آر ام گاید برای سفر به سنت پترزبورگ (RM Guide)

    آر-ام-گاید یک اپلیکیشن موزه گردی در روسیه است که در آن می توانید اطلاعات مربوط به موزه های سنت پترزبورگ را پیدا کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است که دوربین تلفن همراهتان را مقابل بارکدی که جلوی موزه های سنت پترزبورگ نصب شده است بگیرید تا بتوانید ویدئوهای جالبی از آن موزه ببینید و اطلاعاتی درباره تاریخچه نقاشی ها و آثار هنری آن ها کسب کنید. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این اپلیکیشن باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید بهتر از آن بهره ببرید. از این گذشته، برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اینترنت نیز دارید.

    اپلیکیشن اسمارت میوزیم برای سفر به سنت پترزبورگ (SmartMuseum)

    این اپلیکشن به شما اطلاعات جالبی در مورد موزه های سنت پترزبورگ می دهد. با کمک این اپلیکیشن می توانید مسیر دسترسی خود به موزه های مختلف سنت پترزبورگ را بررسی کنید و به اطلاعات جالبی درباره ساعات کاری و تاریخچه موزه ها نیز دسترسی پیدا کنید. برای رزرو تور روسیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اپلیکیشن اسمارت میوزیم برای سفر به سنت پترزبورگ (SmartMuseum)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW