021-88507190

بدون دانلود این اپلیکیشن ها به مالزی سفر نکنید!

راهنمای سفر م.مقیمی 19 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مالزی یکی از توریستی ترین کشورهای دنیاست و سالانه میزبان توریستان متعددی از سراسر جهان است. به همین دلیل هم زیرساخت های توریستی لازم را دارد و همه چیز در آن برای گذراندن یک تعطیلات ایده آل مهیا شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین اپلیکیشن های سفر به مالزی

    مالزی یکی از توریستی ترین کشورهای دنیاست و سالانه میزبان توریستان متعددی از سراسر جهان است. به همین دلیل هم زیرساخت های توریستی لازم را دارد و همه چیز در آن برای گذراندن یک تعطیلات ایده آل مهیا شده است. در این راستا اپلیکیشن های جالبی هم برای سفر به مالزی طراحی شده است و مسلما با دانلود و نصب آن ها، سفرتان به مالزی بهتر هم پیش خواهد رفت. ما در ادامه یک سری اپلیکیشن خوب برای سفر به مالزی معرفی می کنیم که هر کدامشان به نوعی تجربه سفر به مالزی را برایتان بهتر می کنند و هر کدامشان به شکلی سفر به مالزی را برایتان دلنشین تر و جذاب تر می کنند. 

    اپلیکیشن کلوک برای سفر به مالزی 

    کلوک (Klook) یک اپلیکیشن جهانی است که در آن تخفیف های جالب برای تفریحات مختلف در کشورهای گوناگون دنیا از جمله مالزی ارائه می شود. به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از سفر به مالزی، این اپلیکیشن تخفیف را در گوشی تلفن همراهتان دانلود کنید و حتما تخفیف های آن برای تفریحات مختلف در مالزی را بررسی کنید. البته مشکلی که این اپلیکیشن دارد، این است که پرداخت در آن به صورت آنلاین است و از آنجایی که خیلی از ما ایرانیان امکان پرداخت آنلاین در شبکه های بانکی جهانی را نداریم، نمی توانیم از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. لازم به ذکر است که علاوه بر تخفیف های تفریحات و جاذبه های گردشگری مالزی، یک سری آفرهای جالب هم برای توریستان در این اپلیکیشن موجود است که از جمله آن ها می توان به تخفیف های خوب برای ترانسفر فرودگاه، خرید سیم کارت محلی و خدمات اینترنت اشاره کرد.

    اپلیکیشن کلوک برای سفر به مالزی

    اپلیکشن گرب برای سفر به مالزی 

    گرب (Grab) یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین در مالزی است. شما با کمک این اپلیکیشن می توانید در تور مالزی تاکسی آنلاین بگیرید و از مزایای آن از جمله مشخص بودن کرایه تاکسی در آن بهره مند شوید. با دانلود این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست که در مالزی بر سر مبلغ کرایه با راننده های تاکسی ها چانه بزنید و نگران این باشید که مبادا راننده های تاکسی های مالزی سرتان را کلاه بگذارند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یک بخش سفارش غذا هم دارد که با نام گرب فود (Grab Food) شناخته می شود و با کمک آن می توانید از رستوران های مختلف مالزی غذا سفارش بدهید و به راحتی هرچه تمام تر غذایتان را درب هتل یا هر جای دیگر تحویل بگیرید.

    اپلیکشن گرب برای سفر به مالزی

    اپلیکیشن مالزیا کوالالامپور سابوی (اندروید) یا اپلیکیشن کوالالامپور مترو (آی او اس) برای سفر به مالزی

    اگر گوشی تلفن همراهتان اندرویدی است، حتما اپلیکیشن مالزیا کوالالامپور سابوی (Malaysia Kuala Lumpur Subway) را نصب کنید و اگر هم گوشی آیفون دارید، اپلیکیشن کوالالامپور مترو (Kuala Lumpur Metro) را دانلود و نصب کنید. با کمک هر کدام از این اپلیکیشن ها می توانید به راحتی هرچه تمام تر از مترو کوالالامپور بهره ببرید. در واقع این دو اپلیکیشن به شما کمک می کنند که مسیرهای مترو کوالالامپور را بررسی کنید و نقشه راه خود را مشخص کنید. از این گذشته این اپلیکیشن ها به شما می گویند که برای طی کردن مسیر بین هر کدام از ایستگاه های مترو کوالالامپور، چه زمانی را باید در نظر بگیرید. 

    اپلیکیشن مالزیا کوالالامپور سابوی (اندروید) یا اپلیکیشن کوالالامپور مترو (آی او اس) برای سفر به مالزی

    اپلیکیشن مپز می برای سفر به مالزی

    اپلیکیشن مپز می (MAPS.ME) یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر به مالزی است. این اپلیکیشن به کار کسانی می آید که در مالزی به اینترنت دسترسی ندارند و با این حال می خواهند از یک اپلیکیشن مسیریابی آفلاین در مالزی بهره ببرند. با دانلود این اپلیکیشن می توانید از نقشه های آفلاین آن استفاده کنید و بدون داشتن دسترسی به اینترنت، در شهرهای مالزی مسیریابی کنید. اگر این اپلیکیشن را داشته باشید، به هیچ عنوان راهتان را در شهرهای مالزی گم نمی کنید و به راحتی می توانید مسیر خود را در شهرهای مالزی پیدا کنید. البته بهتر است که بدانید مصرف باتری گوشی تلفن همراهتان با استفاده از این اپلیکیشن بیشتر می شود و به همین دلیل هم شما برای استفاده از آن نیاز به یک پاور بانک پیدا خواهید کرد.

    اپلیکیشن مپز می برای سفر به مالزی

    اپلیکیشن پلیت کالچر برای سفر به مالزی

    اپلیکیشن پلیت کالچر (PlateCulture) یکی از جذاب ترین اپلیکیشن های سفر به مالزی است. اگر شما هم دلتان می خواهد که در تور مالزی یک غذای سنتی خوشمزه میل کنید و طعم اصیل غذاهای سنتی مالزی را بچشید، این اپلیکیشن به کار شما می آید. البته به شرطی که از تجربه های جدید خوشتان بیاید و ترجیح بدهید که غذای سنتی مورد نظرتان را در یک فضای خانگی و در یک محیط دوستانه و متفاوت با محیط رستوران میل کنید! چراکه این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که آشپزان محلی در آن غذاهایشان را به توریستان آفر می دهند و شما می توانید با نگاه به پروفایل آن ها، آشپز محلی محبوبتان را در مالزی پیدا کنید و خودتان را مهمان خوردن غذا در خانه او کنید! در واقع کسانی که به عنوان آشپز در این اپلیکیشن فعالیت می کنند، آشپزهای رستوران نیستند و مردم محلی مالزی هستند. این افراد دستپخت خوبی دارند و آماده پذیرایی از توریستان هستند. برای خوردن دستپخت آن ها کافی است که در این اپلیکیشن، یک تاریخ و یک ساعت را مشخص کنید، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید و یک ناهار یا شام خوشمزه را در خانه یک فرد مالزیایی رزرو کنید.برای رزرو تور مالزی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اپلیکیشن پلیت کالچر برای سفر به مالزی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW