021-88507190

ازمیر برای زندگی بهتر است یا استانبول؟

گردشگری م.مقیمی 01 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در ادامه به شما می گوییم که ازمیر چه شرایطی برای زندگی دارد تا شما بتوانید تصمیم گیری بهتری برای انتخاب ازمیر به عنوان محل زندگیتان داشته باشید و بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ازمیر برای زندگی شما جای خوبی هست یا نه. پس با ما همراه باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا ازمیر برای زندگی جای خوبیست؟

    درست است که زندگی در کشوری که زبانش، غذایش و فرهنگ مردم آن با کشور ما متفاوت است، کار سختی است. اما زندگی در ازمیر یا استانبول یک سری مزایا هم دارد که گاهی اوقات باعث می شوند که مردم از سختی های زندگی در یک کشور غریبه چشم پوشی کنند و برای زندگی به این دو شهر بروند. ما در ادامه به شما می گوییم که ازمیر چه شرایطی برای زندگی دارد تا شما بتوانید تصمیم گیری بهتری برای انتخاب ازمیر به عنوان محل زندگیتان داشته باشید و بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ازمیر برای زندگی شما جای خوبی است و همچنین بررسی این پرسش که از بین ازمیر یا استانبول کدام بهتر است؟ پس با ما همراه باشید.

    آیا ازمیر برای زندگی بهتر است یا استانبول

    واقعیت های زندگی در ازمیر

    ازمیر یک شهر کاملا مدرن است

    ازمیر شهری است که همیشه از نظر امکانات رفاهی و تفریحی پیشرو بوده است و از نظر استانداردهای زندگی، مقام اول را بین شهرهای ترکیه کسب می کند. از این گذشته، این شهر بعد از استانبول بهترین شهر ترکیه برای سرمایه گذاری تلقی می شود و این نشان می دهد که ازمیر آینده بسیار روشنی دارد. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه محسوب می شود و هر ساله میزبان حدود 1.8 میلیون توریست است. با این اوصاف باید بگوییم که مهاجرت به ازمیر برای کار و یا حتی تحصیل انتخاب مناسبی است.

    ازمیر مناطق متنوعی برای زندگی دارد

    وقتی صحبت از ازمیر می شود، اکثر مردم به مرکز شهر ازمیر فکر می کنند. در صورتی که ازمیر فقط محدود به مرکز شهر ازمیر نمی شود و در واقع یک شبه جزیره بزرگ است که از مناطق متعدد و همین طور شهرک های ساحلی گوناگون تشکیل شده است. این بدین معنا است که اگر شما بخواهید می توانید اقدام به اقامت در ازمیر کنید، می توانید از بین 30 منطقه مختلف بهترین مکان را برای زندگی انتخاب کنید. می توان گفت که شما هر سلیقه ای که داشته باشید و هر سبک زندگی را که بپسندید، در هر صورت جایی از ازمیر نظرتان را به خودش جلب می کند و این یکی از مواردی است که مهاجرت به ازمیر را برای خارجی ها دلچسب تر می کند.

    ازمیر مناطق متنوعی برای زندگی دارد

    نظرات زندگی در ازمیر ترکیه مثبت است 

    خیلی از مردم ترکیه و خیلی از خارجی ها زندگی در ازمیر را به زندگی در استانبول ترجیح می دهند. به این دلیل که هر آنچه در استانبول وجود دارد، در ازمیر هم پیدا می شود. اما با این حال زندگی در ازمیر به نسبت زندگی در استانبول بسیار ارزان تر است و از این گذشته، سبک زندگی در ازمیر به نسبت زندگی در استانبول آرامش بخش تر است. جالب است که بدانید در سال 2017 در روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشته شد که 16،000 ترکیه ای از استانبول به ازمیر مهاجرت کرده اند و همین مساله نشان می دهد که این سال ها زندگی در ازمیر تا چه اندازه محبوب شده است. پس اگر شما هم به دنبال زندگی ارزان در ترکیه هستید و دلتان می خواهد در یک شهر زیبا در ترکیه آرامش بگیرید، ایده بدی نیست که ازمیر را به عنوان محل زندگیتان انتخاب کنید.

    خیلی از مردم ترکیه و خیلی از خارجی ها زندگی در ازمیر را به زندگی در استانبول ترجیح می دهند

    زندگی در ازمیر برای همه اعضای خانواده جذاب است

    خوبی ازمیر این است که در آن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی وجود دارد. در ازمیر سواحل بسیار زیبا، طبیعت بکر، جاهای دیدنی بسیار جالب و اماکن تفریحی بسیار جذابی وجود دارد و این بدین معنی است که ازمیر حال و هوای خوبی برای زندگی همه اعضای خانواده دارد. از این گذشته، همان طور که گفته شد ازمیر شرایط خوبی هم برای تحصیل و راه اندازی کسب و کار دارد. با این حساب می توان گفت که زندگی در ازمیر می تواند برای همه اعضای خانواده تجربه جالبی باشد و علی الخصوص آینده خوبی برای جوان تر ها رقم بزند.به شما توصیه می کنیم که قبل از گرفتن تصمیم نهایی برای زندگی در ازمیر، یک سفر کوتاه مدت به ازمیر داشته باشید تا خوب شرایط آن را بررسی کنید و بتوانید تصمیم گیری بهتری در این زمینه داشته باشید. برای رزرو تور ازمیر می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    زندگی در ازمیر به نسبت استانبول بسیار ارزان تر است

    ازمیر و استانبول را بیشتر بشناسید

    تفریحات شبانه ازمیر را تجربه کنید

    هزینه سفر به استانبول به چه صورت می باشد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW