021-88507190

آیا می دانید اروپایی ترین شهر ترکیه کدام شهر است؟

گردشگری م.مقیمی 04 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ازمیر اروپایی ترین شهر ترکیه

    شهر های اروپایی ترکیه کدام اند؟ این سوال نیز یکی از پرسش های کاربران می باشد که همواره نسبت به این سرزمین دو قاره ای در ذهن خود دارند. شاید خیلی ها استانبول را به عنوان اروپایی ترین بخش ترکیه بدانند اما در این بین ازمیر، یکی از شهرهای اروپایی ترکیه با سواحل زیبا و درخشنده می باشد، که رتبه دوم را بین تمام شهرهای دنیا از نظر سرعت بالای پیشرفت شهری دارد. اما مگر ازمیر چه دارد که هم به عنوان اروپایی ترین شهر ترکیه شناخته می شود و هم اینکه تا این اندازه سرعت پیشرفتش بالا است که در سطح جهانی در حال مطرح شدن است؟ با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با شهر ازمیر به عنوان اروپایی ترین شهر ترکیه آشنا کنیم.

    ازمیر اروپایی ترین شهر ترکیه

    ازمیر چگونه شهری است؟

    ازمیر شهری است که پیشرفت در آن معنی واقعی خودش را پیدا می کند! مردم ازمیر هر لحظه در تلاش برای پیشرفت و ترقی هستند و هر روز شهرشان را یک قدم به سمت جلو هدایت می کنند. این شهر پر از جوانان و افراد خوش فکر است و همه چیز در آن در حال پیشرفت و رونق گرفتن است. ازمیر در مقابل کشورهای اروپایی قرار گرفته است و از سمت دریای اژه به کشور یونان ربط دارد. از طرفی ازمیر همسایه شهر باستانی پرگامون و شهر باستانی افسوس، شهرهایی که زمانی پایتخت تمدن هلنیستی (مربوط به تمدن یونان) و همین طور یکی از مراکز مهم امپراطوری روم بوده اند و نقش مهمی در جهان ایفا می کرده اند، است. اما امروز به یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه تبدیل شده است و به جرئت می توان گفت که ازمیر شهر اروپایی ترکیه است. با اینکه ازمیر از نظر باستان شناسی اهمیت زیادی دارد و با تاریخ عجین شده است، اما این دلیل نمی شود که یک شهر مدرن و سرزنده نباشد. باید این را بگوییم که ازمیر یکی از جذاب ترین و بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی است و پیشرفت، کار هر روزش است! در واقع با اینکه اینجا از نظر تاریخی شهر بسیار غنی است، اما با مدرنیته هیچ مشکلی ندارد و همواره یک شهر پیشرو محسوب می شود. اگر یک سفر کوتاه به این شهر فوق العاده داشته باشید، می بینید که این شهر از نظر امکانات رفاهی و تفریحی هیچ کم و کاستی ندارد. با این حساب، باید بگوییم که ازمیر یکی از دیدنی ترین شهرهای ترکیه است و شرکت در تور ازمیر یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید برای سفر به ترکیه داشته باشید.

    دیگر اخبار و مقالات مرتبط با شهر ازمیر را در اینجا بخوانید

    ازمیر چگونه شهری است

    چرا ازمیر اروپایی ترین شهر ترکیه است؟

    حس و حال تغییر و پیشرفت در هوای ازمیر جریان دارد و همه چیز در آن رو به جلو است. چه بسا که مسئولین آن تمام تلاششان را می کنند که ازمیر بتواند با دیگر شهرهای اروپایی رقابت کند و هم گام با آن ها پیش برود. اگر به نتایج انتخابات ترکیه نگاهی بیندازید، می بینید که تمامی افرادی که اهل پیشرفت و ترقی هستند، تمایل به پیروزی و انتصاب در ازمیر و نواحی اطراف آن دارند. مثلا عزیز کوجا اوغلو که در پست مقام این شهر در حال فعالیت است، به عنوان یکی از 10 شهردار برتر جهان شناخته می شود و این نشان می دهد که این شخص تا چه اندازه به پیشرفت و ترقی شهر ازمیر اهمیت داده است. گذشته از آن، مقامات دولتی دیگری نیز در ازمیر فعالیت می کنند که همگی طرفدار هر گونه پیشرفتی برای این شهر هستند. مساله ای که مشخص است، این است که ازمیر در حال طی کردن پله های ترقی است و مسلما چند سال دیگر با شرایط کنونی آن قابل مقایسه نخواهد بود. با مرور به تاریخچه این شهر، می بینید که ازمیر شاهد رشد خیلی سریعی بوده است و بیخود نیست که بین شهرهای جهان، از نظر سرعت پیشرفت به ازمیر رتبه دوم را داده اند و بی جهت نیست که می گویند ازمیر اروپایی ترین شهر ترکیه است.برای رزرو تور ترکیه (شهر ازمیر) می توانید با همکاران ما درآژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    چرا ازمیر اروپایی ترین شهر ترکیه است

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW