021-88507190

دبی در فصل تابستان تا چه اندازه گرم می شود؟

راهنمای سفر م.مقیمی 07 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی در تابستان ها خیلی خیلی گرم می شود. خیلی خیلی گرم! ما در مورد دمای 50 درجه سانتیگراد صحبت می کنیم! اما با این حال هنوز هم ارزشش را دارد که شما با این دمای هوا کنار بیایید و در فصل تابستان به دبی سفر کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آیا گرمای دبی در فصل تابستان غیر قابل تحمل است؟
    دبی در تابستان ها خیلی خیلی گرم می شود. خیلی خیلی گرم! ما در مورد دمای 50 درجه سانتیگراد صحبت می کنیم! اما با این حال هنوز هم ارزشش را دارد که شما با این دمای هوا کنار بیایید و در فصل تابستان به دبی سفر کنید! کافی است که از دوستان و آشنایانی که قبل از این تجربه سفر به دبی در فصل تابستان را داشته اند، بپرسید تا آن ها برایتان بگویند که با اینکه هوای دبی در تابستان خیلی گرم بوده، اما باز هم توانسته اند که تفریحات خیلی جذابی را در تور دبی تجربه کنند. به هر حال این یک حقیقت است که دبی سردمدار همه شهرهای دنیا از نظر تنوع امکانات تفریحی می باشد و این بدین معنی است که سفر به دبی در هر زمانی از سال جذابیت خاص خودش را دارد. از این گذشته، این نکته که سفر به دبی در فصل تابستان بسیار ارزان می شود، مساله ای است که خیلی از گردشگران را در فصل تابستان به دبی جذب میکند. اما به هر حال اگر شما هنوز شک دارید و نمی دانید که سفر به این شهر در گرم ترین فصل سال مناسب حالتان هست یا نه، بهتر است این مطلب را با دقت بخوانید تا متوجه شوید که دقیقا دبی در فصل تابستان تا چه اندازه گرم می شود؟

    آیا گرمای دبی در فصل تابستان غیر قابل تحمل است

    دبی در فصل تابستان چقدر گرم می شود؟
    درست است که میانگین دمای دبی در فصل تابستان حدود 45 درجه سانتیگراد اعلام می شود، اما توجه کنید که این عدد یک میانگین می باشد و ممکن است که دما از آن هم بالاتر برود. یعنی امکان دارد که در یک سری از روزهای تابستانی، دمای دبی به 50 درجه سانتیگراد هم برسد. نکته ای که باید درباره تابستان های دبی بدانید، این است که اواسط مرداد تا اواسط شهریور گرم ترین ماه سال در این شهر محسوب می شود. نکته دیگر اینکه تابستان در دبی محدود به 3 ماه تابستانی سال نیست و عملا از اواسط اردیبهشت شروع می شود و تا اواسط آبان هم ادامه پیدا می کند.
    نکته مهم دیگر درباره آب و هوای دبی در فصل تابستان این است که آنچه که به عنوان دمای هوای این شهر اعلام می شود با آن دمایی که شما احساس می کنید، فرق دارد! به این دلیل که دبی علاوه بر گرما رطوبت هم دارد! پس اگر می خواهید پیشبینی دمای دبی را مطالعه کنید، بهتر است که از آن دسته از اپلیکیشن های آب و هوا استفاده کنید که در آن ها "دمای احساسی" نیز ذکر شده باشد. این را هم خوب است بدانید که رطوبت هوا از اواسط مرداد تا اواسط مهر بیشتر از هر وقت دیگری در دبی احساس می شود.
    گفتنی است که حتی شب ها نیز که خورشیدی در آسمان وجود ندارد، باز هم هوای دبی آنچنان خنک نمی شود و نهایتا دمای هوا تا 30 درجه سانتیگراد افت پیدا می کند. البته در طول شب به خاطر اینکه خورشیدی وجود ندارد، امکان تجربه خیلی از تفریحات برای گردشگران ممکن می شود و عملا گرمای هوا قابل تحمل تر می شود.

    دبی در فصل تابستان چقدر گرم می شود

    چگونه می توان با گرمای هوای دبی در فصل تابستان کنار آمد؟
    کنار آمدن با گرمای تابستان در دبی آنقدرها که به نظر می رسد، کار سختی نیست. چراکه تقریبا همه اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی دارای سیستم های خنک کننده هستند و هوای داخل آن ها گاهی اوقات بیش از حد سرد هم می شود! از این گذشته تمامی وسایل حمل و نقل عمومی دبی دارای کولر می باشند و حتی ایستگاه های اتوبوس نیز از این سیستم ها برخوردار هستند! 
    علاوه بر این، شما در مدرنترین شهر خاورمیانه می توانید با تفریحاتی مثل بازی در پارک های آبی و شنا در استخرهای هتل های دبی، خودتان را خنک کنید و به نوعی دیگر از گرمای هوای آنجا لذت ببرید. 
    این را هم بهتر است بدانید که شن های ساحلی دبی در فصل تابستان خیلی گرم می شوند. پس اگر در فصل تابستان به سواحل خلیج فارس رفتید، بهتر است که اصلا با پای برهنه روی شن های سواحل دبی قدم نزنید!

    چگونه می توان با گرمای هوای دبی در فصل تابستان کنار آمد

    برای سفر به دبی در فصل تابستان چه لباس هایی به همراه داشته باشیم؟
    همان طور که گفته شد، هوای دبی در فصل تابستان خیلی گرم می شود و شما باید با توجه به این مساله، چمدان خود را برای سفر به دبی ببندید و حتما لباس های خنک و تابستانی به همراه داشته باشید. نکته ای که باید درباره لباس های مناسب برای سفر به دبی بدانید، این است که توصیه می شود در محوطه های خارج از سواحل دبی، پوشش مناسب داشته باشد. چراکه مردم این شهر مسلمان هستند و اگرچه در طول این سال ها به خاطر تعداد زیاد گردشگران طرز تفکرشان تا حدی تغییر کرده، اما به هر حال بهتر است که به فرهنگ آن ها احترام گذاشته شود.پس بهتر است که چه خانم هستید و چه آقا، در دبی پوشش مناسب داشته باشید. 
    این را هم به خاطر داشته باشید که لباس های نخی بهترین لباس ها برای سفر به دبی در فصل تابستان هستند و شما باید تا جای ممکن از پوشیدن لباس هایی با جنس پلاستیک و ... خودداری کنید.
    ذکر این نکته خارج از لطف نیست که تفاوت دمای هوا بین اماکن دیدنی سربسته دبی و خیابان های دبی بسیار زیاد است. با این حساب، بهتر است که یک ژاکت نازک به همراهتان داشته باشید تا اگر در مراکز خرید دبی یا اماکن تفریحی دبی به خاطر کولر سردتان شد، از آن استفاده کنید. 
    برای رزرو تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW