021-88507190

ارزان ترین زمان سفر به تایلند

راهنمای سفر م.مقیمی 07 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشور زیبای تایلند که محبوبیتش را مدیون اماکن دیدن، سواحل زیبا، معابد شگفت انگیز و صد البته اماکن تفریحی جذابش است، اما اگر می خواهید از نزدیک به تماشای این زیبایی ها بنشینید و از طرفی هزینه زیادی را پراخت نکنید، با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چه زمانی سفر به تایلند از همیشه ارزان تر می شود؟

    کشور زیبای تایلند که محبوبیتش را مدیون اماکن دیدن، سواحل زیبا، معابد شگفت انگیز و صد البته اماکن تفریحی جذابش است، کشوریست که هر کسی باید در طول زندگیش یک بار از آن بازدید کند. در تایلند شهرهای دیدنی متعددی وجود دارد که هر کدامشان به نوعی شگفت انگیز و خاص هستند. این یک حقیقت است که شهرهای تایلند به قدری جذاب و دیدنی هستند که شما هر کدام از آن ها را به عنوان مقصد گردشگریتان انتخاب کنید، پشیمان نمی شوید! اما به هر حال این هم یک واقعیت است که شهرهایی مثل بانکوک، پاتایا و پوکت محبوبیت بیشتری به نسبت دیگر شهرهای این کشور دارند. اما سوالی که در این میان وجود دارد، این است که در چه زمانی از سال می توان با هزینه کمتری به این سرزمین سفر کرد؟ در واقع سوالی که ما می خواهیم امروز به شما پاسخ بدهیم، این است که ارزان ترین زمان سفر به تایلند چه موقع است

    چه زمانی سفر به تایلند از همیشه ارزان تر می شود

    آب و هوای تایلند و بهترین زمان سفر به تایلند

    به عنوان یک قانون کلی این را به خاطر داشته باشید که سفر به هر کشوری در هر جای دنیا که باشد، وقتی ارزان می شود که گردشگران کمتری در آن کشور حضور داشته باشند. پس بهتر است که اول از همه ببینید که محبوب ترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است و این کشور در چه زمانی از سال از همیشه شلوغ تر می شود. در این صورت می توانید متوجه فصول خلوت این کشور شوید و سپس میفهمید که ارزان ترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است. خوب است بدانید که محبوب ترین زمان مسافرت به این سرزمین از دید گردشگران فصلی است که هوای تایلند خیلی گرم نباشد و باران کمی هم ببارد. چراکه اغلب توریست ها ترجیح می دهند که در تور تایلند از گرمای زیاد تابستان ها در امان باشند. 

    آب و هوای تایلند و بهترین زمان سفر به تایلند

    گران ترین زمان سفر به تایلند

    ماه های نوامبر تا مارس (اواسط آبان تا اواسط فروردین) شلوغ ترین ماه های تایلند هستند. در واقع در این ماه ها توریستان زیادی از گوشه کنار دنیا راهی سرزمین لبخندها می شوند و همین مساله باعث می شود که سفر به تایلند از همیشه گران تر شود. البته در این زمان از سال نیز می توانید یک سری تورهای ارزان تایلند برای خودتان پیدا کنید.

    گران ترین زمان سفر به تایلند

    ارزان ترین زمان سفر به تایلند

    همان طور که گفته شد، سفر به تایلند زمانی ارزان می شود که تعداد گردشگران در تایلند کم تر شود. اگر شما در هر زمانی به جز فصل توریستی سال، به تایلند مسافرت کنید، سفر به ان کشور برایتان ارزان تمام می شود. اما اگر به دنبال سفر به تایلند در ارزان ترین زمان ممکن هستید، به شما توصیه می کنیم ماه های آگوست تا سپتامبر (اواسط مرداد تا اواسط مهر) را انتخاب کنید. در این راستا می توانید مقاله ارزشمند و مفید ارزانترین شهرهای تایلند برای سفر را مطالعه کنید و اطلاعات جامعی را در این مورد کسب کنید. این را به خاطر داشته باشید که شما در هر زمانی به این سرزمین سفر کنید و در کنار آن  تفریحات جذابی در تور تایلند داشته باشید. چراکه به قدری تایلند جاهای دیدنی متنوعی دارد که شما در هر فصلی از سال و با هر شرایط آب و هوایی، باز هم می توانید خوش بگذرانید. به هر حال اگر شما هم بودجه محدودی برای سفر به تایلند دارید، بهتر است که به جای اینکه از سفر به این کشور صرف نظر کنید، ارزان ترین زمان سفر به تایلند را برای سفرتان انتخاب کنید و یک تور ارزان برای خودتان رزرو کنید و مطمئن باشید که هیچ گاه از این تصمیمتان پشیمان نمی شوید.برای رزرو تور ارزان تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    همچنین جهت تبدیل تاریخ به صورت سریع و دقیق می توانید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

    ارزان ترین زمان سفر به تایلند

    اخبار و مقالات بیشتر درباره تایلند را در اینجا بخوانید: 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW