021-88507190

کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

گردشگری م.مقیمی 12 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مطمئنا شما هم این را می دانید که چین یکی از بهترین کشورهای دنیا برای خرید است. اما سوالی که اکثر توریستان با آن مواجه می شوند، این است که کدام شهر های چین برای خرید بهتر هستند؟در ادامه ما با ما باشید تا به پاسخ سوال خود برسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

    مطمئنا شما هم این را می دانید که چین یکی از بهترین کشورهای دنیا برای خرید و علی الخصوص برای خرید ارزان است. اما سوالی که اکثر گردشگران با آن مواجه می شوند، این است که کدام شهر های چین برای خرید بهتر هستند؟ در واقع برای اکثر توریست ها این سوال پیش می آید که اگر بخواهند برای خرید به چین سفر کنند، باید به کدام شهر بروند؟ در ادامه ما بهترین شهرهای چین برای خرید را به شما معرفی می کنیم تا اگر سوال مشابهی دارید، به پاسخ سوال خود برسید. شهرهایی که در ادامه نامشان ذکر شده، به ترتیب بهترین شهرها برای خرید هستند. 

    هنگ کنگ

    بدون شک هنگ کنگ بهترین شهر چین برای خرید است. هنگ کنگ جایی است که شما می توانید در آن هر چیزی که نیاز داشته باشید، از لباس گرفته تا ساعت و تلفن و زیورآلات و ... را با قیمت خیلی خوب و مقرون به صرفه تهیه کنید. به هر حال اگر می خواهید برای خرید به چین سفر کنید، ایده بدی نیست که در تور چین از هنگ کنگ نیز بازدید داشته باشید. 

    هنگ کنگ

    شانگهای

    شاید صد سالی باشد که شانگهای به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید شناخته می شود. در شانگهای مراکز خرید بسیار متنوعی وجود دارد که هر کدامشان مثل یک بهشت زمینی برای خرید هستند. می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که به هر کالایی با هر قیمتی و با هر برندی که نیاز داشته باشید، می توانید آن را در مراکز خرید این شهر پیدا کنید. در مراکز خرید شانگهای همه چیز از اجناس برندهای چینی و صنایع دستی گرفته تا برندهای جهانی و لوکس، فروخته می شود و این همان دلیلی است که باعث شده شانگهای به یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید تبدیل شود. 

    شانگهای

    پکن

    پکن به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای چین، جایی است که در آن سنت و مدرنیته با هم ادغام شده اند. به هر حال پکن پایتخت چین است و مشخص است که یک سری از بهترین مراکز خرید چین و همین طور تعدادی از جذاب ترین بازارهای سنتی را در خود جای داده است. با این اوصاف می توانیم بگوییم که شما با هر سلیقه ای که داشته باشید، در هر صورت از خرید در چین راضی خواهید بود.

    پکن

    گوانجو

    گوانجو در سال های اخیر شاهد پیشرفت های زیادی بوده است. امروزه این شهر به یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید تبدیل شده است. در گوانجو به قدری مراکز خرید کوچک و بزرگ ساخته شده است که معمولا هر توریستی با دیدن آن ها به خرید مشتاق می شود. جالب است بدانید که یک مرکز خرید به نام مرکز خرید گوانگ دونگ تیم در این شهر وجود دارد که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید چین محسوب می شود. اگر شما هم به دنبال خرید وسایلی مثل لباس، ساعت، گوشی تلفن همراه و یا حتی زیورآلات هستید، می توانید مطمئن باشید که گوانجو شما را ناامید نمی کند.

    گوانجو

    شنزن

    در شنزن 8 منطقه خرید مختلف وجود دارد که هر کدامشان سبک و سیاق خاص خودشان را دارند و باطبع مشتریانشان نیز خاص هستند. در واقع هر کدام از این مراکز خرید شنزن به نیازهای یک سری از مشتریان با یک سری سلایق خاص پاسخ می دهند و این بدین معنی است که هر کسی با هر سلیقه ای می تواند مراکز خرید مناسب سلیقه خودش را در شنزن پیدا کند. به شما توصیه می کنیم که اگر سخت سلیقه هستید، برای خرید به شهر زیبای شنزن بروید و مطمئن باشید که با دستانی پر از شنزن خارج می شوید.

    شنزن

    شهرهای سانیا و هایکو

    شهرهای سانیو و هایکو که هر دو در مرکز شهر چین هستند، به عنوان دو تا از بهترین شهرهای چین برای خرید شناخته می شوند. در این دو شهر فروشگاه های زیادی وجود دارد که اجناسشان را بدون احتساب مالیات می فروشند و این یعنی خرید در این دو شهر برای توریستان بسیار ارزان تمام می شود. به هر حال اگر شما هم به دنبال خرید ارزان در چین هستید و یا می خواهید در یکی از ارزان ترین شهرهای چین خرید و فروش انجام دهید، بهتر است در سفرتان از شهرهای سانیا و هایکو دیدن کنید.

    شهرهای سانیا و هایکو

    چنگدو

    چنگدو یکی از جذاب ترین شهرها برای تفریح و خرید می باشد. به شما توصیه می کنیم که اگر به صنایع دستی چین علاقه دارید، برای خرید از چنگدو به موزه سیچوان بروکاد چنگدو بروید و اگر به دنبال خرید اجناس خاص تر مثل لباس های برند دار هستید از مرکز خرید بایشنگ چنگدو و همین طور فروشگاه های خیابان چونشی دیدن کنید.برای رزرو تور چین می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    چنگدو

    در ادامه می توانید مطالب مرتبط را بخوانید

    مشهورترین خیابان های خرید چین در کدام شهرهای چین هستند؟

    توصیه های مهم برای سفر به چین به همراه کودکان

    چقدر پول با خودمان به چین ببریم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW