021-88507190

کدام هتل های آنتالیا برای اقامت خانواده ها مناسب تر هستند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 13 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام هتل های آنتالیا برای اقامت خانواده ها مناسب تر هستند؟

    سوالی که می خواهیم در این بخش به آن پاسخ دهیم، این است که کدام هتل های آنتالیا برای اقامت خانواده ها مناسب تر هستند؟ این هتل هایی که در ادامه می خواهیم به شما معرفی کنیم، مراکز اقامتی هستند که هم از نظر لوکیشن، هم از نظر امکانات رفاهی، هم از نظر امکانات تفریحی و هم از نظر حال و هوای و برنامه های تفریحی، مکان های خوبی برای اقامت خانواده ها در آنتالیا می باشند. پس اگر شما هم در حال تدارک سفر خانوادگی به آنتالیا هستید، این مطلب را بخوانید. چراکه این مطلب می تواند راهنمای شما برای انتخاب هتل خانوادگی در آنتالیا باشد.

    هتل دلفین پالاس آنتالیا Delphin Palace Hotel Antalya

    هتل دلفین پالاس آنتالیا که یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا است، که در منطقه لارا واقع شده است و یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا به حساب می آید. دیزاین هتل دلفین پالاس آنتالیا بر اساس معماری سنتی انجام شده است و 557 اتاق دارد که همگی شیک و زیبا هستند. امکانات رفاهی و تفریحی هتل دلفین پالاس بسیار گسترده است و در آن استخرهای متعدد، چند رستوران و چند کافه و یک عالمه امکانات تفریحی برای کودکان تعبیه شده است. البته هتل های لوکس تر از هتل دلفین پالاس نیز در آنتالیا وجود دارد، اما این هتل هم شرایط خوبی دارد و به عنوان یکی از بهترین هتل های خانوادگی منطقه لارا شناخته می شود. 

    هتل دلفین پالاس آنتالیا Delphin Palace Hotel Antalya

    هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا Sealife Family Resort Antalya

    هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا یک هتل ساحلی و خانوادگی جذاب است که حدودا 25 دقیقه با شهر قدیمی فاصله دارد. این هتل امکاناتی نظیر یک محوطه شخصی در ساحل کنیالتی و استخرهای سرپوشیده و روباز است و یک سری برنامه های تفریحی در آن تدارک دیده می شود که معمولا فصلی هستند و در فصل توریستی سال اجرا می شوند. از جمله این برنامه های تفریحی می توان به بازی های کنار استخر، نمایش ها و برنامه های تفریحی شبانه و همین طور یک مینی دیسکو کودکانه اشاره کرد. یک مرکز اسپا و یک باشگاه ورزشی نیز در هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا وجود دارد و علاوه بر این ها، یک کلاب مخصوص کودکان نیز تعبیه شده است که معمولا کودکان از تفریح در آن بسیار استقبال می کنند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان در مقاله مربوط به آن بیشتر بخوانید.

    هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا Sealife Family Resort Antalya

    هتل ملاس لارا آنتالیا Melas Lara Hotel Antalya

    هتل ملاس لارا یک هتل خانوادگی در آنتالیا است که هم دکوراسیون جذابی دارد و هم امکانات خوبی برای اقامت دارد. هتل ملاس لارا آنتالیا یک ساحل شخصی، چند استخر سرپوشیده و روباز برای بزرگسالان و کودکان، یک مرکز اسپا جذاب و رستوران های متعددی دارد. اتاق های این هتل چشم انداز بی نظیری به اقیانوس دارند و شرایط خوبی برای اقامت دارند. اما تنها مشکلی که اتاق های این هتل دارند، این است که در آن ها امکان استفاده از سیستم تهویه مطبوع در فصل زمستان و بهار وجود ندارد. نکته دیگری که باید درباره هتل ملاس لارا آنتالیا بدانید، این است که این هتل حدود 30 دقیقه با ماشین با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و از نظر امکانات رفاهی و تفریحی هتل ایده آلی برای اقامت خانواده ها در آنتالیا است. 

    هتل ملاس لارا آنتالیا Melas Lara Hotel Antalya

    هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا  IC Hotel Green Palace Antalya

    هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا یک هتل 429 اتاقه است که در کنار ساحل واقع شده است و حدودا نیم ساعت با مرکز شهر فاصله دارد. دو مساله وجود دارد که باعث محبوبیت هرچه بیشتر هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا بین خانواده ها می شود که یکی از آن ها غذای خوبی است که در این هتل سرو می شود و دیگری استخرهای بزرگی است که وجود دارد و هر خانواده ای می تواند به راحتی یک محوطه خوب برای استراحت و ریلکس کردن پیدا کند. یک مرکز اسپای تمیز و شیک نیز در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا تعبیه شده است که معمولا خانواده ها از استفاده از امکانات آن مثل حمام سنتی ترکیه ای و سونا استقبال می کنند. اتاق های این هتل بسیار شیک و مجهیز هستند و امکاناتی مثل مینی بار رایگان و بالکن دارند و دسترسی به وای فای رایگان هم در آن ها مهیا شده است و خیلی هایشان به دریا چشم انداز دارند. یک کلاب مخصوص کودکان نیز در هتل آی سی گرین پالاس تعبیه شده است که معمولا کودکان را در طول روز سرگرم نگه می دارد و بنابراین پدر و مادرها می توانند لحظات آرامش بخش تری را در کنار استخر و یا در کنار ساحل سپری کنند و همچنین می توانند با خیال راحت تری در برنامه های تفریحی این هتل در آنتالیا شرکت کنند.

    هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا  IC Hotel Green Palace Antalya

    هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا Delphin Diva Premiere Antalya

    هتل دلفین دیوا پرمیر یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت خانواده ها است. این هتل لاکچری در منطقه لارا و درست در شرق آنتالیا قرار گرفته است که حدودا 15 دقیقه با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. این هتل یک ساحل شنی جذاب دارد و 390 اتاق دارد که از بالکنشان به دریا چشم انداز دارند. نکته جذاب دیگر درباره هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا این است که رنج غذاها و نوشیدنی هایی که در آن سرو می شود، متنوع است.برای رزرو تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا Delphin Diva Premiere Antalya

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW