021-88507190

چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم؟

راهنمای سفر م.مقیمی 08 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
چه تور ارزان تایلند را برای خودتان رزرو کرده اید و چه در حال پس انداز برای سفر به تایلند هستید، بهتر است که این مطلب را با دقت بخوانید تا ببینید که هزینه های سفر به تایلند به چه شکل است و شما با چقدر پول می توانید راهی کشور زیبای تایلند شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم؟
    چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم؟ این یکی از رایج ترین سوالات گردشگران بعد از رزرو تور ارزان تایلند است. البته خیلی از افراد قبل از اینکه تور تایلند را برای خودشان رزرو کنند، به دنبال جواب این سوال می گردند که چقدر پول برای سفر به تایلند نیاز دارند؟ اگر شما هم جزء هر کدام از این دسته از افراد هستید، چه تور ارزان تایلند را برای خودتان رزرو کرده اید و چه در حال پس انداز برای سفر به تایلند هستید، بهتر است که این مطلب را با دقت بخوانید تا ببینید که هزینه های سفر به تایلند به چه شکل است و شما با چقدر پول می توانید راهی کشور زیبا، جذاب و هیجان انگیز تایلند شوید.

    چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم

    معمولا توریستان چقدر پول با خودشان به تایلند می برند؟
    ما برایتان هزینه های میانگین سفر به تایلند را بر اساس نظر گردشگران بررسی کرده ایم. اصولا توریستان به صورت میانگین در تور تایلند، حدود 472 بات را خرج خورد و خوراک یک روزشان می کنند و حدودا 538 بات در طول روز خرج تفریح در این کشور می کنند. از این گذشته، هر توریستی که به تایلند سفر می کند، به صورت میانگین 374 بات را صرف کرایه تاکسی و اتوبوس می کند. اگر این هزینه ها را کنار هزینه هایی مثل خرید آب معدنی و همین طور هزینه های پیش بینی نشده مثل انعامی که باید به رستوران و .... داده شود، قرار دهیم؛ می بینیم که هر توریست در تایلند در طول روز به طور میانگین 1500 تا 1700 بات را خرج می کند.

    معمولا توریستان چقدر پول با خودشان به تایلند می برند

    ما باید چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم؟
    یک حقیقت مهم درباره سفر به تایلند این است که هر کسی با هر بودجه ای می تواند به تایلند سفر کند! یعنی شما هم می توانید به سفر به سرزمین لبخندها به چشم یک سفر فوق لاکچری نگاه کنید و انواع تفریحات لوکس را در تایلند تجربه کنید و هم اینکه می توانید به آن به چشم یک سفر ارزان نگاه کنید و سعی کنید که تا جای ممکن هزینه هایتان را پایین بیاورید. این هزینه هایی که درباره هزینه های سفر به تایلند ذکر شد، همگی به صورت میانگین می باشند. به این معنی که بعضی از گردشگران خیلی بیشتر از این مبلغ را در تایلند خرج می کنند و تعداد دیگر با خیلی کمتر از این مبلغ نیز روزهایشان را می گذرانند و اتفاقا لحظات خوبی هم برایشان سپری می شود. چراکه در تایلند تفریحات رایگان متعددی وجود دارد و از این گذشته، شما با کمی برنامه ریزی و صرفه جویی می توانید به مقدار زیادی هزینه های سفر به تایلند را برای خودتان کاهش دهید. مثلا اگر به جای تاکسی، از اتوبوس برای گشت و گذار در شهرهای تایلند استفاده کنید، هزینه ترددتان در تایلند پایین می آید و اگر به جای رفتن به رستوران های شیک تایلند، غذاهای محلی تایلند را از اغذیه فروشی های خیابانی تایلند تهیه کنید، هزینه خورد و خوراکتان هم کم می شود. در این صورت مجبور نمی شوید که از بودجه تفریح در تایلند کم کنید و می توانید انواع و اقسام تفریحات را در تور تایلند تجربه کنید. با این اوصاف اگر فکر می کنید که به دنبال یک سفر متوسط و معمولی به تایلند هستید، بهتر است که همان 1500 بات را به ازای هر نفر و هر روز اقامتتان در تایلند همراه خود داشته باشید. اما اگر به دنبال یک سفر ارزان به تایلند هستید، می توانید 20 تا 30 درصد از این بودجه را کم کنید و با داشتن حدودا 1000 تا 1200 بات به ازای هر روز اقامتتان در تایلند، راهی تایلند شوید. از آن طرف اگر می خواهید یک سفر لوکس به تایلند را تجربه کنید، می توانید این بودجه را برای خودتان بیشتر در نظر بگیرید و پول بیشتری با خودتان به تایلند ببرید.برای رزرو تور ارزان تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    ما باید چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم

    مطالب بیشتر را در اینجا بخوانید.

    ارزان ترین زمان سفر به تایلند

    ارزان ترین شهرهای تایلند برای سفر

    چگونه از بانکوک و پاتایا به سامویی برویم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW