021-88507190

معرفی مرکز خرید اوت لت دیپو برای خرید ارزان در آنتالیا

گردشگری م.مقیمی 03 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
می خواهیم شما را با مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا یکی از بزرگترین مراکز خرید در مدیترانه آشنا کنیم تا شما هم بتوانید لذت خرید ارزان در آنتالیا را بچشید و لباس های برندهای محبوب خودتان را با یک سری قیمت های مقرون به صرفه تهیه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی مرکز خرید اوت لت دیپو

    مرکز خرید اوت لت دیپو به عنوان بزرگترین مرکز خرید اوت لت منطقه مدیترانه در آنتالیا و درست کنار فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این مرکز خرید که در سال 2004 افتتاح شده است، مخصوص فروش لباس های مختلف از برندهای مختلف با قیمت های ارزان است. ما امروز می خواهیم شما را با مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا آشنا کنیم تا شما هم بتوانید لذت خرید ارزان در آنتالیا را بچشید و لباس های برندهای محبوب خودتان را با یک سری قیمت های مقرون به صرفه تهیه کنید.

    معرفی مرکز خرید اوت لت دیپو

    درباره مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

    مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا میزبان شعب مختلفی از برندهای ترکیه ای و جهانی است و در آن همه جور لباسی با همه جور برند و همه جور قیمتی پیدا می شود. نکته ای که باعث جذابیت هرچه بیشتر این مرکز خرید ارزان در آنتالیا می شود، این است که اجناس و لباس های آن بسیار ارزان هستند و دلیل این مساله هم این است که لباس های موجود در آن در عین اصل بودن، متعلق به همان فصل نیستند و شامل تخفیف و حراجی شده اند. نکته جالب دیگر این است که که در این مرکز خرید که در کنار فرودگاه آنتالیا است، یک برد پرواز نیز وجود دارد که روی آن ساعت پروازها با نام ایرلاین هایشان نمایش داده می شود. به همین خاطر توریستان می توانند به جای اینکه در فرودگاه آنتالیا منتظر پروازشان بمانند، به این مرکز خرید بروند و از زمان خودشان به نحو احسنت برای خرید ارزان در آنتالیا استفاده کنند. جالب است که بدانید مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا به قدری محبوب است که در طول سال حدود 5  میلیون مشتری از آن بازدید می کنند که 65% از آن ها خارجی و 35% از آن ها مسافران ترکیه ای هستند. خبر خوبی که برایتان داریم، این است که بین فرودگاه آنتالیا و مرکز خرید دیپو آنتالیا یک سری سرویس ها برای کسانی که مسافر فرودگاه هستند، وجود دارد و شما هم می توانید به راحتی مسیر بین آن ها را طی کنید و در روزی که به فرودگاه آنتالیا پرواز دارید، از این مرکز خرید ارزان در آنتالیا به راحتی دیدن کنید. 

    درباره مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

    امکانات مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

    مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا به جز فروشگاه های ارزانی که دارد، یک سری کافه، یک سری رستوران، 5 سالن سینمایی، یک کارتینگ و یک فضای نمایشگاهی هم دارد. در ادامه خوب است این را هم بدانید که فروشگاه های مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا در 365 روز سال تخفیف دارند و این بدین معنی است که شما در هر زمانی و هر فصلی که به آنتالیا سفر کنید، می توانید خرید ارزان در مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا را تجربه کنید. 

    امکانات مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

    نحوه دسترسی به مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

    همان طور که گفته شد، مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا در منطقه ای در نزدیکی فرودگاه آنتالیا واقع شده است و اتفاقا یک سری سرویس رایگان هم از فرودگاه به اوت لت دیپو آنتالیا وجود دارد. تازه علاوه بر این سرویس ها، یک سری اتوبوس و یک سری تاکسی نیز این مسیر را طی می کنند و شما می توانید با استفاده از آن ها مسیر بین فرودگاه آنتالیا تا مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا را طی کنید. با این اوصاف توصیه ما به شما این است که بازدید از مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا را در روزی انجام دهید که به مقصد فرودگاه آنتالیا پرواز دارید و یا در روزی از آن بازدید کنید که می خواهید از آنتالیا به شهر خودتان برگردید. برای رزرو تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    نحوه دسترسی به مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW