021-88507190

چگونه می توان از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی رفت؟

گردشگری م.مقیمی 03 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نحوه رفتن به فراری پارک دبی

    شهربازی فراری ورلد ابوظبی که همیشه از آن به عنوان یکی از جذاب ترین شهربازی های امارات و حتی دنیا یاد می کنند، یک شهربازی منحصر به فرد است که با تم ماشین های فراری ساخته شده است. با این حساب هر کسی که بتواند تفریح در شهربازی فراری ورلد ابوظبی را با گشت و گذار در دبی در تور دبی ادغام کند، برد کرده است! اما معمولا توریستان نمی دانند که چگونه باید از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی بروند و به همین خاطر خیلی از توریستان علی رغم میل باطنیشان از بازدید از شهربازی فراری ورلد ابوظبی صرف نظر می کنند! اما ما امروز می خواهیم به شما نحوه دسترسی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی را بگوییم تا در نهایت در تور امارات لذت تفریح در این شهربازی در ابوظبی را هم بچشید. به هر حال اگر شما هم دوست دارید که در تور امارات از دبی از شهربازی فراری ورلد ابوظبی دیدن کنید و نمی دانید که نحوه رفتن به فراری پارک دبی به چه شکل است، این مطلب برای شما کارساز است. 

    نحوه رفتن به فراری پارک دبی

    موقعیت مکانی شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    شهربازی فراری ورلد ابوظبی در جزیره زیبای یاس در شمال شرق ابوظبی واقع شده است. این شهربازی با ماشین حدودا 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی ابوظبی فاصله دارد و فاصله اش با مرکز شهر ابوظبی نیز چیزی حدود 30 دقیقه است. لازم به ذکر است که شهر ابوظبی حدودا 140 کیلومتر فاصله دارد و فاصله شهربازی فراری ورلد ابوظبی با دبی هم حدود 110 کیلومتر است. اما سوال این است که این فاصله حدودا 110 کیلومتری دبی تا شهربازی فراری ورلد ابوظبی را چگونه می توان طی کرد؟

    موقعیت مکانی شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    استفاده از تاکسی برای دسترسی از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    شاید بتوان گفت که راحت ترین روش برای رفتن از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی، استفاده از تاکسی است. اما مشکل اینجاست که کرایه تاکسی های دبی بسیار زیاد هستند و شاید برای شما هم پرداخت کرایه تاکسی دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی مقرون به صرفه نباشد. البته این را هم بگوییم که تاکسی های اوبر (اپلیکیشن تاکسی آنلاین اوبر) به نسبت تاکسی های دبی ارزان تر هستند. اما باز هم کرایه چندان پایینی ندارند و به همین خاطر ما استفاده از آن ها را برای دسترسی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی از دبی توصیه نمی کنیم.

    استفاده از تاکسی برای دسترسی از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    استفاده از اتوبوس برای دسترسی از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    برای اینکه بتوانید با اتوبوس از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی بروید، کافی است که در ایستگاه اتوبوس الغبیبه یا ایستگاه اتوبوس ابن بطوطه در دبی سوار اتوبوس شوید به ایستگاه اتوبوس مرکزی ابوظبی (ایستگاه اتوبوس سنترال ابوظبی) بروید. وقتی به آنجا رسیدید، می توانید با گرفتن یک تاکسی با مبلغ کرایه به مراتب پایین تر از تاکسی های دبی، مسیر باقی مانده تا شهربازی فراری ورلد ابوظبی را طی کنید. برای مسیر برگشت هم می توانید از شهربازی فراری ورلد ابوظبی یک تاکسی تا ایستگاه اتوبوس مرکزی ابوظبی بگیرید و دوباره از آنجا با اتوبوس به دبی برگردید. 

    استفاده از ماشین اجاره ای برای دسترسی از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    راه دیگری که برای رفتن از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی وجود دارد، این است که شما در دبی یک ماشین برای خودتان اجاره کنید و خودتان مسیر دبی تا شهربازی فراری ورلد ابوظبی را طی کنید. شاید برایتان جالب باشد، اما اجاره ماشین در دبی و طی کردن مسیر دبی تا شهربازی فراری ورلد ابوظبی با آن خیلی مقرون به صرفه تر از طی کردن این مسیر با تاکسی است! در واقع مبلغ اجاره ماشین با احتساب بنزین باز هم کمتر از کرایه تاکسی دبی تا شهربازی فراری ورلد ابوظبی و برگشت از آنجا به دبی است.برای رزرو تور ارزان ابوظبی و تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    استفاده از ماشین اجاره ای برای دسترسی از دبی به شهربازی فراری ورلد ابوظبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW