021-88507190

چگونه سفر ارزانی به ترکیه داشته باشیم

راهنمای سفر م.مقیمی 09 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با خواندن این مطلب دیگر هیچ سوالی در مورد سفر ارزان به ترکیه برایتان باقی نمی ماند و می توانید با کمترین بودجه ممکن راهی ترکیه شوید! پس منتظر چه هستید؟ این مطلب را با دقت بخوانید تا بتوانید با کمتر از بودجه ای که در ذهنتان است، از ترکیه دیدن کنید!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه سفر ارزانی به ترکیه داشته باشیم؟

    اگر شما هم دغدغه مالی دارید و با این حال دلتان می خواهد که یک سفر به ترکیه داشته باشید، این مطلب می تواند به شما کمک بزرگی بکند! چراکه ما در ادامه به طور کامل و جامع به شما توضیح می دهیم کهچگونه می توان سفر ارزانی به ترکیه داشت! با خواندن این مطلب دیگر هیچ سوالی در مورد سفر ارزان به ترکیه برایتان باقی نمی ماند و می توانید با کمترین بودجه ممکن راهی ترکیه شوید! پس منتظر چه هستید؟ این مطلب را با دقت بخوانید تا بتوانید با کمتر از بودجه ای که در ذهنتان است، از ترکیه دیدن کنید!

    چگونه سفر ارزانی به ترکیه داشته باشیم

    سفر ارزان به ترکیه

    برای اینکه بتوانید سفر ارزانی به ترکیه داشته باشید، اول از همه باید بتوانید با یک بودجه منطقی و معقول خودتان را به ترکیه برسانید! برای سفر به ترکیه چند روش مختلف وجود دارد که یکی از آن ها سفر زمینی به ترکیه و دیگری سفر هوایی به ترکیه است. مسلم است که سفر زمینی به ترکیه ارزان ترین راه سفر به ترکیه است، اما به هر حال اگر شما حوصله سفر زمینی به ترکیه را ندارید، باز هم می توانید سفر ارزانی به ترکیه داشته باشیم. در این صورت راه چاره برای شما این است که در فصل های خلوتی سال به ترکیه سفر کنید تا بتوانید بلیط های ارزان تری برای خودتان پیدا کنید.

    اقامت ارزان در ترکیه

    برای تجربه یک سفر ارزان به ترکیه باید بتوانید یک هتل ارزان در ترکیه هم برای خودتان پیدا کنید. درباره هزینه اقامت در ترکیه باید این را بدانید که قیمت هتل های ترکیه بنا بر فصل و زمان سال بالا و پایین می شوند. معمولا در فصل تابستان ترکیه از همیشه شلوغ تر می شود و بنابراین مسلم است که هزینه اقامت در ترکیه در این فصل از سال بالاتر از همیشه می شود. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید سفر ارزانی به ترکیه داشته باشید، اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید تا هم هتل های ارزانی در ترکیه برایتان پیدا شود، هم اینکه بتوانید از آب و هوای مطبوع ترکیه استفاده کنید و هم اینکه خبری از شلوغی های توریستان در ترکیه نباشد. نکته دیگر اینکه در ترکیه هتل های ارزان و مهمانخانه به وفور وجود دارد. پس اگر امکانات هتل برای شما اهمیت ندارد و بیشتر می خواهید زمان اقامتتان در ترکیه را به گشت و گذار در ترکیه و بازدید از جاهای دیدنی ترکیه اختصاص دهید، می توانید با رزرو یک هتل ارزان در ترکیه سفر ارزان تری به ترکیه داشته باشید. البته نمی توان منکر این هم شد که هتل های لوکس ترکیه جذابیت خیلی زیادی دارند و امکانات رفاهی و تفریحیشان واقعا وسوسه انگیز هستند. 

    اقامت ارزان در ترکیه

    تردد ارزان در ترکیه

    یکی از بخش های هزینه های سفر به ترکیه مربوط به هزینه های تردد در ترکیه و هزینه سفر به استانبول میباشد. در واقع وقتی شما می خواهید در شهرهای ترکیه گشت و گذار کنید و از جاذبه های گردشگری ترکیه دیدن کنید، ناچارید که هر روز مبلغی را به عنوان کرایه تاکسی و اتوبوس و ... هزینه کنید. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال سفر ارزان به ترکیه هستید، دور تاکسی های ترکیه را یک خط قرمز بکشید و به هیچ عنوان به سوار شدن در تاکسی های ترکیه فکر هم نکنید. به جای این کار تا جای ممکن از وسایل حمل و نقل عمومی ترکیه استفاده کنید و بدین شکل هزینه های خود برای سفر به استانبول را کاهش دهید. توصیه ای که برایتان داریم، این است که اگر در تور ترکیه به استانبول رفتید، حتما یک استانبول کارت برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی استانبول مثل اتوبوس و مترو تهیه کنید و حتما با استفاده از این وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول تردد کنید. اگر هم خواستید که سفر بین شهری در ترکیه را تجربه کنید، از اتوبوس های بین شهری ترکیه بهره ببرید تا باز هم هزینه های سفر به ترکیه برایتان پایین بیاید. 

    تردد ارزان در ترکیه

    تفریح ارزان در ترکیه

    نوبتی هم باشد، نوبت به دادن راهکارهای برای تفریح ارزان در ترکیه می رسد. اول از همه بهتر است که راهکارهایی برای تفریح ارزان در استانبول به شما ارائه کنیم. اگر می خواهید در تور ترکیه از استانبول بازدید کنید و اتفاقا اهل موزه گردی و بازدید از جاهای دیدنی استانبول هستید، بهتر است که قبل از هر کاری یک کارت موزه استانبول برای خودتان به ارزش 85 لیره تهیه کنید. چراکه قیمت بلیط ورودی هر موزه در استانبول چیزی حدود 40 لیره است و این بدین معنی است که شما با بازدید از دو موزه به تنهایی باید حدود همان هزینه خرید کارت موزه استانبول را خرج کنید. اما با خرید یک کارت موزه استانبول می توانید از چندین و چند موزه در طی 5 روز دیدن کنید و بدین شکل سفر ارزانی به ترکیه داشته باشید. ضمنا در استانبول و هر شهر دیگری در ترکیه، جاهای دیدنی رایگانی هم وجود دارد که با بازدید از آن ها می توانید سفر دلنشین و ارزانی به ترکیه داشته باشید. یادتان باشد که شما حتما نباید در تور ترکیه مبلغ زیادی را خرج کنید تا به شما خوش بگذرد!

    خورد و خوراک ارزان در ترکیه

    از آنجایی که ترکیه یک کشور مسلمان است، پیدا کردن غذاهای حلال در ترکیه کار بسیار آسانی است. پس اگر این مساله برایتان مهم است، می توانید با خیال راحت به ترکیه سفر کنید. نکته دیگر اینکه در ترکیه غذاهای خیابانی ارزان به وفور یافت می شود. در شهرهای توریستی ترکیه اغذیه فروشی های متعددی وجود دارد که غذاهای ترکیه ای خوشمزه ای مثل دونر کباب را با قیمت های ارزان به فروش می رسانند. یادتان باشد که غذا خوردن در رستوران های نزدیک به جاهای دیدنی ترکیه یک اشتباه محض است و دلیلش هم این است که عموما قیمت غذاهای این رستوران ها بالاتر از حد واقعی است. پس بهتر است که با انتخاب رستوران های محلی و رستوران های ارزان در ترکیه و همین طور خوردن غذاهای خیابانی در ترکیه هزینه های سفر را برای خودتان کمتر کنید.
    برای رزرو تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. 

    مقالات کاربردی و بیشتر را در بخش زیر بخوانید

    چقدر پول برای خرید در ترکیه کافی است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW