021-88507190

چقدر پول برای خرید در ترکیه کافی است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 07 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مطمئنا شما هم این را می دانید که ترکیه برای خرید کشور بسیار مناسبی است. اما آیا می دانید که قیمت پوشاک در ترکیه چقدر است و شما چقدر پول باید برای خرید در ترکیه داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا قیمت پوشاک در ترکیه را بررسی کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قیمت لباس در ترکیه

    مطمئنا شما هم این را می دانید که ترکیه برای خرید کشور بسیار مناسبی است و مطمئنا شما هم برای یک بار هم که شده به سفر به ترکیه برای خرید فکر کرده اید. اما آیا می دانید که قیمت لباس در ترکیه چقدر است و شما چقدر پول باید برای خرید در ترکیه داشته باشید؟ با ما همراه باشید تا قیمت لباس در ترکیه را بررسی کنیم.

    قیمت لباس در ترکیه

    خرید در ترکیه

    اول از همه بهتر است این را بدانید که مقدار پولی که شما برای خرید در ترکیه نیاز دارید، بستگی به این دارد که شما می خواهید از چه برند و چه فروشگاهی خرید کنید! این را یادتان باشد که برندهای ترکیه ای مثل کوتون، ال سی وایکیکی و دفکتو ارزان تر از برندهای غربی هستند و اصولا قیمت لباس هایشان خیلی پایین تر است. برای اینکه درک بهتری از قیمت لباس در ترکیه پیدا کنید، در ادامه قیمت حدودی بعضی از لباس های ترکیه را به شما می گوییم.

    قیمت شلوار جین در ترکیه

    همان طور که گفته شد، رنج قیمت لباس در ترکیه بسیار گسترده است و هر لباسی با هر برندی قیمت خاص خودش را دارد. مثلا شما می توانید در ترکیه شلواری به قیمت 100 تا 200 دلار هم خریداری کنید. البته این قیمت ها برای خود مردم ترکیه نیز گران است و شلوارهای ارزان تری هم در ترکیه پیدا می شود. مثلا اگر شما به مراکز خرید اوت لت ترکیه (مراکز خرید ارزان ترکیه) بروید، می توانید حتی با 15 تا 20 لیره هم شلوار جین پیدا کنید. در ضمن در چنین مراکز خریدی، تی شرت های 5 لیره ای هم پیدا می شود. 

    قیمت شلوار جین در ترکیه

    قیمت لباس برندهای ال سی وایکیکی، دفکتو، کوتون و پولو

    قیمت یک تی شرت در شعب این برندها در ترکیه حدود 5 تا 6 دلار است. اما قیمت یک تی شرت برند پولو چیزی حدود 35 دلار است. در واقع این شما هستید که در تور ترکیه با انتخاب برندهای مختلف و فروشگاه های مختلف می توانید بودجه خرید خود را کم یا زیاد کنید.  لازم به ذکر است که قیمت شلوار در برندهایی مثل دفکتو و کوتون حدودا 40 لیره به بالا است. 

    قیمت لباس برند لاگوست در ترکیه

    قیمت لباس های برندهایی مثل لاگوست در ترکیه بسیار بالا است. مثلا اگر شما بخواهید یک تی شرت از لاگوست بخرید، باید حدودا 550 لیره را برای خرید آن تی شرت در نظر بگیرید. همچنین برای خرید یک کت از لاگوست باید حدود 1900 لیره هزینه کنید.

    قیمت لباس بچگانه در ترکیه

    اگر شما به فروشگاه های ال سی وایکیکی که تقریبا می توان گفت یک برند ارزان ترکیه ای است بروید، می توانید با حدود 30 تا 40 لیره ژاکت یا تی شرت بچگانه خریداری کنید. همچنین می توانید با 35 تا 60 لیره یک شلوار، شلوارک، دامن و یا جوراب شلواری تهیه کنید. ضمنا قیمت کاپشن زمستانی بچگانه نیز چیزی حدود 100 تا 200 لیره و قیمت کفش بچگانه در ترکیه بین 30 تا 100 لیره است. 

    قیمت لباس بچگانه در ترکیه

    قیمت کفش در ترکیه

    در مورد قیمت کفش در ترکیه نیز باید به شما بگوییم که همه مدل کفشی با همه برند و همه قیمتی در ترکیه پیدا می شود. اما مثلا اگر شما بخواهید یک جفت کفش چرم در ترکیه بخرید، باید از 125 لیره به بالا هزینه کنید. اما اگر به دنبال خرید کفش برندهایی مثل آدیداس و نایک باشید، باید مبلغ بیشتری بنا بر مدل آن کفش هزینه کنید.
    با همه این اوصاف باید بگوییم که شما بنا بر عادات خرید خودتان و برندهای مورد پسندتان، باید یک دو دو تا چهار تای ساده کنید و ببینید که با حدود قیمت هایی که خدمتتان عرض شد، چقدر پول برای خرید در ترکیه نیاز دارید. اما برای اینکه یک ذهنیت داشته باشید، می توانید حداقل 500 لیره را برای خرید یک نفر و یک روز پاساژگردی در ترکیه در نظر داشته باشید. برای رزرو تور ارزان استانبول و همچنین تور استانبول عید 1401 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.
    مقاله زیر در سفر به استانبول برای شما بسیار کاربردی میباشد حتما مطالعه کنید:
    اشتباه های توریستان در سفر به استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW