021-88507190

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر ساحلی

گردشگری م.مقیمی 11 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما امروز می خواهیم گشتی در ترکیه بزنیم و ببینیم که کدامیک از مقاصد گردشگری ترکیه برای سفر ساحلی مناسب هستند. با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای ترکیه برای سفر ساحلی را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین شهرهای ترکیه برای سفر ساحلی

    ترکیه که از اروپا تا خاورمیانه کشیده شده است، یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. در این کشور سواحل بسیار زیادی وجود دارد که در شهرهای مختلف ترکیه قرار گرفته اند. ما امروز می خواهیم گشتی در ترکیه بزنیم و ببینیم که کدامیک از مقاصد گردشگری ترکیه برای سفر ساحلی مناسب هستند. با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای ترکیه برای سفر ساحلی را به شما معرفی کنیم و اطلاعات هر کدام را به شما بدهیم تا بتوانید راحت تر بین آن ها مقایسه انجام دهید و راحت تر به این نتیجه برسید که سفر به کدام شهر ساحلی ترکیه برای شما مناسب تر است. لازم به ذکر است که شهرهای ساحلی ترکیه در این مطلب به دو بخش شهرهای ساحل مدیترانه در ترکیه و شهرهای ساحل اژه در ترکیه تقسیم بندی شده اند.

    بهترین شهرهای ترکیه برای سفر ساحلی

    شهرهای ساحل مدیترانه در ترکیه

    آنتالیا: آنتالیا محبوب ترین شهر ساحلی ترکیه است و به عنوان یک بهشت زمینی روی زمین شناخته شده است. این شهر که با عنوان مروارید مدتیرانه معرفی می شود، گذشته از سواحل زیبایی که دارد، اماکن تاریخی، آبشارها، غارها و زمین های گلف متعددی را هم در خود جای داده است. این شهر از نظر امکانات رفاهی و تفریحی هیچ کم و کاستی ندارد و بعضی از بهترین هتل های ترکیه را در خود جای داده است. 
    آلانیا: آلانیا بیشتر به خاطر بندر زیبایی که دارد و همین طور به خاطر اماکن دیدنی زیبایش و البته سواحل زیبایش که برای شنا هم مناسب هستند، معروف شده است. لازم به ذکر است که این شهر فروشگاه ها و رستوران های خوبی دارد و شب های بسیار سرزنده و جالبی هم دارد و به خاطر همه این هاست که آن را به عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه می شناسند.
    کمر: کمر به عنوان یکی از مناطق آنتالیا شناخته می شود و شما می توانید در تور آنتالیا در یکی از هتل های آن اقامت داشته باشید.  کمر جایی است که در آن سواحل متعددی وجود دارد که برای شنا مناسب هستند و انواع امکانات تفریحی برای تجربه ورزش های آبی در آن ها تعبیه شده است. البته ذکر این نکته هم لازم است که بیشتر سواحل کمر ساحل های سنگریزه ای هستند. اما با این حال ساحل های شنی متعددی نیز در کمر وجود دارد. 

    شهرهای ساحل مدیترانه در ترکیه

    بلک: بلک به عنوان یکی از مناطق ساحلی اطراف مرکز شهر آنتالیا، به خاطر زمین های گلفی که دارد، مشهور شده است و به همین خاطر خیلی از توریستان در تور آنتالیا، هتل های منطقه بلک را برای اقامتشان انتخاب می کنند. البته سواحل بلک نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. چراکه بلک پر از سواحلی است که شن های طلایی رنگ دارند و با بک گراندی که از کوه دارند، بسیار زیبا به نظر می رسند. نکته دیگری که باعث جذابیت بلک می شود، این است که در این منطقه پوشش گیاهی و جانوری بسیار خاصی وجود دارد و معمولا نظر کسانی که اهل طبیعت گردی هستند را به خودش جلب می کند.
    سیده: سیده به عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه، سواحل بسیار زیبا با آب های شفاف و شن های طلایی رنگ دارد و اماکن تاریخی بسیار ارزشمندی برای بازدید دارد. در کل می توان گفت که سیده با طبیعت، تاریخ، سواحل و اماکن دیدنی جذابی که دارد، یکی از بهترین گزینه های موجود برای سفر ساحلی به ترکیه است.
    شهر های ساحل اژه در ترکیه
    بدروم: همیشه نام بدورم به عنوان یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای ساحلی ترکیه مطرح می شود. بدروم یک شهر بهشتی است که هم آب و هوای مطبوعی دارد و هم اینکه سواحل و طبیعتش بسیار خاص و دیدنی هستند. ضمنا تاریخ غنی بدروم و همین طور زندگی شبانه مدرنی که دارد، باعث محبوبیت هرچه بیتشر بدروم بین توریستان شده است. 
    مارماریس: مارماریس طبیعت بسیار زیبایی دارد و شهرهای باستانی بسیار جذابی برای بازدید دارد. در ضمن تفرجگاه های ساحلی بسیار مدرنی در مارماریس ساخته شده اند که در نوع خودشان بسیار جالب هستند. با همه این اوصاف می توان گفت که مارماریس نیز یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که هیچ کسی از سفر به آن پشیمان نمی شود. 

    مارماریس@@

    فتحیه: فتحیه یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه برای بازدید از اماکن تاریخی، تجربه چترسواری و همین طور ورزش های آبی است. در ضمن فتحیه زیبایی طبیعی فوق العاده ای هم دارد و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار پیشرفته ای دارد. نکته دیگر اینکه بعضی از زییباترین خلیج ها و سواحل شنی ترکیه در فتحیه جای گرفته اند و در آن همه چیز برای تجربه یک سفر ساحلی جذاب آماده است!
    کوش آداسی: کوش آداسی یک شهر بندری باستانی است که هم طبیعت زیبایی دار دو هم اینکه سواحلش فوق العاده هستند. این شهر با سواحل بسیار زیبایی که دارد، به یکی از محبوب ترین شهرهای ساحلی ترکیه تبدیل شده است و هر کسی که به آن سفر می کند، می تواند مطمئن باشد که یک سفر به یادماندنی و بسیار خاص در انتظارش است. 
    دیدیم: دیدیم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است. این شهر سواحل شنی بسار زیبا و بنادر طبیعی بسیار شگفت انگیزی دارد و یک دریاچه به نام بافا در نزدیکی آن وجود دارد که بسیار دیدنی است. ضما شهر باستانی میلتونس و شهر باستانی دیدیما در نزدیکی دیدیم قرار گرفته اند و همین مجاورت باعث جذابیت هرچه بیشتر دیدیم شده است. 
    چشمه: چشمه یک شهر ساحلی بسیار دیدنی در ترکیه است که محبوبیتش را مدیون چشمه های آب گرمی است که در آن قرار گرفته اند و باور عموم به این است که آب شفابخشی دارند. البته چشمه جذابیت های دیگری هم دارد که از جمله آن ها می توان به سواحل طلایی، زندگی شبانه جذاب و همین طور حال و هوای خوبی که دارد، اشاره کرد.برای رزرو تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    چشمه@@

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW