021-88507190

سفر به سنگاپور بهتر است یا تایلند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 14 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سنگاپور و تایلند هر دو جزء معروف ترین مقاصد گردشگری آسیا هستند که امروزه به پرطرفدارترین مقاصد آسیایی در جهان تبدیل شده اند. با ما همراه باشید تا با چند مقایسه، بنا بر سلیقه خودتان متوجه شوید که سفر به سنگاپور بهتر است یا تایلند؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سنگاپور بهتره یا تایلند؟

    سنگاپور و تایلند هر دو جزء معروف ترین مقاصد گردشگری آسیا هستند که با هواپیما حدودا 2 ساعت با هم فاصله دارند و نباید خیلی با هم فرق داشته باشند! اما واقعیت این است که حال و هوای سنگاپور و تایلند زمین تا آسمان با هم متفاوت است و بعضی از افراد سنگاپور را برای سفر بهتر می دانند و بعضی از افراد تایلند را بیشتر می پسندند. با ما همراه باشید تا یک مقایسه بین حال و هوای سنگاپور و تایلند انجام دهیم تا شما هم بنا بر سلیقه خودتان متوجه شوید که سفر به سنگاپور بهتر است یا تایلند؟ 

    سنگاپور بهتره یا تایلند

    درباره سفر به سنگاپور

    اگر به صورت کلی به سفر به سنگاپور نگاه کنیم، باید بگوییم که سنگاپور یکی از بهترین کشورهای دنیا برای سفرهای خانوادگی است. این کشور به تمیزی و البته گرانی معروف شده است و البته ویژگی های دیگری هم به جز این تمیزی و گرانی دارد! نکته ای که باعث محبوبیت بیشتر سنگاپور می شود، این است که انگلیسی یکی از چهار زبان اصلی سنگاپور است و با این حساب ارتباط گرفتن توریستان بین المللی با مردم سنگاپور بسیار ساده است. نکته جالب دیگر اینکه از این سو تا آن سوی سنگاپور فقط 50 کیلومتر است و سیستم حمل و نقل عمومی بسیار خوب و پیشرفته ای هم دارد. این بدین معنی است که هر کسی که به سنگاپور سفر کند، می تواند به راحتی از همه جاذبه های گردشگری سنگاپور دیدن کند. البته باید این را هم بدانید که بزرگراه ها و تونل های سنگاپور در ساعات شلوغی روز بسیار پر ترافیک می شوند و تردد جاده ای در سنگاپور کمی سخت می شود. از این ترافیک که بگذریم، می بینیم که سنگاپور به قدری زیباست که بیشتر شبیه به کارهای گرافیکی یک دیزاینر خوش ذوق و سلیقه به نظر می رسد تا یک کشور واقعی! چراکه سنگاپور پر از ساختمان ها و آسمان خراش های زیبا است که هر کدامشان به نوعی خاص و منحصر به فرد هستند. ضمنا سنگاپور مثل یک موزه می ماند که خیابان هایش پر از نقاشی های خیابانی و آثار هنری جذاب هستند. در آخر باید این را هم بگوییم که سنگاپور یک بهشت غذایی محسوب می شود و اغذیه فروشی های خیابانی بی نظیری دارد. در ضمن رستوران ها و کافه های سنگاپور همیشه جزء بهترین رستوران ها و بهترین کافه های آسیا هستند و فستیوال ها و جشنواره های خوراکی زیادی هم در آن برگزار می شوند.  

    درباره-سفر-به-سنگاپور

    درباره سفر به تایلند

    در مقابل سنگاپور، تایلند نیز کشوری است که محبوبیت بسیار زیادی برای خودش دست و پا کرده است. تایلند بر خلاف سنگاپور یک کشور بسیار بزرگ است که شهرهای توریستی متعددی از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت و کرابی را در خود جای داده است. خود بانکوک به عنوان پایتخت تایلند، جایی است که همیشه نظر توریستان زیادی را به خود جلب می کند و علی الخصوص کسانی که به دنبال سفر ارزان هستند، به سفر به بانکوک علاقه نشان می دهند. مثلا در خیابان خائوسان بانکوک که معروف ترین خیابان بانکوک است، می توان در یک مهمانخانه با کمتر از 10 دلار اقامت کرد و می توان با پول یک فنجان قهوه در کشورهای اروپایی یک غذای بسیار خوشمزه خورد. در واقع باید بگوییم که این ارزانی به اضافه جذابیت هایی که سفر به تایلند دارد، باعث محبوبیت تایلند بین توریستان شده است. چراکه در تایلند هم سواحل بسیار زیبا، هم جزایر شگفت انگیز و هم جاهای دیدنی متعددی وجود دارد. این کشور گذشته از اماکن تاریخی بی نظیری که دارد، برای تفریح نیز کشور ایده آلی است و همیشه صدای موزیک و خنده از مناطق توریستی آن به گوش می رسد. ضمنا تایلند بازارهای شناور بسیار جالبی هم دارد که در آن قایق ها به منزله فروشگاه هستند و در نوع خودشان بسیار دیدنی و جذاب هستند. نکته ای که باید درباره سفر به تایلند بدانید، این است که شما در تور تایلند امکان دیدن کل تایلند را ندارید و باید به دیدن یک یا نهایتا دو شهر در تایلند اکتفا کنید. اما به هر حال هر شهری را که در تایلند انتخاب کنید، می توانید تعطیلات بی نظیری را در آن شهر تجربه کنید و مطمئنا بازدید از همان شهر برایتان اکتفا خواهد کرد. نکته دیگر اینکه تایلند به عنوان سرزمین لبخندها شناخته می شود و این بدین معنی است که مردم تایلند بسیار مهربان و خونگرم هستند و وجود آن ها باعث جذابیت هرچه بیشتر سفر با تور تایلند برای توریستان شده است. 

    درباره سفر به تایلند

    سفر به سنگاپور بهتر است یا سفر به تایلند؟

    در نهایت اینکه سفر به تایلند بهتر است یا سفر به سنگاپور برای هر کسی با شخص دیگر متفاوت است! کافی است که لحظه ای چشمانتان را ببندید و به این فکر کنید که با توجه به مطالبی که خواندید، دوست دارید که در کدامیک از آن محیط ها قرار بگیرید و دوست دارید که چه تجربه هایی داشته باشید. مطمئن باشید که با این کار خیلی زود قلبتان جواب نهایی را به شما می دهد و در عرض چند دقیقه می توانید متوجه شوید که برای شما سفر به سنگاپور بهتر است یا سفر به تایلند! 

    سفر به سنگاپور بهتر است یا سفر به تایلند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW