021-88507190

هزینه های سفر به تایلند

گردشگری م.مقیمی 26 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به تایلند چقدر است؟

    اگر شما هم رویای سفر به تایلند و بازدید از جاهای دیدنیش، آفتاب گرفتن در سواحلش، تجربه تفریحات متنوعش، گشت زدن در بازارهای محلی جذابش و یا شب نشینی در کافه های سرزنده اش را دارید و در این میان نمی دانید که باید برای کسب این تجربه های تکرارنشدنی چقدر پول داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید. ما امروز می خواهیم ببینیم که هزینه سفر به تایلند برای هر توریست چقدر است؟ و صفر تا صد سفر به تایلند برای شما چقدر هزینه دارد. پس با ما همراه باشید تا درباره هزینه های مختلف سفر به این کشور با شما صحبت کنیم.

    بهترین راه سفر به تایلند


    از آنجایی که به احتمال زیاد شما هم با زبان تایلندی آشنایی ندارید و احتمالا شما هم تا به حال سر و کارتان با مردم کشور تایلند نیفتاده، به شما توصیه می کنیم که برای اینکه سفر به تایلند برایتان بی دردسرتر، راحت تر و البته کم هزینه تر پیش برود، از قبل برنامه ریزی های سفرتان به این کشور را انجام دهید. در واقع توصیه ما به شما این است که از قبل یک تور ارزان تایلند با امکانات کامل برای خود پیدا کنید تا بدانید که دقیقا پروزتان چه زمانی است، قرار است در کدام شهرها اقامت کنید و قرار است که در هر شهری در کدام هتل اقامت داشته باشید. اما سوال اینجاست که قیمت ارزانترین تور تایلند چقدر است؟ حقیقت ماجرا این است که رنج قیمتی این تور ماه به ماه و فصل به فصل متفاوت است. به همین خاطر بهتر است که به شما یک قیمت کلی ندهیم تا به اشتباه نیفتید. بهترین کار این است که شما یک تماس ساده با ما بگیرید تا همه شرایط ارزانترین قیمت تور تایلند را به شما اعلام کنیم. اما اگر هم با همه این اوصاف فکر می کنید که ترجیحتان سفر به تایلند بدون تور است، بهتر است که نگاهی به ادامه مطلب بیندازید تا درباره قیمت بلیط هواپیما و هتل های این کشور صحبت کنیم.

    بهترین راه سفر به تایلندجاذبه های گردشگری تایلند

    هزینه بلیط هواپیما و هتل در تایلند

    نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که تایلند از آن کشورهایی است که شما می توانید هم در آن یک مهمانخانه ارزان برای اقامت پیدا کنید و هم می توانید به دنبال رزرو یک هتل لاکچری با امکانات مدرن و لوکس در آن باشید. اتفاقا این مساله به یکی از دلایل محبوبیت این کشور تبدیل شده است و همین مساله باعث شده که هم کسانی که به دنبال سپری کردن تعطیلات آنچنانی هستند، به سفر به تایلند به چشم یک انتخاب خوب نگاه کنند و هم کسانی که به اصطلاح بک پکر هستند و سفرهای خیلی ارزان را می پسندند، طرفدار سفر به این کشور باشند. نکته اینجاست که در این کشور همه مدل هتل و مهمانخانه ای وجود دارد و شما می توانید از 100 بات تا 2000 بات را برای هزینه اقامت هر شب تان در این کشور در نظر بگیرید. البته مشخص است که با 100 بات یک اتاق ساده در یک مهمانخانه نصیبتان می شود که مسلما امکاناتی مثل حمام اختصاصی هم نخواهد داشت. از آن طرف با 2000 بات یک اتاق مجهزتر در یک هتل بسیار خوب در اختیارتان قرار خواهد گرفت. 
    با این اوصاف باید بگوییم که اگر به دنبال رزرو یک اتاق در یک مهمانخانه خوب باشید و نخواهید اتاقتان امکانات خیلی کمی هم داشته باشد، باید حدود 1000 بات را برای هر شب در نظر بگیرید و اگر هم بخواهید در یک هتل اقامت کنید، همان حوالی 2000 بات برای هر شب اقامتتان کافی است. البته مسلم است که هتل های مجهزتر و لوکس تر هم در این کشور وجود دارد که قیمت هر کدامشان با دیگری متفاوت است. در مورد قیمت بلیط هواپیما تایلند هم بهترین کار این است که به قسمت خرید بلیط وب سایت مهرپرواز مراجعه کنید تا با چند کلیک ساده قیمت بلیط هم دستتان بیاید.

    اگر قصد سفر به تایلند را دارید، مقاله‌ای با عنوان راهنمای سفر به تایلند را بخوانید. ما در این مقاله به موضوعاتی همچون تایلند کجاست پرداخته‌ایم.

    هزینه غذا در تایلند

    یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است شما هم درباره هزینه های سفر به تایلند در ذهن داشته باشید، این است که هزینه غذا در این کشور چقدر است؟ مثل همه موارد دیگر این لیست، قیمت غذا در تایلند هم متنوع است. نکته اینجاست که اگر شما به خوردن غذاهای خیابانی تایلند علاقه داشته باشید، هزینه ها برایتان در حداقل مقدار ممکن تمام خواهد شد و شما می توانید در این صورت با حدود 30 تا 50 بات یک غذای خوشمزه که با برنج، سبزیجات و گوشت درست شده باشد را در خیابان های شهرهای مختلف این کشور برای خودتان تهیه کنید. اگر هم بخواهید یک غذای کامل تر در یک رستوران که سیستم خنک کننده هم داشته باشد و در کل شرایطش به نسبت مناسب باشد غذایتان را میل کنید، باید حدود 100 تا 210 بات را برای آن وعده غذاییتان در نظر بگیرید. 
    با این حساب اگر فرض را بر این بگیریم که شما صبحانه تان را داخل هتل میل می کنید، یک وعده را غذای خیابانی میل می کنید و یک وعده را هم داخل یک رستوران غذا می خورید، باید به شما بگوییم که در این صورت باید حدود 150 تا 300 درهم را بابت غذای هر روز کنار بگذارید تا خیالتان راحت باشد. البته این را هم بگوییم که غذای گران تر در رستوران گران تر هم در تایلند وجود دارد و این یعنی اگر رستوران خاصی مد نظرتان باشد، ممکن است که به بودجه بیشتری نیاز پیدا کنید.

    هزینه کافه گردی در تایلند

    از آنجایی که یکی از تفریحات معمول در تایلند، کافه گردی و شب نشینی است، ما بر آن شدیم تا درباره هزینه های کافه گردی نیز صحبت کنیم تا شما بتوانید تخمین بهتری از هزینه های سفر به تایلند در ذهن داشته باشید. نکته اینجاست که اگر بخواهید شبتان را در یکی از کافه های شبانه این کشور بگذرانید، باید چند صد بات بسته به کافه ای که انتخاب می کنید، هزینه کنید. با این حساب به شما توصیه می کنیم که حداقل 1000 بات را هم بابت هزینه تفریحات شبانه در تایلند همراهتان داشته باشید. 

    هزینه تردد در تایلند

    قیمت تاکسی در تایلند از 30 بات شروع می شود و معمولا از این مقدار هم بیشتر می شود. برای اینکه هزینه ها بهتر دستتان بیاید، بهتر است که برایتان یک مثال از تردد در شهر بانکوک بزنید. خوب است این را بدانید که اگر شما بخواهید در شهر بانکوک از تاکسی استفاده کنید، باید انتظار این را داشته باشید که کرایه هر مسیر بین 30 تا 150 بات برایتان حساب شود. البته اگر همان مسیر را با قطارهای شهری طی کنید، به احتمال زیاد هزینه طی کردن آن مسیر برایتان 20 تا 40 بات تمام خواهد شد و این یعنی با استفاده از قطارهای درون شهری در بانکوک می توانید هزینه تردد در تایلند را برای خودتان کمتر کنید. البته راه ارزانتری هم برای تردد در بانکوک وجود دارد و آن راه این است که از اتوبوس های درون شهری بانکوک برای تردد استفاده کنید. در این صورت می توانید با 6.5 تا 20 بات یک بلیط اتوبوس بخرید و هر مسیری که مد نظرتان هست را در این شهر با اتوبوس طی کنید. گفتنی است که کرایه تاکسی های سه چرخه ای توک توک هم در بانکوک حدود 30 بات و کرایه تاکسی های موتوری در این شهر حدود 10 تا 20 بات است. در مورد شهرهای دیگر تایلند هم اوضاع تقریبا به همین منوال است و تقریبا کرایه های تاکسی و اتوبوس در آن ها با بانکوک برابری می کند.

    هزینه تردد در تایلندنمایی زیبا از جاهای دیدنی تایلند و حضور گردشگران

    قیمت بلیط جاهای دیدنی تایلند

    مسلما شما هم مثل هر توریست دیگری در زمان اقامت در تایلند دلتان می خواهد که از چندتا از جاذبه های گردشگری معروف این کشور هم دیدن کنید. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که یک بودجه حدودا 500 باتی را برای روزهایی که قصد بازدید از جاذبه های توریستی این کشور را دارید، در نظر داشته باشید. چراکه مثلا قیمت بلیط جاذبه گردشگری مثل گراند پالاس بانکوک حدود 250 بات است. در ضمن این را هم بد نیست بدانید که قیمت گرفتن ماساژ تایلندی حدودا 200 بات است و اگر شما هم به دنبال کسب این تجربه باشید، باید حدودا 200 بات را مخصوص هزینه ماساژ در این کشور کنار بگذارید.

    سخن پایانی درباره هزینه های سفر به تایلند


    در آخر باید این را هم بگوییم که هزینه سفر به جزیره های تایلند به نسبت شهری مثل بانکوک کمی بیشتر است و اینکه شما به چقدر پول برای سفر به تایلند نیاز دارید، به این بستگی دارد که چه تفریحاتی و چه نوع اقامتی مد نظرتان باشد. پس بهتر است که یک حساب کتاب جزئی برای خودتان انجام دهید و ببینید که بنا بر موارد گفته شده در این لیست، هزینه سفر شما چقدر خواهد بود.

    سخن پایانی درباره هزینه های سفر به تایلندآثار تاریخی و باستانی تایلند


    درباره تایلند بیشتر بخوانید:

    ارزان ترین زمان سفر به تایلند

    چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم؟

    ارزان ترین شهرهای تایلند برای سفر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW