021-88507190

دلایلی که به شما ثابت می کنند نباید برای سفر منتظر فردا باشید!

اخبار م.مقیمی 15 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این روزهای کرونایی سفر برای خیلی از افراد یک آرزو شد، واقعیت این است که اکثر ما به دنبال پیدا کردن ایده آل ترین شرایط ممکن هستیم تا کمی به خودمان برسیم، به آرزوهایمان توجه کنیم و سفرهای رویایی خودمان را تجربه کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چرا برای سفر نباید منتظر فردا ماند؟

    بعد از کرونا که مردم جهان مجبور شدند در قرنطینه هایشان بمانند و سفر برای خیلی از افراد یک آرزو شد، افراد زیادی از سراسر جهان به این نتیجه رسیدند که اگر شرایط نرمال شد، باید بیشتر به سفر بروند. واقعیت این است که اکثر ما به دنبال پیدا کردن ایده آل ترین شرایط ممکن هستیم تا کمی به خودمان برسیم، به آرزوهایمان توجه کنیم و سفرهای رویایی خودمان را تجربه کنیم! اما ما در اکثر وقت ها در این زمینه اشتباه می کنیم و با دست دست کردن هایمان فقط زمانمان برای سفر و فرصت تفریح در زندگی را از دست می دهیم. در ادامه به شما ثابت می کنیم که چرا فردا و فرداها برای سفر دیر هستند و شما باید حتما همین حالا به سفر بروید! ضمنا به شما می گوییم که چگونه می توانید برای سفرهایتان برنامه ریزی کنید و با هر شرایط مالی و فکری که دارید، به سفر یک قدم نزدیک تر شوید!

    دلایلی که به شما ثابت می کنند نباید برای سفر منتظر فردا باشید

    فکر ما در مورد سفر

    معمولا وقتی که سال می خواهد شروع شود، خیلی از مردم به رویاهایشان فکر می کنند و مثلا می گویند که می خواهند حتما همین امسال چند کشور یا چند شهر را از نزدیک ببینند، می خواهند با آدم های جدید و فرهنگ های جدید آشنا شوند و می خواهند بیشتر به دل خودشان توجه کنند! اما وقتی روزها از پی هم می گذرند، می بینند که ای دل غافل! روزها در حال گذر هستند و آن ها اصلا به سفر و رویاهایشان فکر هم نکرده اند! یادتان باشد که از این فردا و فرداها می آیند و می روند و هیچ وقت شرایط آنچنان ایده آل نمی شود که شما هیچ دغدغه ای نداشته باشید و بتوانید بدون دغدغه به سفر بروید! بلکه هر انسانی در هر موقعیتی همیشه دغدغه هایی دارد و این شما هستید که باید بتوانید زمانی برای سفر و زمانی برای رسیدن به آرزوهایتان پیدا کنید. 

    حقیقت موجود درباره سفر

    یادتان باشد که همه مردم دنیا مثل شما فکر می کنند که بهترین زمان سفر برایشان وقتی است که بیشتر پول داشته باشند، زمان خالی بیشتری داشته باشند و یا شرایط زندگیشان مناسب شده باشد. اما معمولا کسانی که به منتظر چنین شرایطی هستند، هیچ وقت زمان مناسب برای سفر را پیدا می کنند و در مقابل کسانی که اهل ریسک کردن هستند و به خودشان اهمیت بیشتری می دهند، به سفر می روند! کافی است به این باور داشته باشید که هیچ وقت زمان مناسب برای سفر فرا نمی رسد و این شما هستید که باید زمان مناسب برای سفر را بسازید! توصیه ما به شما این است که از هر زمانی برای سفر استفاده کنید و این را قبول کنید که شاید امروز روز عالی و بی نقصی نباشد، اما فردا هم مطمئنا روز عالی و بی نقصی نیست! چراکه فردا هم قسط هایی برای پرداخت وجود دارند، فردا هم ممکن است پول ما کافی نباشد، فردا هم ممکن است که جشن عروسی یا تولد کسی باشد، فردا هم ممکن است که برنامه های ما پر باشند، فردا هم ممکن است که اولویت های دیگری برای انجام وجود داشته باشند و فردا هم ممکن است که برای ما روز شلوغی باشد! به هر حال ممکن است که در آینده هم اتفاقاتی پیش بیایند که شما هم با خودتان بگویید که حالا زمان مناسبی برای سفر نیست و بهتر است که سفر را به وقت دیگری موکول کنید! با این حساب فردا ممکن است که به آن ایده آلی که در ذهن شما هست، اتفاق نیفتد! پس بهتر است که از همین امروز خود با هر شرایطی که دارید، استفاده کنید و درگیر فردا و فرداها نباشید!

    حقیقت موجود درباره سفر

    راهکار موجود برای سفر

    ما این را درک می کنیم که شما هم مثل خیلی از مردم دیگر دغدغه های متعددی در زندگی دارید، اما یادتان باشد که شما فقط یک بار زندگی می کنید! امسال شما و امروز شما هیچ وقت بر نمی گردد! پس بهتر است که بیشتر قدر امروز و امسالتان را بدانید و از همین حالا به فکر سفر باشید. کافی است که شروع به برنامه ریزی برای سفر کنید، مطمئن باشید که در این صورت همه چیز پشت سر هم به روال درستش در می آید و بالاخره مقدمات سفر مهیا می شود. پس بهتر است که به جای فکر کردن به فردا، به امروز فکر کنید و همین حالا برای سفر به شهر یا کشور رویاهایتان برنامه ریزی کنید! توصیه ما به شما این است که نه منتظر این بمانید که پول بیشتری داشته باشید، نه منتظر این باشید که دغدغه هایتان کمتر شود و نه منتظر مهیا شدن شرایط همسفرانتان باشید و به جای این کارها خودتان برای سفر برنامه ریزی کنید و معطل فردا و فرداها نمانید! یادتان باشد که کشتی ها برای ماندن در بندر طراحی نشده اند و شما هم برای خانه ماندن به دنیا نیامدید! پس دل را به دریا بزنید و از سخت ترین شرایط ممکن و از حداقل ها هم برای رسیدن به رویاهایتان استفاده کنید و همین حالا را قدر بدانید! حتی اگر می توانید روزی هزار تومان برای سفر پس انداز کنید، این کار را انجام دهید و از همین حالا برای اینکه بتوانید به آن شهر یا کشور مورد علاقه تان سفر کنید، تلاش کنید و مطمئن باشید که اگر از همین حالا به فکر باشید، می توانید به همه رویاهایتان جامه عمل بپوشانید!
    برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    راهکار موجود برای سفر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW