021-88507190

عجیب ترین کشورهای دنیا را می شناسید؟

اخبار م.مقیمی 10 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کشورهای زیادی در دنیا وجود دارد که هر کدامشان به نوعی منحصر به فرد هستند. به این شکل که می توان عنوان عجیب و غریب ترین کشورهای دنیا را به آن ها داد! اگر برای شما هم این موضوع جالب است، ما را در این بخش دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب ترین کشورهای جهان

    کشورهای زیادی در دنیا وجود دارد که هر کدامشان به نوعی منحصر به فرد هستند. اما کار بعضی هایشان از منحصر به فردی گذشته است و به قدری خارق العاده هستند که می توان عنوان عجیب و غریب ترین کشورهای دنیا را به آن ها دارد! اگر برای شما هم این موضوع جالب است، با ما همراه باشید. چراکه ما در ادامه می خواهیم یک سری از عجیب ترین کشورهای جهان و دنیا را به شما معرفی کنیم که شبیه به هیچ کشور دیگری در دنیا نیستند!

    عجیب ترین کشورهای دنیا را می شناسید

    بوتان
     بوتان یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا است. در این کشور به طور عجیبی معابد، خانه ها و حتی ساختمان های دولتی با سمبل های بزرگ دکوراتیوی از آلت تناسلی مردانه دیزاین شده اند. از این گذشته، یکی دیگر از مواردی که باعث می شود پادشاهی بوتان به یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا تبدیل شود، این است که در این کشور فلفل به عنوان یک غذای اصلی تلقی می شود و مردم آن برنج هایشان را به شکل قرمز و پر از فلفل می خورند!

    پادشاهی بوتان

    قزاقستان
    قزاقستان یکی دیگر از کشورهایی است که دنیا آن را به عنوان یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا می شناسد! چراکه مردم قزاقستان یک ورزش محبوب دارند که بزکشی نام دارد. برای این ورزش، بازیکنان پشت اسب می نشینند و به جای توپ برای بازیشان از لاشه یک بز استفاده می کنند! جالب است بدانید که این بازی برایشان به قدری اهمیت دارد که بعد از اتمام آن یک مهمانی بزرگ برای خودشان می گیرند! نکته جالب و عجیب دیگر درباره قزاقستان این است که مردم این کشور ترکیبی از 130 ملیت مختلف هستند! 

    قزاقستان

    کره شمالی
    کره شمالی به عنوان یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا، کشوری است که هیچ راه ارتباطی با آن وجود ندارد! مسلما شما هم تا به حال حکایت هایی درباره کره شمالی شنیده اید و می دانید که این کشور تا چه اندازه کشور بسته ای است! با این اوصاف مشخص است که چرا نام کره شمالی در لیست عجیب ترین کشورهای دنیا درج شده است!

    کره شمالی

    بلاروس
    کشور اروپایی بلاروس که یا همان روسیه سفید نام دارد که بین روسیه و لهستان قرار گرفته است، یکی دیگر از عجیب ترین کشورهای دنیا می باشد. جالب است بدانید که پایتخت بلاروس یعنی شهر مینسک تا به حال 18 بار سوزانده شده است! نکته دیگری که باید درباره بلاروس به شما بگوییم، این است که در پایتخت این کشور یک موزه عجیب از ناهنجاری های بدن انسان وجود دارد و در آن جنین های عجیب و غریب با مشکلات نادر به معرض نمایش عموم گذاشته شده است!

    بلاروس

    ارمنستان
    ارمنستان به این دلیل به عنوان یکی از عجیب ترین کشورهای دنیا شناخته می شود که در مدرسه های آن، یاد گرفتن شطرنج اجباری است! در واقع در مدرسه های ارمنستان به شطرنج به اندازه درس های ریاضی و تاریخ اهمیت داده می شود. پس اگر یک وقت به ارمنستان رفتید و یک بچه مدرسه ای شما را به بازی شطرنج دعوت کرد، انتظار این را نداشته باشید که بتوانید او را ببرید! نکته جالب دیگر درباره ارمنستان این است که این کشور یک کوه به نام کوه آرارات دارد که مردم ارمنستان بر این عقیده اند که کشتی نوح بر روی آن فرود آمده است!

    ارمنستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW