021-88507190

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

اخبار م.مقیمی 24 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دانشجویان زیادی هستند که هر ساله راهی آلمان می شوند تا درسشان را در دانشگاه های آلمان ادامه دهند. هم اکنون حدود 12 درصد دانشجویانی که در دانشگاه های آلمان تحصیل می کنند، خارجی هستند و این نشان می دهد که دانشگاه های آلمان تا چه اندازه در جهان محبوب شده اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین ایالت آلمان برای تحصیل

    دانشجویان زیادی هستند که هر ساله راهی آلمان می شوند تا درسشان را در دانشگاه های آلمان ادامه دهند. هم اکنون حدود 12 درصد دانشجویانی که در دانشگاه های آلمان تحصیل می کنند، خارجی هستند و این نشان می دهد که دانشگاه های آلمان تا چه اندازه در جهان محبوب شده اند. جالب است که بدانید که دانشگاه های یک سری از شهرهای آلمان بین دانشجویان محبوب تر هستند. این شهرها به عنوان بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل شناخته می شوند و معمولا بیشتر دانشجویان جدید هم دانشگاه های آن شهرها را را برای تحصیل انتخاب می کنند. ما امروز می خواهیم بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که اگر بخواهید در آلمان تحصیل کنید، دانشگاه های کدام شهرهای آلمان برای شما مناسب تر هستند.

    بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

    برلین

    برلین هفتمین شهر بزرگ اروپا است و یکی از محبوب ترین شهرهای آلمان برای تحصیل محسوب می شود. این شهر به عنوان پنجمین شهر برتر دنیا برای تحصیل دانشجویان خارجی شناخته می شود و از هر نظر شرایط خوبی برای تحصیل خارجی ها دارد. برلین هم از نظر هزینه تحصیل شهر خوبی برای تحصیل است و هم اینکه شرایط زندگی خوبی در آن مهیا است. به این دلیل که در این شهر مردم مختلفی از فرهنگ ها و ملیت های مختلف زندگی می کنند و تنوع فرهنگی جالبی در آن احساس می شود. ضمنا برلین دانشگاه های خوبی هم دارد که اتفاقا بعضی هایشان جزء بهترین دانشگاه های جهان هستند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه هومبولت برلین است که رتبه 120 را بین دانشگاه های جهان دارد. ضمنا یک دانشگاه به نام دانشگاه فرای برلین هم در این شهر زیبا در آلمان وجود دارد که رتبه 130 را بین دانشگاه های برتر جهان به خود اختصاص داده است. ضمنا یک دانشگاه به نام دانشگاه چاریته برلین نیز در برلین وجود دارد که بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی اروپا است و به آن دانشگاه علوم پزشکی برلین هم می گویند.ضمنا دانشگاه هایی مثل دانشگاه صنعتی برلین و دانشگاه هنر برلین هم در برلین هستند که اولی یکی از محبوب ترین دانشگاه های بین المللی برلین است و دومی بزرگترین دانشگاه هنر و دیزاین اروپا به حساب می آید. گذشته از این ها، یک سری دانشگاه خصوصی نیز در برلین وجود دارد که یکی از آن ها کالج بیزینس و نوآوری برلین و دیگری کالج بیزینس گیسما است.

    برلین

    مونیخ

    مونیخ یکی از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل است. خوبی مونیخ این است که دانشگاه های آن یک سری بورس تحصیلی برای دانشجونیان در نظر گرفته اند و به همین خاطر هم معمولا دانشجویان خارجی از تحصیل در دانشگاه های مونیخ استقبال می کنند. ضمنا مونیخ خدمات درمانی مطلوبی هم دارد و کیفیت زندگی و همین طور امنیت هم در آن زیاد است و از هر نظر یکی از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل و زندگی است. در این شهر بیش از 530،000 خارجی زندگی می کند که در واقع 37.7 % جمعیت آن را تشکیل می دهند. ضمنا مونیخ یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی است و هیچ کم و کاستی ندارد. از طرفی مونیخ مرکز جهانی هنری، علمی، تکنولوژی، مالی، تولیداتی، فرهنگی، نوآوری، تحصیلی، تجاری و گردشگری هم هست و با این حساب مشخص است که باید آن را به عنوان یکی از بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل شناخت. این شهر دانشگاه های بسیار مطرحی هم دارد که از جمله آن ها می توان به دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ، دانشگاه صنعتی مونیخ، دانشگاه علوم کاربردی مونیخ و کالج بین المللی مدیریت مونیخ اشاره کرد.

    مونیخ

    فرانکفورت

    فرانکفورت از نظر اقتصادی شهر بسیار قدرتمندی در آلمان محسوب می شود و کیفیت زندگی هم در آن بسیار بالا است. در واقع فرانکفورت قطب مالی اروپا است و هم از نظر تجاری و هم از نظر گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارد. خوبی فرانکفورت این است که معولا دانشجویان بین المللی به راحتی می توانند در آن کار پیدا کنند. در فرانکفورت هم مثل دیگر شهرهای آلمان دانشگاه های بسیار خوبی وجود دارد که معروف ترین هایشان دانشگاه گوته فرانکفورت و دانشگاه علوم کاربردی فرانکفورت و همین طور کالج مدیریت و دارایی فرانکفورت هستند. برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور آلمان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW