021-88507190

ساحل پاپ کورن اسپانیا

اخبار م.مقیمی 24 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم تا به حال فکر می کردید که فقط دو مدل ساحل در دنیا وجود دارد که یکی از آن ها ساحل شنی و دیگری ساحل سنگریزه ای است، سخت در اشتباه بوده اید! کافی است که نگاهی به تصاویر این مطلب بیندازید تا شما هم باورتان شود که در دنیا ساحل پاپ کرنی هم وجود دارد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ساحل پاپ کورن جزایر قناری

    اگر شما هم تا به حال فکر می کردید که فقط دو مدل ساحل در دنیا وجود دارد که یکی از آن ها ساحل شنی و دیگری ساحل سنگریزه ای است، سخت در اشتباه بوده اید! کافی است که نگاهی به تصاویر این مطلب بیندازید تا شما هم باورتان شود که در دنیا ساحل پاپ کرنی هم وجود دارد! امروز می خواهیم یک ساحل بسیار شگفت انگیز به نام ساحل پاپ کورن اسپانیا به شما معرفی کنیم که مطمئنا شما هم با دیدن تصاویر آن شوکه می شوید!

    ساحل پاپ کورن اسپانیا کجاست؟

    ساحل پاپ کورن اسپانیا ساحلی در جزایر قناری است که به نظر می رسد ساحلش با یک عالمه پاپ کورن خوشمزه پوشیده شده است. این ساحل که این روزها در اینستاگرام سر و صدای زیادی به پا کرده است و بلاگرهای زیادی با آن عکس دارند، یکی از خاص ترین و جذاب ترین سواحل جهان محسوب می شود. این ساحل دقیقا در شهر به نام کورالجو در جزیره فوئرته‌ونتورا از مجموعه جزایر قناری واقع شده است و با نام های ساحل پاپ کورن اسپانیا و خلیج پاپ کورن اسپانیا شناخته می شود. جالب است بدانید که فوئرته‌ونتورا دومین جزیره بزرگ قناری است و بیشتر محبوبیتش به خاطر سواحل جذابی است که در آن وجود دارند و با شن های سفیدشان همیشه نظر توریستان را به خودشان جلب کرده اند. نکته جالب این است که تا همین چند وقت پیش، افراد کمی در دنیا مطلع بودند که این جزیره یکی از عجیب و غریب ترین سواحل دنیا یعنی ساحل پاپ کورنی اسپانیا را در خود جای داده است.

    ساحل پاپ کورن اسپانیا کجاست

    ساحل پاپ کورن اسپانیا چه جور جایی است؟

    شاید اگر شما هم از یک فاصله به نسبت دور به ساحل پاپ کورن اسپانیا نگاه کنید، فکر کنید که ساحل پاپ کورن اسپانیا هم یک ساحل معمولی است و فرقی با سواحل دیگر دنیا ندارد. اما کافی است که از ماشین پیاده شوید و کمی به آن نزدیک تر شوید تا شما هم مثل خیلی از توریستان دیگر در جا میخکوب شوید! کافی است که کمی نزدیک تر شوید و کمی از شن های آن را در دستانتان بگیرید تا احساس کنید که یک مشت پاپ کورن در دستانتان دارید! البته این پاپ کورن هایی که از آن ها صحبت می کنیم، واقعی نیستند! اما با این حال خیلی ها را وسوسه می کنند تا یک مدل ژست عکاسی با آن ها بگیرند و وانمود کنند که در حال خوردن پاپ کورن در کنار ساحل هستند!

    ساحل پاپ کورن اسپانیا چه جور جایی است

    این پاپ کورن ها در ساحل پاپ کورن اسپانیا از کجا آمده اند؟

    این شن ها که در ساحل پاپ کورن اسپانیا به شکل پاپ کورن دیده می شوند، در حقیقت پاپ کورن نیستند. آن ها نوعی مرجان سفید رنگ هستند که با شن ها ترکیب شده اند و به خاطر فرسایش آب به این شکل درآمده اند. این مرجان ها در سایزهای مختلف هستند و ابعاد بعضی هایشان دقیقا به اندازه ذرت واقعی است.

    آیا ساحل پاپ کورن اسپانیا ارزش دیدن را دارد؟

    خوب است این را بدانید که ساحل پاپ کورن اسپانیا بیشتر برای عکاسی و تفریحات این چنینی مناسب است و خیلی شرایط خوبی برای شنا و آفتاب گرفتن ندارد. چراکه این مرجان های پاپ کورنی که سطح ساحل آن را پوشانده اند، به نرمی شن نیستند و راه رفتن و خوابیدن روی آن ها راحت نیست. با این حال این ساحل یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری جزایر قناری است و مسلم است که هر کسی شیفته آن می شود و بازدید از آن برای هر کسی جالب است! به هر حال این یک واقعیت است که ساحل دیگری شبیه به ساحل پاپ کورن اسپانیا در دنیا وجود ندارد و این ساحل یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری دنیا است. پس ارزش دیدن را دارد و حتی تماشای تصاویرش هم تجربه خاص و جالبی است! چه برسد به اینکه کسی بتواند از نزدیک آن را ببیند و پاپ کورن های بامزه اش را در دستانش بگیرد!
    برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اسپانیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    آیا ساحل پاپ کورن اسپانیا ارزش دیدن را دارد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW