021-88507190

بهترین زمان سفر به مالدیو

راهنمای سفر م.مقیمی 29 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما می خواهیم امروز آب و هوای مالدیو و بهترین زمان سفر به مالدیو را بررسی کنیم تا اگر شما هم قصد سفر به مالدیو را داشتید، بدانید که چه زمانی باید برای زرو تور مالدیو اقدام کنید تا سفر به مالدیو برایتان به تجربه بهتری تبدیل شود. با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین موقع سفر به مالدیو

    مطمئنا شما هم تا به حال بارها و بارها تعریف مالدیو و جزایر زیبا و لاکچریش را شنیده اید! این کشور یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان محسوب می شود و علی الخصوص برای سفر ماه عسل به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می شود. اما از آنجایی که شرایط آب و هوایی خاصی دارد، زمان خاص خودش را برای سفر می طلبد. به همین خاطر ما می خواهیم امروز آب و هوای مالدیو و بهترین زمان سفر به مالدیو را بررسی کنیم  تا اگر شما هم قصد سفر به مالدیو را داشتید، بدانید که چه زمانی باید برای زرو تور مالدیو اقدام کنید تا سفر به مالدیو برایتان به تجربه بهتری تبدیل شود. با ما همراه باشید. 

    بهترین زمان سفر به مالدیو

    آب و هوای مالدیو در ماه ژانویه تا آوریل

    اگر می خواهید در آفتابی ترین ماه های سال به مالدیو سفر کنید و از باران های گاه و بیگاه مالدیو در امان باشید، بهتر است که از ژانویه تا آوریل یعنی از اواسط دی تا اواسط اردیبهشت راهی مالدیو شوید. در این زمان از سال آب و هوای مالدیو از همیشه خشک تر می شود و رطوبت آن از همیشه کمتر می شود. این بدین معنی است که اگر شما در این فصل از سال به مالدیو سفر کنید، می توانید از آب و هوای مطلوب تری بهره برید و بهتر از سواحل مالدیو استفاده کنید. نکته دیگر اینکه در این زمان از سال آب اقیانوس اطراف جزایر مالدیو از همیشه شفاف تر می شود و شرایط برای تجربه غواصی در مالدیو ایده آل می شود. البته مشکلی که سفر به مالدیو در این زمان از سال دارد، این است که مالدیو در این بازه زمانی از همیشه شلوغ تر می شود.

    آب و هوای مالدیو در ماه ژانویه تا آوریل

    آب و هوای مالدیو در ماه می تا سپتامبر

    در ماه می تا سپتامبر یعنی از اواسط اردیبهشت تا اواسط مهر، یک سری بارش های باران در مالدیو دیده می شود، اما هنوز هم آب و هوای مالدیو مطلوب است. باران های مالدیو در این 4 ماه از سال کوتاه هستند و معمولا خیلی طولانی نمی شوند. نکته ای که باید درباره سفر به مالدیو در این بخش از سال بدانید، این است که شفافیت آب اقیانوس در این زمان از سال کمتر می شود واین بدین معنی است که اردیبهشت تا مهر زمان مناسبی برای تجربه اسنورکلینگ (غواصی کم عمق) نیست. نکته دیگر اینکه هزینه سفر به مالدیو در اردیبهشت تا مهر خیلی کمتر از هزینه سفر به مالدیو در دی تا اردیبهشت است. با این حساب اگر شما بتوانید با ریسک بارش باران در این ماه ها کنار بیایید، می توانید به سفر ارزان به مالدیو در این ماه ها فکر کنید. 

    آب و هوای مالدیو در ماه می تا سپتامبر

    آب و هوای مالدیو در ماه اکتبر تا نوامبر

    در ماه اکتبر تا نوامبر یعنی از اواسط مهر تا اواسط آذر شانس بارش باران در مالدیو بیشتر می شود. البته هنوز هم در این فصل از سال، ساعات آفتابی زیادی هم در مالدیو وجود دارد. اما به هر حال احتمال بارش باران هم در آن بسیار زیاد است. نکته دیگر اینکه در این زمان از سال امکان دیدن وال کوسه ها بیشتر از همیشه می شود و به همین خاطر بعضی ها ترجیح می دهند که برای دیدن این وال کوسه ها، در این زمان از سال به مالدیو سفر کنند. در ضمن سفر به مالدیو در ماه اکتبر تا نوامبر خیلی ارزان تر می شود و این مساله هم باعث جذب یک سری از توریستان به مالدیو در این بازه زمانی از سال می شود. 

    آب و هوای مالدیو در ماه اکتبر تا نوامبر

    آب و هوای مالدیو در ماه دسامبر

    در ماه دسامبر یعنی از اواسط آذر تا اواسط دی، مالدیو آب و هوای مشابهی را با دو ماه قبل تجربه می کند. اما نکته اینجاست که قبل از کریسمس، هزینه های سفر به مالدیو به شدت پایین می آید. اما وقتی که جشن کریسمس شروع می شود، تعداد توریستان مالدیو بیشتر و بیشتر می شوند و هزینه های سفر به مالدیو نیز زیاد می شود. پس اگر به دنبال سفر ارزان به مالدیو هستید، حواستان باشد که سفر به مالدیو را در بازه زمانی قبل از کریسمس برنامه ریزی کنید تا بتوانید از پس هزینه های سفر به مالدیو بربیایید.
    برای رزرو تور مالدیو می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    آب و هوای مالدیو در ماه دسامبر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW