021-88507190

هزینه سفر به برزیل

راهنمای سفر م.مقیمی 30 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم دلتان می خواهد به برزیل سفر کنید و نگرانیتان این است که هزینه سفر به برزیل چقدر است، این مطلب دقیقا برای شماست! که از لحظه رسیدنتان به برزیل تا برگشتتان با چه هزینه هایی رو به رو هستید و چقدر پول داشته باشید، تا سفری خوب به برزیل داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه مسافرت به برزیل

    اگر شما هم همیشه دلتان می خواسته به برزیل سفر کنید و تنها نگرانیتان درباره سفر به برزیل این است که هزینه سفر به برزیل چقدر است، این مطلب دقیقا برای شماست! در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که از لحظه رسیدنتان به برزیل تا لحظه برگشتتان با چه هزینه هایی رو به رو هستید و اگر چقدر پول داشته باشید، می توانید سفر خوب و به یادماندنی به مقصد برزیل داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا با هم هزینه های سفر به برزیل را بررسی کنیم و ببینیم که واقعا برای سفر به برزیل به چقدر پول نیاز است.

    هزینه سفر به برزیل

    آیا سفر به برزیل سفر گرانی است؟

    برای اینکه بتوانیم پاسخ درستی به این سوال بدهیم، بهتر است که ببینیم که برای سفر به برزیل به چقدر پول نیاز است. شما باید در ذهنتان هزینه های سفر به برزیل را به دو بخش عمده تقسیم کنید. بخش اول مربوط به هزینه ای است که شما باید برای رزرو تور برزیل در نظر داشته باشید و بخش دوم هم مربوط به هزینه هایی است که شما در زمان اقامت در برزیل در پیش رو دارید. در ادامه هم در مورد قیمت تور برزیل و هم در مورد دیگر هزینه های سفر به برزیل مفصل صحبت می کنیم تا شما هم بتوانید یک محاسبه ساده انجام بدهید و ببینید که سفر به برزیل برای شما از نظر قیمتی مناسب هست یا نه. اما در کل خوب است این را بدانید که سفر به برزیل در دسته سفرهای ارزان خارجی قرار نمی گیرد. اما با این حال شما می توانید با یک سری ترفند از جمله رزرو یک تور ارزان برزیل و انتخاب فصل ارزانی برای سفر به برزیل و همین طور صرفه جویی برای تفریح، هزینه های سفر به برزیل را برای خودتان کم کنید. 

    آیا سفر به برزیل سفر گرانی است

    قیمت تور برزیل در چه فصلی از سال از همیشه ارزان تر می شود؟

    خوب است این را بدانید که هزینه سفر به برزیل در زمان برگزاری کارناوال ریو از همیشه بیشتر و در اواسط مهر تا اواسط آبان از همیشه کمتر می شود. پس اگر به دنبال سفر ارزان به برزیل هستید، بهتر است که سفر خودتان به برزیل را در اوایل فصل پاییز برنامه ریزی کنید.  

    می توانبد بهترین زمان سفر به برزیل را در این بخش مطالعه نمایید.

    برای سفر به برزیل با خودمان چقدر پول ببریم؟

    نکته ای که باید برای بودجه بندی سفر به برزیل در نظر داشته باشید، این است که هزینه سفر به برزیل مثل هزینه سفر به کشورهای دیگر دنیا یک مقدار مشخص نیست! در واقع هر کسی که به برزیل سفر می کند، مبلغ متفاوتی را در برزیل خرج می کند و یکی می تواند سفر ارزانی به برزیل داشته باشد و دیگری نمی تواند! این بدین معنی است که این شما هستید که می توانید با انتخاب هایتان در تور برزیل مثل انتخاب رستوران و انتخاب غذاهای گران یا ارزان و همین طور انتخاب تفریحات ارزان یا گران، هزینه های سفر خودتان را تغییر دهید. حتی می توانید با استفاده از اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی به جای تاکسی، برای خودتان هزینه های سفر به برزیل را کم کنید و یا بالعکس با گرفتن مداوم تاکسی در برزیل هزینه های سفر به برزیل را برای خودتان بالا ببرید. اما با این حال اگر ما نگاهی به میانگین هزینه سفر به برزیل از دید توریستان و گردشگران دیگر بیندازیم، یک حد و حدود از هزینه های سفر به برزیل دستمان می آید. پس با این حساب بد نیست که از توریستان دیگر پرس و جو کنیم و ببینیم که آن ها در طول سفر به برزیل چقدر پول خرج کرده اند! بر طبق تحقیقاتی که انجام گرفته شده است، مشخص شده که توریستان معمولا در تور برزیل به طور میانگین بین 50 تا 60 رئال برزیل را خرج خورد و خوراک یک روز کرده اند و حدود 30 رئال برزیل را نیز برای تفریح یک روزشان خرج کرده اند. ضمنا عموم توریستان به طور میانگین 40 رئال برزیل به عنوان کرایه تاکسی و اتوبوس در برزیل خرج کرده اند. 

    برای سفر به برزیل با خودمان چقدر پول ببریم

    چقدر پول برای سفر به برزیل کافی است؟

    با همه مواردی که گفته شد، اگر شما برای هر روز اقامتتان، نفری حدودا 130 رئال برزیل داشته باشید، می توانید یک سفر خوب به برزیل را تجربه کنید. البته بدیهی است که هر چقدر بیشتر با خودتان پول به برزیل ببرید، بیشتر هم می توانید تفریح کنید! البته همان طور که گفته شد، شما برای سفر به برزیل هزینه رزرو تور برزیل را هم در پیش رو دارید که شامل هزینه بلیط هواپیما برزیل و همین طور هزینه رزرو هتل در برزیل می شود. این بدین معناست که اگر شما بتوانید یک تور ارزان برزیل برای خوتان رزرو کنید، عملا هزینه های سفر به برزیل را برای خودتان کمتر کرده اید. برای رزرو تور ارزان برزیل می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    چقدر پول برای سفر به برزیل کافی است

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW