021-88507190

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

گردشگری م.مقیمی 04 مرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم دلتان می خواهد که در بهترین زمان ممکن به آفریقای جنوبی سفر کنید؟ ما با در نظر گرفتن تمامی موارد بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی را مشخص کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

    آیا شما هم دلتان می خواهد که در بهترین زمان ممکن به آفریقای جنوبی سفر کنید؟ آیا شما هم دوست دارید که زمانی را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب کنید که هم آب و هوای آفریقای جنوبی خوب باشد، هم آفریقای جنوبی خیلی شلوغ نباشد و هم اینکه امکان دیدن حیات وحش در آن مهیا باشد؟ در این صورت بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی آشنا شوید. چراکه ما همه این موارد را برایتان در نظر گرفته ایم و بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی را مشخص کرده ایم. 

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

    ماه های آوریل تا اکتبر یعنی از اواسط فروردین تا اواسط آبان به عنوان بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی شناخته می شود. چراکه این بازه زمانی آب و هوای آفریقای جنوبی در این زمان از سال خشک است. در ضمن در این زمان از سال توریستان آفریقای جنوبی به حداقل می رسند و با این اوصاف هزینه سفر به آفریقای جنوبی نیز پایی نمی آید. نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که اواسط خرداد تا اواسط مهر بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی برای تجربه تفریحات هیجان انگیز مختلف در هوای آزاد است. در ضمن خوب است این را هم بدانید که در این زمان از سال حجم برگ های درختان در آفریقای جنوبی کم می شود و به همین خاطر حیوانات دور رودخانه ها و برکه ها جمع می شوند و همین باعث می شود که دیدن آن ها راحت تر شود. 
    اما این بدین معنی نیست که ماه های دیگر سال برای سفر به آفریقای جنوبی مناسب نیست! در واقع هر فصلی از سال از یک نظر بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی است و همه چیز بستگی به این دارد که شما چه هدفی از سفر به آفریقای جنوبی داشته باشید. برای اینکه درک بهتری از بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی داشته باشید، بهتر است که ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر با آب و هوای آفریقای جنوبی و بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی آشنا شوید.

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است

    آب و هوای آفریقای جنوبی چه شرایطی دارد؟

    آفریقای جنوبی نسبت به بیشتر کشورهای آفریقایی آب و هوای گرمتری دارد. اواسط فروردین تا اواسط آبان خشک ترین ماه های سال در آفریقای جنوبی هستند و در طول این ماه ها بارش های باران در آفریقای جنوبی به حداقل می رسد. از آن طرف از اواسط آبان تا اواسط فرودین شدت پیدا می کند. در ضمن نکته دیگری که باید درباره آفریقای جنوبی بدانید، این است که از اواخر دی تا اواسط بهمن مدرسه ها در آفریقای جنوبی تعطیل می شوند و خیلی از مردم آفریقای جنوبی از شهرها خارج می شوند و به جنگل های آفریقای جنوبی می روند تا تعطیلاتشان را سپری کنند. به همین خاطر در این زمان تفرجگاه های آفریقای جنوبی شلوغ می شود. شلوغ ترین زمان سال در آفریقای جنوبی معمولا با کریسمی مصادف می شود و معمولا هتل های آفریقای جنوبی خیلی زود پر می شوند. از طرفی قیمت های رزرو هتل ها در آفریقای جنوبی نیز بالاتر می روند.

    آب و هوای آفریقای جنوبی چه شرایطی دارد

    ارزان ترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

    معمولا هزینه سفر به آفریقای جنوبی در سراسر سال به جز ایام کریسمی و هفته مقدس یکسان است. پس اگر به دنبال سفر ارزان به آفریقای جنوبی هستید، بهتر است که در ایام شلوغی به آفریقای جنوبی سفر نکنید.  

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی برای سافاری و دیدن حیات وحش چه زمانی است؟

    حیوانات در سراسر سال در آفریقای جنوبی قابل مشاهده هستند و این بدین معنی است که شما در هر زمانی از سال می توانید از دیدن حیات وحش در آفریقای جنوبی لذت ببرید. اما دیدن حیات وحش در فصل زمستان آسان تر است. به این دلیل که برگ و بار درختان کمتر می شود و دیدن حیوانات ساده تر می شود. نکته دیگر اینکه از اواخر خرداد تا اواسط دی امکان دیدن وال ها نیز در ساحل آفریقای جنوبی ممکن می شود.

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی برای سافاری و دیدن حیات وحش چه زمانی است

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی برای دیدن پرندگان چه زمانی است؟

    پرندگان مهاجر در اوایل تا اواسط ماه آبان به آفریقای جنوبی می رسند و از آن طرف از اواسط بهمن تا اواسط اسفند از آفریقای جنوبی خارج می شوند. با این اوصاف اگر شما هم می خواهید با سفر به آفریقای جنوبی پرندگان را از نزدیک ببینید، بهتر است که بین آبان تا بهمن به آفریقای جنوبی سفر کنید.

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی برای ماه عسل چه زمانی است؟

    اگر شما هم برای ماه عسل برنامه سفر به آفریقای جنوبی را دارید، بهتر است که زمانی را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب کنید که هم آفریقای جنوبی خلوت باشد، هم هوا مساعد باشد و هم دیدن حیات وحش راحت تر باشد. با این اوصاف بهتر است که از اواسط فروردین تا اواسط آبان به آفریقای جنوبی سفر کنید تا همه این شرایط برایتان مهیا باشد.برای رزروتور آفریقای جنوبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی برای ماه عسل چه زمانی است

    مطالب بیشتر را در این بخش بخوانید

    تفریحات رایگان در ژوهانسبورگ و تور آفریقای جنوبی

    حقایق جذاب در مورد ژوهانسبورگ که شما هم از آن ها بی اطلاعید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW