021-88507190

ایده هایی برای تفریح در مارماریس با کودکان

گردشگری م.مقیمی 03 شهریور ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریح در مارماریس با کودکان و اعضاء خانواده

    مارماریس با داشتن آب و هوای مطبوع و سواحل زیبا و ایمن برای شنا، یک مقصد گردشگری ایده آل برای خانواده هاست. از طرفی در این شهر امکانات تفریحی متفاوتی وجود دارد که هم کودکان و هم اعضای دیگر خانواده را سرگرم و خشنود می کنند! اگر شما هم می خواهید خانوادگی به این شهر ساحلی زیبا سفر کنید، این مطلب را بخوانید تا با ایده هایی برای تفریح در مارماریس با کودکان آشنا شوید و دید بهتر و جامع تری نسبت به این شهر زیبا و فوق العاده داشته باشید. 

    استفاده از پارک های آبی مارماریس

    جذاب ترین اماکن تفریحی در مارماریس برای کودکان و خانواده ها، پارک های آبی مارماریس هستند. جذابیت پارک های آبی مارماریس به این است که تفریح در آن ها هم برای کودکان، هم برای جوان ها و هم برای افراد مسن مناسب است و این یعنی همه اعضای خانواده شما می توانند لحظات ناب ، به یادماندنی و سرشار از شادی و خوشحالی را در پارک های آبی مارماریس سپری کنند. پس اگر می خواهید همه را راضی نگه دارید، حتما یکی از روزهای اقامت خود در این شهر ساحلی را به این مراکز تفریحی مارماریس اختصاص دهید.

    مارماریس را بیشتر بشناسید

    نزدیک ترین فرودگاه به مارماریس کجاست؟

    تفریح و شنا در سواحل جذاب مارماریس

    مارماریس سواحل بی نظیری دارد. در این شهر حدود 8 کیلومتر ساحل وجود دارد که آب های کریستالی و شن های تمیز دارند. این سواحل که از مرکز مارماریس شروع می شوند و تا ایچملر ادامه پیدا می کنند، یکی از دیگری شگفت انگیزتر هستند. نکته اینجاست که سواحل مارماریس برای تفریح کودکان و در کل خانواده ها شرایط مناسبی دارند و از نظر ایمنی نیز برای شنا در شرایط ایده آلی قرار دارند.

    تفریح و شنا در سواحل جذاب مارماریس

    بازدید از پارک دلفین در مارماریس

    پارک دلفین مارماریس که به آن دلفیناریوم مارماریس نیز می گویند، یک مرکز تفریحی خاص و جذاب است که همیشه نظر خانواده ها را به خود جلب می کند. این پارک جذاب در فاصله 3 کیلومتری ایچمر و البته 5 کیلومتری مرکز شهر مارماریس قرار گرفته است و نکته دیگر اینکه این مرکز تفریحی اولین دلفیناریوم آب های آزاد اروپاست و دلفین ها در آن به جای اینکه در استخر نگهداری شوند، در محیط زندگی خودشان یعنی داخل دریا نگهداری می شوند. به هر حال اگر کودکان شما هم با حیوانات و موجودات دریایی رابطه خوبی دارند، بهتر است که حتما آن ها را به این مرکز تفریحی در مارماریس ببرید. 

    بازدید-از-پارک-دلفین-در-مارماریس

    گشت و گذار در مارماریس برای ماهیگیری

    ماهیگری یکی از آن تفریحاتی است که از پیر تا جوان و حتی کودکان را سرگرم می کند. به شما توصیه می کنیم که حتما یک روز خانوادگی و به یادماندنی را در زمان اقامت تان در تور مارماریس برای تجربه این تفریح بی نظیر برنامه ریزی کنید. مطمئن باشید که کودکانتان هم از این تفریح خوششان می آید و همیشه از خاطرات قایق سواری و ماهیگیری در این شهر ساحلی به شادمانی یاد می کنند.

    گشت و گذار در مارماریس برای ماهیگیری

    کواد سافاری مارماریس

    اگر کودکی دارید که اهل هیجان است، حتما فرصت تجربه کواد سافاری در مارماریس را برای او فراهم کنید. کواد همان ماشین های کوچکی است که لاستیک های پهنی دارد و از آن برای سافاری و گشت و گذار در طبیعت استفاده می کنند. نکته ای که باید بدانید، این است که کواد سافاری در مارماریس تفریح خیلی محبوبی است و تورهای تفریحی که برای این منظور در مارماریس برگزار می شوند، توریستان را از مسیرهای بسیار جالبی از دل طبیعت عبور می دهند. با این اوصاف می توان گفت که تجربه کواد سافاری یکی از جذاب ترین تفریحات خانوادگی در مارماریس است. 

    کارتینگ در مارماریس

    در مارماریس یک پیست کارتینگ جذاب وجود دارد که این روزها بین خانواده ها خیلی محبوب شده است. این پیست خوب حدودا 15 دقیقه با مرکز شهر مارماریس فاصله دارد و ماشین سواری در آن یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که شما با کودکانتان می توانید در مارماریس تجربه کنید.

    کارتینگ در مارماریس@

    قایق سواری در مارماریس

     در مارماریس یک سری تورهای تفریحی یک روزه با قایق برگزار می شوند که قایق های آن از بندر مارماریس، ساحل لانگ و همین طور ساحل ایچملر حرکت می کنند. این قایق ها مسافران را به خلیج ها و جزایر اطراف مثل جزیره پارادایس و همین طور سواحل اطراف مارماریس مثل ساحل کوملوبوک و ساحل تورونک می برند و یک روز شاد، مهیج و مفرح را برای آن ها می سازند. معمولا خانواده ها و علی الخصوص اعضای کوچکتر خانواده ها از این تفریح استقبال زیادی می کنند و لحظات بسیار شاد و مفرحی را در طول آن روز تجربه می کنند.
    برای رزرو تور ارزان مارماریس می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW