021-88507190

هزینه سفر به گرجستان

گردشگری م.مقیمی 02 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اول از همه این را به شما بگوییم که خود ما از نوشتن این مطلب لذت بردیم و امیدواریم که خواندن آن برای شما هم جالب و البته مفید باشد. در این مطلب صفر تا صد هزینه های سفر به گرجستان را بررسی می کنیم. اگر به دنبال سفر ارزان هستید، سفر به گرجستان می تواند انتخاب بسیار خوب و هوشمندانه ای برای شما باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به گرجستان چقدر است؟

    اول از همه این را به شما بگوییم که خود ما از نوشتن این مطلب لذت بردیم و امیدواریم که خواندن آن برای شما هم جالب و البته مفید باشد. در این مطلبی که پیش رو دارید، ما صفر تا صد هزینه های سفر به گرجستان را بررسی می کنیم. اما قبل از اینکه به ادامه مطلب برسیم، باید خیالتان را راحت کنیم و به شما این را بگوییم که گرجستان یکی از ارزانترین کشورهای خارجی است و سفر به آن خیلی برایتان هزینه در پی نخواهد داشت و این یعنی اگر به دنبال سفر ارزان هستید، سفر به این کشور می تواند انتخاب بسیار خوب و هوشمندانه ای برای شما باشد.

    هزینه سفر به گرجستان

    یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان

    قیمت تور گرجستان

    از آنجایی که شما برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارید، سفر به این کشور می تواند برایتان خیلی ساده باشد. شما می توانید در صورت تمایل یک تور برای خود رزرو کنید و با آسایش هرچه تمام تر راهی این کشور شوید و در آن اقامت کنید یا می توانید یک بلیط هواپیما بگیرید و هتل را هم در این کشور خودتان رزرو کنید.
    اگر نظر شما بر روی این باشد که با تور به این کشور سفر کنید و از خدمات کامل تور بهره مند شوید، ما می توانیم به شما بیشترین کمک ممکن را کنیم. در واقع ما می توانیم با توجه به بودجه ای که دارید، به شما توصیه کنیم که بهترین زمان برای سفر شما، بهترین ایرلاین برای پروازتان و بهترین هتل برای اقامتتان کدام گزینه است. 
    اگر هم قصد این را دارید که بلیط هواپیما را جداگانه تهیه کنید، می توانید به وب سایت مهر پرواز قسمت خرید بلیط مراجعه کنید و در آنجا ارزانترین نرخ موجود برای خرید بلیط هواپیما گرجستان را بببینید و پرواز مورد نظرتان در تاریخی که مد نظر دارید را رزرو کنید.
    در این صورت باید جداگانه هتل گرجستان را رزرو کنید. گفتنی است که در شهرهای توریستی گرجستان هم مهمانخانه های ارزان و هم هتل های متنوع وجود دارد. لازم به ذکر است که اصولا قیمت هتل ها در مناطق کوهستانی این کشور ارزانتر است. اما در شهرهای جذابی مثل تفلیس و باتومی نیز هتل های ارزان پیدا می شوند. این را هم بگوییم که قیمت یک هتل 3 ستاره در گرجستان از 45 تا 65 لاری شروع می شود و هرچه قیمت بالاتر برود، هتل هم لوکس تر و مجهزتر می شود.

    قیمت تور گرجستانمرکز شهر و جاهای دیدنی زیبا در گرجستان

    قیمت غذا و نوشیدنی در گرجستان

    خوشبختانه باید بگوییم که قیمت غذا و نوشیدنی در گرجستان فوق العاده ارزان است و خبر خوب دیگر اینکه این کشور خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارد و مسلما شما هم شیفته طعم غذاهایشان خواهید شد و نکته اینجاست که برای امتحان کردن این غذاهای بی نظیر لازم نیست که بودجه زیادی را در نظر بگیرید. این یعنی حتی اگر به دنبال سفر خیلی ارزان به گرجستان هستید، باز هم نیازی نیست که به دنبال راه چاره ای باشید که خودتان در این کشور غذایتان را درست کنید. بلکه می توانید خیلی راحت در آن کافه گردی و رستوران گردی کنید و در عین حال سفر ارزانی را هم تجربه کنید. 
    لازم به ذکر است که در بیشتر هتل های تفلیس و باتومی صبحانه به رایگان سرو می شود. با این حساب شما باید فقط دغدغه ناهار و شام و همین طور میان وعده هایتان را داشته باشید. اول از همه این را بگوییم که شما با چند لاری می توانید به راحتی یک میان وعده یا خوراکی خوشمزه را از اغذیه فروشی های این کشور تهیه کنید. این را هم بگوییم که خاچاپوری که یک غذای ملی خوشمزه در گرجستان محسوب می شود، بین 3 تا 5 لاری قیمت دارد و واقعا آدم را سیر می کند.
    اگر هم اهل نوشیدن قهوه هستید، باید این را بدانید که قیمت یک فنجان قهوه در این کشور بین 3 تا  لاری است و در کل قیمت نوشیدنی در این کشور در حدود 5 لاری است.
    نکته دیگر اینکه آب شیر این کشور آشامیدنی است و این یعنی اگر یک بطری آب داشته باشید، به راحتی می توانید آن را پر کنید و آب را به رایگان در این کشور بنوشید.
    در مورد شام هم اگر به یک رستوران یا کافه محلی بروید، می توانید با 20 تا 30 لاری غذایتان را میل کنید. با همه این اوصاف، اگر شما صبحانه را در هتلتان میل کنید، می توانید با 40 تا 50 لاری ناهار، شام و نوشیدنی و میان وعده های خودتان را تامین کنید.

    هزینه سفر به سایر نقاط دنیا:

    هزینه سفر به استانبول

    هزینه سفر به ارمنستان

    هزینه سفر به دبی

    هزینه کرایه تاکسی در گرجستان

    اگر شما از وسایل حمل و نقل عمومی گرجستان استفاده کنید، به راحتی می توانید یک قدم موثر در کم کردن هزینه های سفرتان به این کشور بردارید. اگر از مارشروتکاها که مینی ون های محلی هستند استفاده کنید، هزینه هایتان کمتر می شود. هرچند می توانید از تاکسی های شخصی و همین طور تاکسی های اینترنتی اوبر نیز استفاده کنید که البته گزینه دوم یعنی تاکسی های اوبر خیلی ارزانتر هستند. اما اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، حدود 5 لاری برای استفاده شما از تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی در طول یک روز در گرجستان کافی است.

    قیمت بلیط جاهای دیدنی گرجستان

    یک خبر خوب اینکه بازدید از خیلی از جاهای دیدنی گرجستان مثل صومعه ها و کلیساها رایگان است. خبر خوب دیگر اینکه شما برای بازدید از این اماکن دیدنی به هیچ راهنما و تورلیدری نیاز ندارید و نیازی نیست که برای این منظور هم هزینه کنید. خبر خوب بعدی اینکه اگر یک مکان تاریخی رایگان هم نباشد، حداقل ارزان است و شما می توانید با کمتر از 15 لاری از هر کدام از آن ها دیدن کنید. البته اگر بخواهید از حمام های سولفور تفلیس استفاده کنید و ماساژ هم بگیرید، در این صورت باید حدود 100 لاری هزینه کنید.

    قیمت بلیط جاهای دیدنی گرجستاننمایی از جاذبه های طبیعی و دیدنی گرجستان

    هزینه خرید سیم کارت

    اگر شما بخواهید یک سیم کارت جئوسل در گرجستان با 10 گیگ اینترنت تهیه کنید، باید 35 لیره هزینه کنید.مشخص است که اگر نیاز به اینترنت همراه نداشته باشید، نیازی به خرید سیم کارت هم نخواهید داشت. اما به هر حال توصیه ما به شما این است که در این کشور یک سیم کارت محلی تهیه کنید تا مدام اینترنت داشته باشید.
    حالا که مطلب به انتها رسید، به شما توصیه می کنیم که همین حالا یک حساب سرانگشتی و مختصر کنید و ببینید که این سفر برای شما چقدر هزینه بر می دارد. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW