021-88507190

معرفی بهترین مراکز خرید تفلیس گرجستان

گردشگری م.مقیمی 14 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مراکز خرید بزرگ و دیدنی تفلیس گرجستان فروشگاه های ارزان و خوبی برای خرید لباس دارند و هم تفریحات و رستوران های بی نظیری دارند که آن ها را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید ارزان در تفلیس گرجستان

    مطمئنا شما هم در طول سفر به تفلیس گرجستان دلتان می خواهد که خرید کنید، با همسفرانتان تفریح کنید و غذاهای خوشمزه نوش جان کنید! اگر شما هم به دنبال چنین سفری هستید، بهتر است که زمانی که در تفلیس گرجستان در اختیار دارید را به بازدید از اماکنی اختصاص دهید که همه این ها را در کنار هم داشته باشند! جاهایی که در آن ها بتوانید هم خرید کنید، هم تفریح کنید و هم رستوران گردی کنید. خبر خوبی که برایتان داریم، این است که در تفلیس 4 مرکز خرید بزرگ و دیدنی وجود دارد که هم فروشگاه های خوبی برای خرید لباس دارند، هم اماکن تفریحی درجه یکی دارند و هم رستوران های بی نظیری را در خود جای داده اند. می پرسید کدام مراکز خرید؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید تا با بهترین مراکز خرید ارزان تفلیس در گرجستان آشنا شوید.

    مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

    اولین مرکز خریدی که می خواهیم در موردش صحبت کنیم، یک مرکز خرید بسیار مدرن و نوساز است که حدودا 15 دقیقه با مرکز شهر تفلیس فاصله دارد. به جرئت می توان گفت که مرکز خرید ایست پوینت با توجه به معماری جذاب و فروشگاه های متنوعی که دارد، بهترین مرکز خرید تفلیس برای تفریح و خرید است. این مرکز خرید وسیع و بزرگ انواع و اقسام فروشگاه ها را در خود جای داده است و به قدری تنوع لباس ها و اجناس دیگر در آن زیاد است که محال است کسی دست خالی از آن بیرون بیاید.

    از فروشگاه های این مرکز خرید عالی در تفلیس که بگذریم، باید بگوییم که مرکز خرید ایست پوینت برای تفریح نیز یک مکان فوق العاده است. در این مرکز خرید در تفلیس انواع و اقسام اماکن تفریحی وجود دارد. از جمله این اماکن تفریحی می توان به سالن بولینگ ایست پوینت به عنوان بزرگترین سالن بولینگ گرجستان، شهربازی فوکوس موکوس، سینمای آی مکس ایست پوینت و انواع و اقسام رستوران ها اشاره کرد.

     مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

    مرکز خرید تفلیس مال

    مرکز خرید تفلیس مال اولین مرکز خریدی بود که با استانداردهای بین المللی در منطقه قفقاز ساخته شد. یکی از مواردی که باعث محبوبیت تفلیس مال شده، این است که دسترسی به آن از هر نقطه ای در شهر تفلیس گرجستان ساده و آسان است. این مرکز خرید 4 طبقه ای بیش از 250 فروشگاه دارد که همیشه جدیدترین و به روزترین لباس ها برای فروش در آن ها موجود است.

    در طبقه آخر تفلیس مال نیز یک سینما و یک شهربازی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از امکانات آن ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که مرکز خرید تفلیس مال یک فودکورت درجه یک دارد که شما می توانید انواع غذاها و دسرها را در آن ها نوش جان کنید. با وجود همه این ها، می توان گفت که تفلیس مال یکی از آن مراکز خرید تفلیس است که همه توریست ها باید از آن بازدید داشته باشند.

    مرکز خرید تفلیس مال

    مرکز خرید گالریا تفلیس

    گالریا که در قلب شهر تفلیس قرار گرفته است، یکی از محبوب ترین مراکز خرید تفلیس محسوب می شود. جالب است بدانید که این مرکز خرید با این هدف ساخته شد که به صنعت گردشگری شهر تفلیس گرجستان کمک کند و باید این را بگوییم که واقعا هم کارش را به خوبی انجام داد و تاثیرش را بر روی گردشگری تفلیس گذاشت.

    مرکز خرید گالریا مثل دیگر مراکز خرید این لیست یک سینما بزرگ دارد که اتفاقا محبوب ترین قسمت مرکز خرید گالریا تفلیس به حساب می آید. ما اصولا بازدید از مرکز خرید گالریا تفلیس را به همه گردشگران این شهر پیشنهاد می کنیم. به خاطر اینکه لوکیشن آن بسیار خوب است و شما به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و خریدتان را انجام دهید.

    مرکز خرید گالریا تفلیس

    مرکز خرید سیتی مال تفلیس

    سیتی مال به عنوان یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید تفلیس، 200 فروشگاه، یک فودکورت و یک شهربازی را در خود جای داده است. اگر می خواهید برای خرید لباس به سیتی مال مراجعه کنید، باید بدانید که وسعت این مرکز خرید از هر سه مرکز خرید دیگر این لیست کوچکتر است. اما با این حال بازدید از آن می تواند منجر به یک خرید شیرین و به یادماندنی شود. چراکه فروشگاه های خوبی در این مرکز خرید قرار گرفته اند. در آخر اینکه این مرکز خرید یک هایپرمارکت به نام گودویل نیز دارد که اتفاقا به عنوان قدیمی ترین هایپرمارکت کشور گرجستان شناخته می شود.

    مرکز خرید سیتی مال تفلیس


    برای رزرو تور ارزان گرجستان و تفلیس می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره گرجستان بیشتر بخوانید:

    اپلیکیشن های سفر به گرجستان

    چگونه با 300 دلار و یا کمتر 10 روز در گرجستان اقامت کنیم؟

    آشنایی با پارک های تفلیس در تور گرجستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW