021-88507190

راهنمای سفر بهاری به تفلیس گرجستان

راهنمای سفر م.مقیمی 06 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تفلیس گرجستان برای سفر در بهار و نوروز به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز است. با ما همراه باشید و راهنمای سفر بهاری به تفلیس گرجستان را مطالعه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای سفر در فصل بهار به تفلیس گرجستان

    بهارها در تفلیس گرجستان به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز هستند. اگر شما هم برنامه این را دارید که عید نوروز امسال را در تفلیس گرجستان سپری کنید، با ما همراه باشید و این راهنمای سفر بهاری به تفلیس گرجستان را مطالعه کنید. در ادامه نکاتی را درباره سفر به گرجستان در فصل بهار خدمتتان عرض می کنیم که مطمئنا برای سفرتان به گرجستان در این فصل راهگشا هستند. با ما همراه باشید.

    راهنمای سفر بهاری تفلیس گرجستان

    فصل بهار در تفلیس گرجستان از چه زمانی شروع می شود؟

    از اواسط اسفند به بعد، کم کم هوای بهاری در تفلیس احساس می شود. در نتیجه اگر شما برای عید نوروز به تفلیس گرجستان سفر کنید، می توانید از هوای بهاری و مطبوع این شهر لذت ببرید. البته مشخص است که هوای تفلیس تا اواسط اردیبهشت آنقدرها گرم نمی شود و در نتیجه در ایام نوروز هنوز خنکی هوا احساس می شود. اما از اواخر اردیبهشت به بعد، دمای هوای تفلیس گرجستان به وضوح گرمتر می شود و کم کم باران های تفلیس نیز بیشتر می شوند و در نتیجه از این زمان به بعد طبیعت گرجستان از همیشه سرسبزتر می شود.

    هوای تفلیس گرجستان در فصل بهار به چه صورت است؟

    تفلیس گرجستان از آن شهرهایی است که زمستان های سرد و تابستان های بسیار گرمی را تجربه می کند و در نتیجه بهارهایش بسیار مطبوع هستند و در آن ها نه خبری از سرمای زمستان و نه خبری از گرمای تابستان است. در فصل بهار می توانید انتظار این را داشته باشید که دمای هوای تفلیس در طول روز بین 11 تا 23 درجه سانتیگراد متغیر باشد. البته مسلم است که شب های بهاری در تفلیس به نسبت روزها کمی خنک تر هستند و شما باید انتظار یک افت دما را در طول شب داشته باشید. نکته دیگری که باید درباره آب و هوای تفلیس در فصل بهار بدانید، این است که هوای این شهر در این فصل کمی پیشبینی ناپذیر است و حتما باید این را گوشه ذهنتان داشته باشید.

    هوای تفلیس گرجستان در فصل بهار به چه صورت است

    چه وسایلی را برای سفر بهاری به تفلیس گرجستان در چمدان قرار دهیم؟

    از آنجایی که احتمالش هست که در فصل بهار در تفلیس باران ببارد، بهتر است که یک چتر مسافرتی در چمدانتان داشته باشید و اگر برایتان ممکن بود، یک کت بارانی نازک هم در چمدانتان قرار دهید. اگر قرار است که داخل خود شهر تفلیس اقامت کنید، در فصل بهار به کفش های ضد آب نیازی پیدا نمی کنید. اما اگر قرار است که در پارک های ملی یا کوهستان های اطراف تفلیس طبیعت گردی یا کوهنوردی کنید، ایده بدی نیست که یک کفش ضد آب نیز برای سفر بهاری به گرجستان همراهتان داشته باشید.

    چه لباس هایی برای سفر بهاری به تفلیس گرجستان مناسب هستند؟

    شما می توانید لباس هایی مثل شلوار جین و ژاکت یا تیشرت آستین بلند را برای سفر بهاری به تفلیس در چمدانتان قرار دهید. البته این را هم بگوییم که در طول روزهای بهاری تفلیس، هوا گرم می شود. در نتیجه بهتر است که زیر ژاکت یا لباس آستین بلندتان یک لباس نازک هم تنتان کنید تا هر وقت لازم شد، آن ژاکت، سوییشرت یا لباس آستین بلند را در بیاورید. در کل به شما توصیه می کنیم که پیشبینی دمای هوای تفلیس را در طول آن هفته ای که قرار است در تفلیس اقامت داشته باشید، مطالعه کنید و نسبت به آن لباس هایتان را برای سفر بهاری به تفلیس انتخاب کنید. چراکه ممکن است در زمان اقامت بهاری شما در تفلیس، هوای این شهر خنک تر یا گرمتر باشد و نیاز به لباس های دیگری پیدا کنید.

    چه لباس هایی برای سفر بهاری به تفلیس گرجستان مناسب هستند

    سفر بهاری به تفلیس گرجستان چه مزایا و معایبی دارد؟

    خوبی سفر بهاری به تفلیس این است که اولا تعداد توریستان در این فصل در تفلیس کمتر است، قیمت ها مناسب تر هستند و تعداد و تنوع تورها و هتل ها نیز بیشتر است. یک مزیت دیگری که سفر بهاری به تفلیس دارد، این است که شما می توایند از طبیعت زیبای این شهر در این فصل استفاده کنید و تفریحاتی مثل طبیعت گردی را تجربه کنید. ضمنا می توانید در جشن های جالب بهاری تفلیس گرجستان شرکت کنید و در کل سفر خوب و به یادماندنی را به مقصد تفلیس تجربه کنید. از معایب سفر بهاری به تفلیس نیز می توان به این مساله اشاره کرد که هوای تفلیس در فصل بهار متغیر است و این باعث می شود که بستن چمدان برای سفر بهاری به تفلیس کمی چالش برانگیزتر باشد. این را هم بگوییم که بارش باران در ماه می یعنی از اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد به نسبت زیاد است و این مورد هم یکی از معایب سفر به تفلیس در ماه می محسوب می شود.

    سفر بهاری به تفلیس گرجستان چه مزایا و معایبی دارد

    برای رزرو تور گرجستان نوروز 1401 و همچنین تور ارزان گرجستان در سایر ایام سال می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره گرجستان بیشتر بخوانید:

    هزینه سفر به گرجستان

    اپلیکیشن های سفر به گرجستان

    فاصله ایران تا گرجستان زمینی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW