021-88507190

مهاجر پذیرترین کشورهای جهان را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 15 اردیبهشت ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا همواره جزو انتخاب های ایرانیان برای مهاجرت است. در این مطلب مهاجرپذیرترین کشورهای جهان را بررسی کرده ایم که مهاجرت آن برای ایرانیان آسان است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا کدامند؟

    مهاجرت به یک کشور جدید تجربه هیجان انگیزی است و می تواند کیفیت کل زندگی را تغییر دهد. اما مساله اینجاست که مهاجرت به همان سادگی که شاید در فکر همه باشد، نیست. کسی که می خواهد مهاجرت کند، باید از مراحل پیچیده ای برای مهاجرت عبور کند و تازه قبل از اینکه به این مراحل برسد، باید چندین و چند کشور را با توجه به فاکتورهای مختلف و از ابعاد متنوع بسنجد و ببیند که اصلا مهاجرت به چه کشوری برایش بهتر است. یکی از این فاکتورها که هر کسی باید قبل از انتخاب کشور نهایی برای مهاجرت به آن فکر کند، این است که چه کشورهایی مهاجر پذیرتر هستند و پروسه مهاجرت به آن ها راحت تر است. برای اینکه این کار برایتان ساده تر شود، ما مطلبی در این باره برایتان آماده کرده ایم که در آن در مورد مهاجر پذیرترین کشورهای جهان صحبت کرده ایم. این مطلب را می توانید در ادامه مطالعه کنید. اما قبل از آن باید این نکته را به شما بگوییم که این کشورها با اینکه مهاجر پذیرترین کشورهای جهان هستند، اما با این حال بعضی هایشان به بعضی از ایرانیان سخت می گیرند و شاید ویزا گرفتن از آن ها آنقدرها هم برای هر کسی راحت نباشد.

    کانادا
    کانادا برای کسانی که می خواهند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند، گزینه مناسبی است. کشوری که آسایش و راحتی در آن حرف اول را می زند و امنیت بالایی نیز دارد. کانادا به عنوان یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا شناخته می شود و از این گذشته، یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی نیز محسوب می شود. خوشبختانه باید بگوییم که مقامات کانادا این قصد را دارند که به سیاست مهاجر پذیریشان ادامه دهند و با این حساب اگر شما کمی تلاش کنید، می توانید شانس مهاجرت به کانادا را پیدا کنید. دلیل این مساله این است که کانادا کمبود نیروی کار ماهر دارد و جمعیتش آن طور که نیاز دارد، رشد پید نکرده است. 

    کانادا

    آلمان
    آلمان یکی از بهترین کشورهای جهان است و کمترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای اتحادیه اروپا دارد. در این کشور شهرهای بسیار خوبی مثل برلین، مونیخ و هامبورگ وجود دارد که به هر کدام که مهاجرت کنید، برگ برنده نصیبتان شده است. خوب است این را بدانید که امروزه بیش از 9 میلیون خارجی در آلمان زندگی می کنند و هر ساله هزاران نفر به تعداد آن ها افزوده می شود. اگر شما هم می خواهید یکی از این 9 میلیون نفر خوش شانس و خوش اقبال باشید، کافی است که شانس خود را امتحان کنید و برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید. تا یادمان نرفته، این را بگوییم که در آلمان مزایای بسیار زیادی برای بیکاران در نظر گرفته شده است. قوانین این کشور به صورتی هستند که کسانی که در این کشور ادعای بیکاری کنند، در صورتی که فرزند نداشته باشند معادل 60 درصد حقوق آخرشان و در صورتی که صاحب فرزند باشند معادل 67 درصد حقوق آخرشان را از دولت دیافت می کنند. ضمن اینکه حتی کسانی که تا به حال تجربه کار در آلمان را نداشته باشند، باز هم می توانند از مزایای حقوق بیکاری در این کشور بهره مند شوند و این نکته ای است که تا حدی خیال مهاجران را در این کشور راحت می کند.

    آلمان

    نیوزیلند
    نیوزیلند به عنوان یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا، خارجی های متعددی را در خود جای داده است. در این کشور با اینکه اوضاع اقتصادی مطلوب است، اما کمبود نیروی ماهر وجود دارد و به همین دلیل فرصت شغلی در آن بسیار زیاد است. پس اگر به دنبال اخذ ویزای کاری از یک کشور خوب هستید، می توانید به مهاجرت به نیوزیلند نیز فکر کنید. لازم به ذکر است که کیفیت زندگی در نیوزیلند از خیلی از کشورهای غربی بهتر است و امید به زندگی و سطح تحصیلات در آن خیلی بالاست. ضمن اینکه راه اندازی کسب و کار در نیوزیلند خیلی ساده است و اوضاع خدمات درمانی نیز در آن عالی است. 

    نیوزیلند@

    سنگاپور
    سنگاپور یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی و یکی از بهترین کشورهای آسیا برای مهاجرت است. البته این را هم بگوییم که سنگاپور به عنوان یکی از گران ترین کشورهای دنیا شناخته می شود و شاید زندگی در آن برای هر کسی ساده نباشد.پس بهتر است که حتما درباره هزنیه های زندگی در سنگاپور مطالعه کنید و اگر دیدید که می توانید از پس این هزینه ها بربیایید، به این کشور مهاجرت کنید. گفتنی است که شما با استفاده از ویازی تحصیلی و همین طور ویزای کار می توانید به سنگاپور مهاجرت کنید و بعد از گذشت دو تا سه سال از دریافت مجوز شهروندی و با گذراندن یک سری مراحل خاص، اقامت دائم خود را در این کشور دریافت کنید. البته در این میان یک نکته مهم وجود دارد و آن نکته این است که همه مردانی که اقامت دائم سنگاپور را دریافت کنند و شرایط سنیشان به قوانین سربازی در کشور سنگاپور می خورد، موظف هستند که مثل بومی های این کشور دو سال به سربازی بروند و این موردی است که حتما شما باید قبل از انتخاب سنگاپور برای مهاجرت به آن توجه کنید.

    سنگاپور

    استرالیا
    استرالیا کشور زیبایی است که استانداردهای آموزش در آن بسیار بالا هستند و موقعیت شغلی نیز در آن عالی است. با اینکه استرالیا به نسبت یک کشور گران برای زندگی محسوب می شود، اما سطح درآمدها نیز در آن بالا است. خوشبختانه باید بگوییم که استرالیا نیز یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیاست و سالانه افراد زیادی برای ادامه زندگی خود به این کشور خوب و پیشفته مهاجرت می کنند تا از موقعیت شغلی خوب، زندگی با کیفیت، هوای عالی و سواحل زیبای این کشور برای تجربه یک زندگی ایده آل استفاده کنند. البته در این میان یک نکته بسیار ظریف درباره مهاجرت به استرالیا وجود دارد که باید حتما از آن مطلع باشید. آن نکته این است که در این کشور به ندرت به افراد بالای 45 سال اقامت دائم داده می شود و معمولا افراد کم سن و سال تر شانس بیشتری برای مهاجرت به استرالیا دارند.

    استرالیا@@

    امیدواریم که شما هم بتوانید بهترین و ایده آل ترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کنید و پروسه مهاجرت را به خوبی طی کنید. برای اخذ ویزای شینگن می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.


    درباره مهاجرت بیشتر بخوانید:

    بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت

    لغو تحریم مهاجرت ایرانیان به آمریکا توسط بایدن

    نکات مهم برای کم کردن استرس مهاجرت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW