021-88507190

تفریحات بدروم در تابستان را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 05 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تفریحات شهر بدروم ترکیه در تابستان، می تواند بسیار رویایی باشد. زیرا تفریحات تابستانی در بدروم بسیار جذاب هستند. برای اطلاعات بیشتر از سفر به شهر بدروم ترکیه با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر به بدروم، بهترین شهر ترکیه در تابستان

    اگر می خواهید حداقل یک هفته از تابستان امسال را به آن شکلی که در رویاهایتان هست، سپری کنید و سال ها از به یادآوردن خاطرات آن تابستان غرق خوشی شوید، ما به شما سفر به بدروم را پیشنهاد می کنید. می پرسید چرا؟ کافی است که ادامه مطلب را بخوانید تا با تفریحات بدروم در تابستان آشنا شوید. با خواندن این مطلب متوجه می شوید که چرا خیلی از اروپایی ها، خیلی از ثروتمندان و حتی خیلی از سلبریتی ها برای تجربه یک تابستان جذاب و مفرح راهی بدروم می شوند و چرا می گویند تابستان های بدروم از تابستان های هر شهر دیگری در ترکیه جذاب تر هستند. پس با ما همراه باشید.

    چرا بدروم را بهترین شهر ترکیه برای سفر تابستانی می دانند

    تفریحات بدروم در تابستان

    تفریحات بدروم را در ادامه بررسی می کنیم. ضمن اینکه شما می توانید با تور بدروم در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با قیمت مناسب به این شهر سفر کنید.

    تفریح در سواحل، خلیج ها و کلاب های ساحلی بدروم

    از آنجایی که بدروم یک شبنه جزیره است، هیچ کم و کاستی از نظر تنوع سواحل و خلیج های زیبا ندارد. چه شما عاشق این باشید که روی یک تخت آفتابگیری در حالی که یک لیوان آب پرتقال در دستانتان هست، دراز بکشید و چه دلتان بخواهد که در کلاب های ساحلی مفرح تفریح کنید، در هر صورت سفر به بدروم جوابگوی نیاز شما خواهد بود. در بدروم می توانید چندین و چند ساعت پشت سر هم را در سواحل زیبا سپری کنید و در نهایت با یک عالمه انرژی مثبت به هتلتان برگردید و بعد از استراحتی کوتاه، دوباره برای تجربه تفریحات تابستانی در بدروم از اتاقتان خارج شوید و فرصت کسب تجربه های جدید را دوباره و دوباره برای خودتان فراهم کنید.

    تفریح در سواحل، خلیج ها و کلاب های ساحلی بدروم

    کروز سواری در اطراف بدروم

    کروز سواری تفریحی است که قدمت زیادی در بدروم دارد و هنوز که هنوزه همه به آن به چشم یک تفریح تابستانی جذاب در بدروم نگاه می کنند. در بدروم کشتی های کروز متعددی وجود دارد که با برنامه های 3 تا 4 شبه از ساحل بدروم فاصله می گیرند و در مسیرشان از چندین و چند جزیره یونانی نیز دیدن می کنند. تصورش را بکنید که در این کشتی های کروز، روزها می توانید ماهی بگیرید و غذای خودتان را با آن ماهی های تازه درست کنید، از برنامه های تفریحی جالب موجود در آن کشتی کروز بهره مند شوید و شب های در کابین های زیبایی که به عنوان اتاق خواب مسافران در نظر گرفته شده اند و یا بر روی عرشه کشتی و زیر نور ستارگان به خواب بروید. اگر این تصور برایتان جالب است، حتما برای تجربه کروز سواری هم که شده به بدروم سفر کنید.

    تجربه ورزش های آبی مهیج در بدروم

    بدروم به قدری امکانات تفریحی متنوع برای تجربه ورزش های آبی دارد که همه، چه کسانی که اهل هیجان هستند و چه کسانی که هیجان زیاد را نمی پسندند را راضی می کند. چه شما بخواهید غواصی را در یک روز تابستانی تجربه کنید و چه اهل تجربه ورزش هایی مثل اسکی روی آب، بنانا سواری یا حتی موج سواری باشید، در هر صورت سفر به بدروم می تواند شما را به خواسته تان برساند و فرصت لازم برای تجربه بهترین تفریحات تابستانی را برای شما فراهم کند. مطمئن باشید که با امکانات تفریحی جالبی که شهر بدروم دارد، شما هم می توانید بیشترین استفاده را از آن یک هفته ای ببرید که به سفر تابستانی به بدروم اختصاص داده اید.

    تجربه ورزش های آبی مهیج در بدروم

    سافاری با جیپ و روستا گردی در بدروم

    هیچ تفریح تابستانی به اندازه جیپ سواری و سافاری با جیپ نمی تواند مهیج باشد. تصورش را بکنید که با سفر تابستانی به بدروم می توانید پشت یک جیپ بدون سقف بنشینید و در حالی که باد موهایتان و آفتاب صورتتان را نوازش می کند، از طریق جاده هایی که یکی از آن یکی زیباتر هستند، به روستاهایی برسید که هر کدامشان نوعی شگفتی هستند. در این میان می توانید در رستوران های محلی غذاهای خوشمزه و اصیل بدروم را نوش جان کنید و در نهایت آنقدر به شما خوش بگذرد که بابت اینکه بدروم را برای سفر انتخاب کرده اید، از خودتان تشکر کنید.

    تفریح در پارک آبی بدروم به همراه خانواده

    اگر می خواهید یک تفریح تابستانی در بدروم را انتخاب کنید که همه اعضای خانواده و یا همه همراهانتان در سفر از تجربه آن احساس رضایت کنند، ما به شما تفریح در پارک آبی بدروم را پیشنهاد می کنیم. احتمالا شما هم با ما در این زمینه موافق باشید که همیشه و در هر جایی، تفریح در پارک آبی یکی از جذاب ترین تفریحات تابستانی به حساب می آید. مخصوصا اگر آن جایی که در آن حضور دارید، شهر بدروم با آن پارک آبی جذاب و روبازش باشد. اگر از ما می شنوید، بهتر است که فرصت تفریح در پارک آبی هیجان انگیز بدروم را در طول سفر تابستانی به بدروم از خودتان نگیرید.

    تفریح در کافه ها و کلاب های شبانه بدروم

    جذابیت سفر تابستانی به بدروم به این است که امکان تفریح در طول این سفر در هر زمانی از شبانه روز ممکن است. شما می توانید به راحتی هر کدام از تفریحات این لیست را در طول روز تجربه کنید و وقتی که شب فرا رسید، با مراجعه به یکی از کافه ها و کلاب های شبانه بدروم، شب را با خوشی به صبح برسانید. از همه جالب تر اینکه این شهر یک سری کلاب های شناور هم دارد که در واقع داخل کشتی های مجهز برپا شده اند و امکان تفریحات شبانه در آن ها به بهترین شکل ممکن مهیا شده است.

    تفریح در کافه ها و کلاب های شبانه بدروم

    برای رزرو تور بدروم تابستان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. راستی به نظر شما کدامیک از تفریحات گفته شده در این لیست جالب تر هستند؟ شما دوست دارید تابستان امسال کدامیک از این تفریحات جذاب را در شهر توریستی و بی نظیر بدروم سپری کنید؟ خوشحال می شویم که نظرتان را با ما در میان بگذارید.


    درباره بدروم بیشتر بخوانید:

    راهنمای سفر به بدروم

    بدروم بهتره یا آنتالیا؟

    قبل از سفر به بدروم این نکات ضروری را مطالعه کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW