021-88507190

ایده هایی برای تفریح در استانبول در فصل پاییز

گردشگری م.مقیمی 30 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر به استانبول در پاییز رنگ و بوی متفاوتی برای گردشگران دارد. هوای استانبول و زیبایی های استانبول در این فصل بسیار جذاب هستند. در ادامه به سفر پاییزی در استانبول پرداخته ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایده هایی برای تفریح در استانبول در فصل پاییز

    پاییز فصل بی نظیری برای سفر به استانبول است. استانبول در پاییز رنگ و بوی متفاوتی می گیرد. در فصلی که هوای استانبول از همیشه بهتر می شود و در فصلی که زیبایی استانبول با رنگارنگ شدن برگ های درختان این شهر دوچندان می شود، تجربه سفر به استانبول در پاییز از همیشه جذاب تر می شود. اگر شما هم می خواهید پادشاه فصل ها یعنی فصل پاییز را برای سفر به استانبول انتخاب کنید، این مطلب را حتما مطالعه کنید تا با بهترین تفریحات پاییزی در استانبول آشنا شوید. در ادامه برای تفریح در استانبول در فصل پاییز ایده های جذابی به شما می دهیم.

    بازدید از جاهای دیدنی استانبول

    در استانبول تا دلتان بخواهد جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی، گالری های هنری، موزه های دیدنی، شهربازی های هیجان انگیز و اماکن تفریحی مفرح دارد. مسلم است که در فصلی مثل پاییز که هوای استانبول مطبوع می شود و نه از گرما و نه از سرمای زیاد در آن خبری نیست، شما راحت تر می توانید از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن کنید و بدون اینکه خسته شوید، از این جاذبه توریستی به آن یکی جاذبه گردشگری بروید و از چند روزی که در استانبول اقامت می کنید، استفاده بیشتری ببرید.

    بازدید از جاهای دیدنی استانبول

    قدم زدن در خیابان های استانبول

    پاییز بهترین فصل سال برای قدم زدن در استانبول است. پس حتما یک جفت کفش کتونی بسیار راحت در چمدانتان قرار دهید و با آن ها تا می توانید در خیابان های استانبول گشت بزنید. مثلا می توانید به خیابان تکسیم بروید و از آن به عنوان معروف ترین خیابان استانبول دیدن کنید و یا اینکه به حاشیه تنگه بسفر بروید و همزمان با تماشای چشم انداز دریا قدم بزنید و از هوای مطبوع پاییزی استانبول نهایت لذت را ببرید. حتی می توانید به جنگل بلگراد استانبول بروید و با قدم زدن در آن هوای تازه را استنشاق کنید و محو زیبایی های طبیعت استانبول شوید.

    امتحان کردن غذاهای خوشمزه استانبول

    اولا اینکه فصل پاییز فصل ماهی تازه در استانبول است و این یعنی شما در سفر پاییزی به استانبول می توانید تازه ترین و خوش طعم ترین غذاهای دریایی استانبول را نوش جان کنید. دوما اینکه پاییز فصل خوبی برای نشستن پشت میز و صندلی های قرار گرفته در فضای باز رستوران های مختلف استانبول است. شما در این فصل می توانید با خیال راحت و به دور از گرمای زیاد تابستان پشت یک میز در فضای بیرونی یک کافه یا رستوران دنج در استانبول بنشینید و انواع غذاهای محلی و لذیذ استانبول را نوش جان کنید و یا اینکه همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه ترک از هوای مطبوع پاییزی استانبول استفاده کنید.

    شرکت در رویدادهای پاییزی استانبول

    معمولا در فصل پاییز جشنواره ها، رویدادها، فستیوال ها و حتی کنسرت های مختلفی در استانبول برگزار می شوند. شما در این فصل می توانید در جشنواره هایی مثل فستیوال جاز آکبانک شرکت کنید، از نمایشگاه های مختلف دیدن کنید، در رویدادهای ورزشی شرکت کنید یا اینکه در کنسرت خواننده محبوبتان در استانبول شرکت کنید.

    خرید در استانبول در فصل پاییز

    شما در هر فصلی که به استانبول سفر کنید، می توانید در آن خرید جذابی را تجربه کنید و به خرید به چشم یک تفریح جالب در استانبول نگاه کنید. در فصل پاییز هم مثل هر فصل دیگری در استانبول برندها و فروشگاه هایی پیدا می شوند که با تخفیف های هیجان انگیزشان می توانند برق رضایت را در چشمان مشتریانشان بیندازند. پس اگر شما هم اهل خرید هستید، حتما بخش قابل توجهی از زمان اقامتتان در استانبول را به گشت زدن در خیابان های خرید استانبول و همین طور به بازدید از بازارهای و مراکز خرید استانبول اختصاص دهید.

    برای این منظور می توانید هم از بازار بزرگ استانبول که یک بازار قدیمی است، دیدن کنید و هم از مراکز خرید مدرن استانبول مثل مرکز خرید فروم استانبول، استانبول مال و مرکز خرید زورلو دیدن کنید. ضمنا می توانید در خیابان های مهم استانبول مثل خیابان تکسیم در بخش اروپایی و خیابان بغداد در بخش آسیایی استانبول قدم بزنید و از خاص ترین بوتیک های لباس استانبول دیدن کنید.

    خرید در استانبول در فصل پاییز

    راستی اگر شما هم تا به حال به استانبول سفر کرده اید و ایده دیگری برای تفریح پاییزی در استانبول دارید، حتما آن را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور لحظه آخری استانبول در فصل پاییز و سایر فصل ها نیز می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW