021-88507190

واکسن های مورد تایید برای سفر به کشورهای آسیایی

گردشگری م.مقیمی 25 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
واکسن های مورد تایید برای سفر به کشورهای آسیایی برای افرادی که قصد سفر دارند اهمیت دارد. در ادامه بررسی می کنیم که مقصد گردشگری مورد نظر شما کدامیک از واکسن های کرونا را قبول دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام واکسن های کرونا برای سفر به کشورهای آسیایی قابل قبول هستند؟

    در این میان که افراد زیادی در ایران و سراسر دنیا در حال واکسینه شدن هستند و نور امید در قلب مردم جهان در حال روشن شده است، یک دغدغه جدید برای گردشگران ایجاد شده است. اینکه واکسنی که تزریق کرده اند، برای سفرهای خارجی معتبر هستند و آیا می توانند به اعتبار واکسنی که تزریق کرده اند، وارد کشورهای دیگر شوند یا خیر. اگر این دغدغه برای شما هم وجود دارد و اتفاقا قصدتان این است که به کشورهای آسیایی سفر کنید، این مطلب را مطالعه کنید تا ببینید که مقصد گردشگری مورد نظر شما کدامیک از واکسن های کرونا برای سفر به کشورهای آسیایی را قبول دارد.

    کدام واکسن های کرونا برای سفر به کشورهای آسیایی قابل قبول هستند

    واکسن های مورد قبول برای سفر به تایلند

    کشور تایلند سختگیری زیادی از بابت نوع واکسنی که توریستان تزریق کرده اند، ندارد. اگر شما هر کدام از واکسن های آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک، سینوواک، فایزر، مدرنا و جانسون اند جانسون را دریافت کرده باشید، برای سفر به تایلند مشکلی ندارید.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به هند

    کشور هند واکسن تولیدی کشور خودش یعنی بهارات بایوتک به همراه واکسن های آسترازنکا، اسپوتنیک وی، مدرنا، جانسون اند جانسون و زیدوس کادیا را در لیست واکسن های مورد قبول برای سفر به هند جای داده است.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به مالزی

    واکسن های آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک وی و همین طور واکسن های فایزر، مدرنا، سینوواک و جانسون اند جانسون مورد تایید مالزی هستند و گردشگران می توانند با تزریق آن ها راهی مالزی شوند.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به سنگاپور

    دولت سنگاپور تا کنون فقط دو واکسن فایزر و مدرنا را به عنوان واکسن های مورد تایید خودش اعلام کرده است و نام واکسن های دیگر هنوز در لیست واکسن های مورد قبول برای سفر به سنگاپور جای نگرفته اند.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به سریلانکا

    برای سفر به سریلانکا پنج واکسن آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک وی، فایزر و سینوواک مورد قبول هستند و شما هر کدام از این واکسن ها را که تزریق کرده باشید، برای سفر به سریلانکا مشکلی نخواهید داشت.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به indonesia

    در لیست واکسن های مورد تایید indonesia برای سفر، نام دو واکسن آسترازنکا و سینوفارم که در ایران وجود دارند، به چشم می خورد. جدای از این واکسن ها، واکسن های دیگری مثل فایزر، سینوواک، مدرنا، جانسون اند جانسون و کانسینو نیز مورد تایید indonesia هستند.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به چین

    واکسن های مورد قبول برای سفر به چین عبارتند از سینوفارم، سینوواک، کانسینو، آنهویی ژیفی لانگکام و مینهای بیوتکنولوژی کو. این بدین معنی است که چین هنوز واکسن های معتبر دیگر همچون اسپوتنیک وی و آسترازنکا را تایید نکرده است.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به روسیه

    از بین واکسن هایی که در ایران موجود هستند، فقط واکسن اسپوتنیک وی که ساخت خود روسیه است، برای سفر به روسیه قابل قبول است. علاوه بر این واکسن، دو واکسن کووی واک و ای پی واک کرونا نیز برای سفر به روسیه مورد تایید هستند.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به مالدیو

    مالدیو جزء کشورهایی است که سختگیری زیادی از بابت نوع واکسن گردشگران ندارد. این کشور واکسن های آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک وی، مدرنا، سینوواک، جانسون اند جانسون و فایزر را مورد تایید قرار داده است.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به فیلیپین

    فیلیپین لیست بلندبالایی از واکسن های مورد تایید دارد. در این لیست نام واکسن های مختلف از کشورهای متنوع به چشم می خورد. این کشور واکسن های فایزر، مدرنا، آسترازنکا، سینوفارم، سینوواک، اسپوتنیک وی، اسپوتنیک لایت، جانسون اند جانسون و بهارات بایوتک را تایید کرده است.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به فیلیپین

    واکسن های مورد قبول برای سفر به ژاپن

    دولت ژاپن تا به حال فقط سه واکسن آسترازنکا، فایزر و تاکدا را مورد تایید قرار داده است و در حال حاضر واکسن های دیگر برای سفر به ژاپن مورد قبول نیستند.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به ویتنام

    سه واکسن آسترازنکا، سینوفارم و اسپوتنیک وی که در ایران موجود هستند، به علاوه چهار واکسن دیگر یعنی واکسن های فایزر، مدرنا، جانسون اند جانسون و سینوواک مورد تایید ویتنام هستند.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به عمان

    کشور عمان فقط چهار واکسن آسترازنکا، فایزر، اسپوتنیک وی و سینوواک را مورد تایید قرار داده است و هنوز واکسن های دیگر همچون سینوفارم را قبول نکرده است.

    واکسن های مورد قبول برای سفر به نپال

    کشور نپال واکسن های آسترازنکا، اسپوتنیک وی، سینوفارم، سینوواک و بهارات بایوتک را به عنوان واکسن های مورد تایید برای سفر به نپال اعلام کرده است.

    برای رزرو ارزانترین تور های آسیایی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره واکسن و کرونا بیشتر بخوانید:

    واکسن کرونا در ارمنستان برای توریست ها

    واکسن کرونا در دبی برای توریست ها

    همه چیز درباره سفر به ترکیه در دوران کرونا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW