021-88507190

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

گردشگری م. ورزدار 30 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شما این امکان را می دهند تا بهترین تجربه از تفریحات آبی را داشته باشید. هتل های آنتالیا با پارک آبی را در ادامه معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدامند؟

    هتل های آنتالیا با پارک آبی برای گردشگران بسیار جذاب هستند. در این مطلب لیستی از هتل های دارای پارک آبی آنتالیا که حداقل 10 سرسره دارند را انتخاب کرده ایم. این لیست بر اساس رتبه بندی مهمانان هتل ها از بهترین سایت های بررسی سفر آماده شده است. این به شما کمک می کند تا بفهمید که کدام یک از هتل های آنتالیا با پارک آبی با توجه به تجربه مسافران بهترین هستند. برای درخواست رزرو هتل در آنتالیا و رزرو تور آنتالیا می توانید با ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید.

    هزینه هتل در به آنتالیا باتوجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر تور آنتالیا هتل 5 ستاره UALL مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند.

    هتل شروود اکسکلوسیو لارا از هتل های آنتالیا با پارک آبی

    هتل شروود اکسکلوسیو لارا از هتل های آنتالیا با پارک آبی

    هتل شروود اکسکلوسیو لارا

    در هتل شروود اکسکلوسیو لارا می توانید تعطیلات آرام و لذت بخشی را با کیفیت بالا به صورت UALL تجربه کنید. از امکانات خاص این هتل می توان به فضای داخلی جذاب هتل در رستوران ها و کافه ها، باغ خیره کننده، استخرهای مختلف، نمایش زنده، تئاتر در فضای باز و فعالیت های مفرح اشاره کرد که شما را از خستگی دور می کند. این هتل دارای 499 اتاق و سوئیت مدرن است و برای سفر خانوادگی و دوستانه مناسب است.

    غذا و نوشیدنی تمام روز در رستوران‌های هتل ارائه می شود. اسنک، منوهای غنی با طعم‌های خاص را در می توانید در رستوران های این هتل تجربه کنید. رستوران اسنک ساحلی، رستوران اسنک آکوا و خانه آناتولی در تمام طول روز به سرو غذا می پردازند و نیازی به رزرو ندارند.

    برای رزرو این هتل در تور ترکیه می توانید با مهرپرواز در تماس باشید. شهرهای ترکیه جزو مقاصد محبوب گردشگری هستند. از این رو می توان در تمامی شهرهای این کشور همچون استانبول، کوش آداسی، ازمیر، آنتالیا، مارماریس و بدروم شاهد هتل های لوکس ترکیه بود. لازم به ذکر است که علاوه بر هتل های 5 ستاره، هتل های ارزان ترکیه نیز در قالب هتل های 3 ستاره و 4 ستاره به تعداد زیادی در نقاط مختلف این کشور در حال فعالیت هستند که مشغول ارائه خدمات به گردشگران می باشند.

    هتل لند آف لجندز

    با ورود به این هتل به دنیای افسانه ها منتقل می شوید. اتاق های مدرن و راحت به طرز خارق العاده ای تزئین شده اند. این مفهوم در سراسر استراحتگاه وجود دارد و الهام از داستان های افسانه ای در همه جا دیده می شود.

    مهمانان هتل یک بلیط رایگان به شهربازی لند آف لجندز که استراحتگاه در آن واقع شده است دریافت می کنند. پارک آبی بزرگ این هتل در مجموع 55 سرسره آبی با طول ها و ویژگی های مختلف ارائه می دهد. تفریحات آبی این هتل با یک استخر موج دار و همچنین سواری Hyper Coaster در آب های سفید و موارد دیگر تکمیل می شود.

    این هتل چندین رستوران دارد که غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را سرو می کنند. فرودگاه آنتالیا 25 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

    برای آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

     

    هتل دلفین ایمپریال

    اقامت در هتل دلفین امپریال لارا امپریال در واقع به شما این احساس را می دهد که در کنار ساحل باشکوه دریای مدیترانه یعنی ساحل لارا، در خانه خود قرار دارید. این هتل نیز پارک آبی جذابی دارد که برای تفریحات آبی مناسب است. این هتل حدود 15 کیلومتر با آنتالیا و 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و دسترسی خوبی به مراکز خرید و گشت و گذار در جاذبه های گردشگری دارد.

    پارک آبی در هتل دلفین ایمپریال

    پارک آبی در هتل دلفین ایمپریال

    هتل ریکسوس پریمیوم بلک

    این اقامتگاه در کوه های توروس واقع شده است. کوه‌ها در پشت هتل منظره باشکوهی را ساخته اند. در حالی که در جلوی ساختمان هتل، ساحل اختصاصی قرار دارد که با آب آبی فیروزه‌ای خود زیبایی چشم اندازه هتل را دو چندان کرده است. کمی دورتر از آن نیز یک منطقه آرام ویلایی و سوئیت های استخر قرار دارد. این استراحتگاه دارای یک مرکز سلامتی با طراحی زیبا، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی و امکانات ورزشی مختلف است.

    محوطه بازی کودکان نیز با نام Rixy Club برنامه های خوبی برای کودکان ارائه می دهد که شامل بازی، ورزش و فعالیت می شود. 10 رستوران در این هتل وجود دارند که غذاهای متنوعی مانند غذاهای ترکی، ایتالیایی و غذاهای بین المللی و همچنین استیک و غذاهای دریایی سرو می کنند. این استراحتگاه در 6 کیلومتری بلک و 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

    نمایی از هتل ریکسوس پریمیوم بلک

    نمایی از هتل ریکسوس پریمیوم بلک

    هتل گرانادا لاکچری بلک

    هتل گرانادا لاکچری در بلک 34 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در ژوئیه 2016 افتتاح شده است. این هتل مستقیماً در کنار دریا واقع نشده است، اما محوطه ای از استخر های بزرگ در در خود جای داده است. این هتل 10 استخر روباز دارد که یکی از استخرها بسیار طبیعی است شن و ماسه موجود در اطراف آن احساس ساحل واقعی را به شما می دهد.

    این اقامتگاه همچنین دارای 2 استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام و بدنسازی با سونا و حمام ترکی می باشد. پارک آبی هتل گرانادا لاکچری بلک نیز بیش از 10 سرسره جذاب دارد که  که مهمانان جوان و بچه‌ها را سرگرم می کند. غذاهای ارائه شده در رستوران هتل شامل غذاهای ترکی، مدیترانه ای و بین المللی است.

    هتل ریکسوس سان گیت

    کوه های توروس به طرز زیبایی در پشت این تفرجگاه که با جنگل های کاج احاطه شده است، قرار گرفته اند به نظر می رسد که در نزدیکی کوه های المپوس قرار دارد. این هتل بسیار بزرگ است و 250000 متر مربع مساحت دارد. هتل ریکسوس سان گیت در ساحل خلیجی زیبا در کنار دریا واقع شده است و دارای یک ساحل 750 متری، سالن تناسب اندام و تناسب اندام، فوتبال، چندین زمین تنیس، یک سالن بولینگ، استخرهای سرپوشیده و روباز و یک پارک آبی است.

    مینی کلاب Rixy سرگرمی برای مهمانان جوان‌تر فراهم می‌کند، در حالی که کنسرت‌ها، نمایش‌ها، و اجرای موسیقی زنده برنامه شب را کامل می‌کنند. غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی، مکزیکی و چینی در 9 رستوران  هتل ریکسوس سان گیت ارائه می شود. فرودگاه آنتالیا نیز 50 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

    بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

    آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


    درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

    کدام هتل های آنتالیا برای اقامت خانواده ها مناسب تر هستند؟

    بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW