021-88507190

چرا باید به بیروت لبنان سفر کنیم؟

گردشگری م.مقیمی 29 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بیروت لبنان یکی از دیدنی ترین شهرهای خاورمیانه است. اما چرا باید به بیروت سفر کنیم و دلایل جذابیت سفر به بیروت لبنان چیست؟ در این مطلب یه بررسی این موارد می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دلایل سفر به بیروت لبنان چیست؟

    بیروت را می توان به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای خاورمیانه معرفی کرد. بیروت شهری است که هر توریستی باید برای یک بار هم که شده به آن سفر کند و تجربه اقامت در بیروت را حداقل برای یک بار در زندگی کسب کند. اگر برایتان سوال پیش آمده که بیروت لبنان چه دارد که باید حتما به آن سفر کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما امروز می خواهیم با هم ببینیم که سفر به بیروت چه جذابیت هایی دارد، سفر به بیروت چه مزایایی دارد و توریستان به چه دلایلی به بیروت لبنان سفر می کنند.

    دلایل سفر به بیروت

    سفر به بیروت بهتر از مدرسه می تواند به شما درس تاریخی بدهد

    هرچقدر بیشتر به تاریخ علاقه داشته باشید، احتمالش بیشتر است که شیفته بیروت شوید. هر کسی که از بازدید از اماکن تاریخی خوشش بیاید، گزینه های مختلفی در دبی برای گشت و گذار و تفریح رد بیروت دارد. شما هر روز و هر ساعت می توانید از اماکن تاریخی ارزشمند دیدن کنید و یا با بازدید از موزه ای مثل موزه ملی بیروت درس های شیرین تاریخی بگیرید. البته همین جا باید این را بگوییم که سفر به بیروت فقط همراه با بازدید از اماکن تاریخی نیست و جذابیت های دیگری هم دارد. کافی است که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا شما هم به این باور برسید که سفر به بیروت لبنان از هر نظر سفر جالبی است.

    شهر زیبای بیروت در لبنان هتل های بسیار سطح بالایی دارد

    بیروت هتل های لوکس و جذابی مثل هتل لو گری دارد که از هر نظر هتل های خوبی برای اقامت هستند. همین هتل لو گری که اسمش را بردیم، یک بوتیک هتل لوکس 87 اتاقه است که درست در قلب تاریخی شهر بیروت واقع شده است. هتلی که دکوراسیونش برای عکس گرفتن بسیار جذاب است و از بالای پشت بامش چشم انداز زیبایی از مسجد آبی لبنان پیداست. در ضمن این هتل و خیلی از دیگر هتل های بیروت لبنان امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی دارند و می توانید مطمئن باشید که اقامت در یکی از بهترین هتل های بیروت لبنان حال شما را هم خوب می کند.

    با سفر به بیروت می توانید غذاهای بسیار خوشمزه ای را میل کنید

    به شما توصیه می کنیم که اگر قصد سفر به بیروت لبنان را دارید، قبل از سفرتان برای چند روز یک رژیم سخت بگیرید تا بتوانید در این سفر غذاهای بیشتری نوش جان کنید! چراکه غذاهای بیروت به طرز عجیبی خوش عطر و خوش طعم هستند و محال است که شما بتوانید از کنار آن ها بگذرید و آن ها را نوش جان نکنید. پس اگر احیانا به غذا اهمیت ویژه ای می دهید، باید به شما بگوییم که سفر به بیروت می تواند مثل سفر به بهشت برایتان جذاب باشد!

    بیروت در نزدیکی یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان قرار گرفته است

    در نزدیکی بیروت یک شهر به نام جبیل وجود دارد که یکی از قدیمی ترین شهرهایی است که هنوز هم سکنه دارد. این شهر که حدودا 7000 سال قدمت دارد، یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری اطلاف بیروت است و با وجودش یک بار دیگر به شما ثابت می کند که سفر به بیروت برای گشت و گذارهای تاریخی سفر بسیار جالبی است. این شهر که در موردش صحبت می کنیم، یک قلعه تاریخی هم دارد که در حوالی قرن 12 میلادی ساخته شده است و علاوه بر آن بازارهای قدیمی و یک بندر زیبا نیز در این شهر وجود دارد که میزبان کسنرت های مختلفی در فصل تابستان است.

    سفر به بیروت برای تجربه تفریحات ساحلی سفر بسیار خوبی است

    یکی از مواردی که بیروت را به شهر جذاب تری تبدیل کرده، این است که بیروت یک شهر ساحلی است و اتفاقا سواحل زیبایی دارد. هم داخل شهر بیروت و هم در اطراف آن سواحل متنوعی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها روز ساحلی به یادماندنی و دلنشینی را به همراه همسفرانتان تجربه کنید.

    بیروت لبنان شب های سرزنده و تفریحات شبانه جالبی دارد

    خیلی از توریستان قبل از سفر به بیروت لبنان این را نمی دانند که شب های این شهر تا چه اندازه سرزنده هستند. سرزنده بودن شب های لبنان و کافه های مختلفی که در آن قرار گرفته اند، باعث شده اند که سفر به بیروت لبنان برای جوانترها به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل شود. اگر احیانا شما هم به تفریحات شبانه علاقه دارید، باید بدانید که سفر به بیروت می تواند برای شما سفر فوق العاده ای باشد.

    شما می‌توانید برای رزرو تور لبنان و بیروت با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره لبنان بیشتر بخوانید:

    بهترین فصل برای سفر به لبنان

    دیدنی ترین جاذبه های گردشگری لبنان

    قدیمی ترین شهرهای جهان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW