021-88507190

آکواریوم آنتالیا را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 03 اسفند ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آکواریوم آنتالیا ترکیه با ماهی های گوناگون از مکان های دیدنی جذاب آنتالیا است. قیمت بلیط آکواریوم آنتالیا، آدرس، ساعات بازدید و... را می توانید در این مطلب بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    درباره آکواریوم آنتالیا چیزی شنیده اید؟ چقدر درباره این آکواریوم زیبا اطلاعات دارید؟ آیا می دانید که آکواریوم انتالیا بزرگترین آکواریوم تونلی دنیاست؟ اگر دوست دارید که با آکواریوم آنتالیا آشنا شوید و اطلاعات مفیدی درباره این جاذبه گردشگری در آنتالیا کسب کنید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

    آکواریوم آنتالیا ترکیه

    آکواریوم آنتالیا ترکیه با 131 متر طول و 3.5 متر پهنا، به عنوان بزرگترین آکواریوم تونلی جهان شناخته می شود. این آکواریوم که از آب دریا پر شده است، در یک مجموعه سه طبقه قرار گرفته است که در مجموع 12،500 متر مربع مساحت داخلی دارد و مساحت کل مجموعه اش به حدود 30،000 متر مربع می رسد. جالب است بدانید که به جز آکواریوم اصلی، یک آکوایوم دیگر هم در مجموعه آکواریوم آنتالیا وجود دارد که مخصوص کوسه هاست و علاوه بر آن ها، 40 آکواریوم دیگر با تم های مختلف در این مجموعه وجود دارد که هر کدامشان می توانند به نوعی شما را غافلگیر کنند. البته این همه ماجرا نیست و مجموعه آکواریوم آنتالیا بخش های دیگری نیز دارد که در ادامه بیشتر در موردشان صحبت می کنیم.

    درباره آکواریوم آنتالیا

    مجموعه آکواریوم بزرگ آنتالیا

    یکی از مفرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی آنتالیا آکواریوم بزرگ این شهر ساحلی است. این مجموعه علاوه بر آکواریوم های جذاب، یک خانه خزندگان، یک جهان برفی و موزه یخی، یک سینمای 5 بعدی، یک سری رستوران، فست فود، کافه، فروشگاه و یک نمایشگاه نیز دارد و با همه این اوصاف می توان گفت که بازدید از آن از واجبات سفر به آنتالیاست. در ادامه این مطلب، با ویژگی‌های آکواریوم آنتالیا بیشتر آشنا خواهید شد.

    آکواریوم آنتالیا به چه دلیل معروف است؟

    آکواریوم آنتالیا از زمانی که افتتاح شده است، در سال های مختلف توانسته عناوین مختلفی را به خودش اختصاص دهد. این آکواریوم در بعضی از سال ها به عنوان یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین جاهای دیدنی ترکیه معرفی شده است و حتی  پروژه آکواریوم آنتالیا در سال 2013 توانسته عنوان بهترین سرمایه گذاری گردشگری را از مجله کپیتال بگیرد. این مجموعه تفریحی در آنتالیا علاوه بر اینکه به خاطر داشتن بزرگترین تونل زیرآبی دنیا معروف شده است، به خاطر دیگر امکانات تفریحی که دارد، به یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی آنتالیا و در کل کشور ترکیه تبدیل شده است.

    افتخارات آکواریوم آنتالیا

    تفریحات آکواریوم آنتالیا

    همان طور که می توانید حدسش را بزنید، جذاب ترین تفریحی که اکثر توریست ها به خاطرش از آکواریوم آنتالیا دیدن می کنند، قدم زدن در زیر تونل آبی آن است. تصورش را بکنید که با بازدید از این آکواریوم شانس این را پیدا می کنید که بزرگترین آکواریوم تونلی دنیا را از نزدیک ببینید، با انواع و اقسام ماهی ها، کوسه ها و موجودات دریایی آشنا شوید و در حالی که بالای سر شما و در اطراف شما در حال شنا هستند، با آن ها عکس یادگاری بگیرید. گذشته از این می توانید، در محوطه گرسری آن قدم بزنید یا به دنیای برفی آن بروید و با همسفرانتان کمی برف بازی کنید.

    با وجود امکانات تفریحی متنوع آکواریوم آنتالیا، می توانیم بگوییم که بازدید از آن هم برای مجردها و هم برای خانواده ها و در کل برای همه مسافران با هر گروه سنی جالب است و ما بازدید از آن را به همه شما عزیزان، علی الخصوص افرادی که به دنیای زیر آب ها علاقه دارند، توصیه می کنیم.

    ساعت بازدید و قیمت بلیط آکواریوم آنتالیا

    آکواریوم آنتالیا در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 8 بعدازظهر باز است. توصیه ما به شما این است که در صورت امکان در ماه های شلوغی سال، از قبل بلیط آکواریوم آنتالیا را برای خودتان رزرو کنید. لازم به ذکر است که مجموعه آکواریوم آنتالیا در منطقه کنیالتی آنتالیا قرار گرفته است و شما به راحتی می توانید با تایپ کردن نام آن در اپلیکیشن های مسیریابی، لوکیشن دقیق آن را ببینید. در آخر اینکه هزینه و قیمت بلیط آکواریوم آنتالیا برای مردم ترکیه 35 لیر و برای توریست ها 35 دلار است. البته می توانید بلیط این مجموعه را با دیگر تفریحات آنتالیا خریداری کنید تا در مجموع تخفیف بگیرید.

    بازدید از آکواریوم آنتالیا

    آدرس آکواریوم آنتالیا و نحوه دسترسی به آن

    آکواریوم آنتالیا نزدیک به ساحل زیبا و معروف کنیالتی قرار گرفته که از سواحل غربی آنتالیاست. بنابراین، می‌توانید هنگام بازدید از این ساحل، از آکواریوم زیبا و دنیای زیر آب آنتالیا نیز دیدن کنید. این مجموعۀ آبی در شرق ساحل کنیالتی، محله آراپسویو و در بلوار دوملوپینار قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده از اتوبوس یا کشتی‌های خطی خود را از مرکز شهر به آکواریوم آنتالیا برسانید.

    بازدید از دنیای زیر آب با تور آنتالیا

    اگرچه شهرت آنتالیا به هتل‌ها، سواحل اختصاصی و پارک‌های آبی آن است، اما جاذبه‌های تاریخی و تفریحی متعددی نیز دارد که آکواریوم آنتالیا فقط یکی از آن‌هاست. اگر قصد سفر به این شهر ساحلی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید تور آنتالیا سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. شما می‌توانید هر زمانی از سال تور لحظه آخری آنتالیا را رزرو کنید؛ اما پیشنهاد ما این است که در صورت سفر در فصول گردشگری مثل نوروز یا تابستان، حداقل از 1 ماه قبل رزرو خود را قطعی کنید.

    آیا قبلا به آنتالیا سفر کرده‌اید؟ آیا از این آکواریوم بازدید داشته‌اید؟ پس حتما تجربیات و دیده‌ها و شنیده‌هایتان را با خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW