021-88507190

بهترین ساحل های باکو را بشناسید

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آذربایجان در منطقه قفقاز، بیش از 500 کیلومتر خط ساحلی در طول دریای کاسپین غربی دارد. درحالی که خیلی از ساحل های باکو، سطح بالایی از آلودگی نفتی دارند،اما با این حال ساحل هایی نیز دارد که تمیز هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آذربایجان در منطقه قفقاز، بیش از 500 کیلومتر خط ساحلی در طول دریای کاسپین غربی دارد. درحالی که خیلی از ساحل های باکو، سطح بالایی از آلودگی نفتی دارند،اما با این حال ساحل هایی نیز دارد که تمیز هستند و برای گذراندن اوقاتی خوش بسیار مناسب هستند. در این مقاله می خواهیم راجع به بهترین ساحل های باکو که آلودگی ندارند صحبت کنیم.
    اگر با تور لحظه آخری باکو ، به این شهر بسیار زیبا سفر کردید حتما به این ساحل ها سر بزنید!

    ساحل شیخوو (Shikhov)
    این ساحل که یکی از بهترین ساحل های باکو است، 9.5 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و در قسمت جنوبی مرکز شهر قرار دارد. اتوبوس های شماره 125 می توانند شما را در قبال پرداخت فقط چند سنت از Icheri Sheher به ساحل Shikhov ببرند که حدودا 15 دقیقه زمان می برد. یک پارک آبی با سرسره های آبی جذاب و دو استخر بزرگ و یک استخر کودک با امکانات دیگر، این ساحل را به یکی از بهترین ساحل های باکو تبدیل کرده است. شما می توانید از پلاژ ساحل و چترهای رنگارنگ آن استفاده کنید و یک نوشیدنی در بار بخورید و لذت ببرید. درحالی که این ساحل، بهترین ساحل در جهان نیست اما می تواند اوقات بسیار خوشی را برای تابستان شما فراهم کند تا از آن لذت ببرید.

    ساحل شیخوو (Shikhov)

    ساحل کرسنت (Crescent)
    این ساحل که در نزدیکی ساحل Shikhov قرار دارد و یک بخشی از هتل میباشد، 400 متر شن تمیز با منطقه حفاظت شده و نجات غریقان ماهر دارد. این ساحل خانوادگی در باکو کنار کلاب ساحلی Mambo قرار دارد و برای بازدید کنندگان اتاق تعویض لباس، دسترسی به استخرهای شنا و گرداب را فراهم می کند. کسانی که مهمان نیستند می توانند از فضای ساحل استفاده کنند ولی باید کمی پول پرداخت کنند. شما می توانید از این ساحل زیبا در کنار خانواده خود لذت ببرید.

    ساحل کرسنت (Crescent)

    ساحل بیلگاه (Bilgah)
    بعضی از بهترین ساحل های باکو درون شهر نیستند. ساحل Bilgah که در شمال شرقی باکو قرار دارد، ساحل شنی و آب های تمیز دارد. اگر شما به باکو سفر کردید و یک ماشین کرایه کردید، تقریبا 30 دقیق زمان می برد که از مرکز شهر به این ساحل برسید. ورودی این ساحل رایگان است. ولی برای  استفاده از امکاناتشان مثل اتاق تعویض لباس، چترها و تخت های آفتاب گرفتن باید مبلغ کمی پرداخت کنید. چندین هتل و استراحتگاه در خط ساحلی دریای کاسپین هم وجود دارند که شما می توانید در آن ها اقامت کنید.

    ساحل بیلگاه (Bilgah)

    کلاب ساحلی آمبوران (Amburan)
    این کلاب ساحلی 44 کیلومتر از باکو فاصله دارد و کمی از ساحل Bilgah دورتر است. این کلاب یکی از بهترین کلاب های ساحلی پایتخت می باشد. خانواده های محلی و مردم از هرجای دنیا به آن جا می روند تا در یک فضای جذاب، زیبا و تمیز با امکانات خوب ریلکس کنند. مبلغ ورودیتان به این بستگی دارد که چه روزی را برای بازدید از این ساحل زیبا انتخاب کنید. مثلا آخر هفته ها مبلغ پرداختی ورودی بیشتر است. بازدید کنندگان می توانند از پلاژ آفتابی، حوله و استخر استفاده کنند. غذا و نوشیدنی نیز در دسترس می باشد. اگر شما می خواهید از بهترین ساحل در باکو دیدن کنید، یک تاکسی بگیرید. چرا که اگر با وسایل حمل و نقل عمومی به این مکان بروید، باید در قسمتی از مسیر در طول اتوبان قدم بزنید و کمی سخت است.این ساحل روزانه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است و مبلغ ورودی آن در روزهای عادی 11 دلار و در آخر هفته ها 14 می باشد.

    کلاب ساحلی آمبوران (Amburan)

    ساحل سی‌زون (SeaZone)
    اگر شما دنبال یک محل تمیز بدون شلوغی و جمعیت هستید، به ساحل SeaZone  سر بزنید. این ساحل که در Nardaran در  قسمت شمالی Absheron Peninsula قرار دارد، دارای شن های تمیز، پلاژهای آفتابی و محلی زیبا برای ریلکس کردن می باشد. این ساحل تقریبا 38 کیلومتر از Icheri Sheher فاصله دارد و در یکی از ناحیه های اسلامی آذربایجان قرار دارد و ارزشش را دارد که زمانتان را در این ساحل زیبا بگذرانید.

    ساحل سی‌زون (SeaZone)

    برای خرید بلیط آنلاین و غیر حضوری به مقصد هر شهر و یا کشوری در دنیا ، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و از خدمات غیر حضوری بهره مند شوید .

     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW