021-88507190

پارک دلفین ها در وارنا پارکی جذاب و هیجان انگیز!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 29 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در شهر زیبا و تاریخی وارنا ، کشور بلغارستان،یک پارک وجود دارد که بسیار شهرت پیدا کرده و یکی از جاذبه های گردشگری وارنا به شمار می رود.در این پارک ، دلفین های بسیاری با اجرای نمایش های مختلف و جالب،میزبان مهمانان خود هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در شهر زیبا و تاریخی وارنا ، کشور بلغارستان ، یک پارک وجود دارد که بسیار شهرت پیدا کرده و یکی از جاذبه های گردشگری وارنا به شمار می رود . در این پارک ، دلفین های بسیاری با اجرای نمایش های مختلف و جالب ، میزبان مهمانان خود هستند . در پارک دلفین های وارنا چند بخش و قسمت وجود دارد ، که شما می توانید از آنها استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید .

    1-نمایش دلفین ها
    نمایش دلفین ها هر روزه در ساعت 10:30، 12:30 و 15:30 شروع می شود و حدود 35 دقیقه طول می کشد.نمایش به دو زبان بلغاری و انگلیسی توسط یک خانم گزارش داده می شود. شما می توانید بلیط ها را درست قبل از نمایش بخرید. (10 تا 25 دقیقه قبل از نمایش)هزینه خرید یک بلیط 25 لوا (Lev واحد پول بلغارستان) برای بزرگسالان است و 5 لوای اضافه برای عکاسی از شما دریافت میکنند.
     تعداد زیادی جای نشستن در نمایش دلفین ها وجود دارد ولی ارزشش را دارد که هرچه قدر می توانید زودتر وارد شوید تا بهترین جایگاه را نسبت به استخر دلفین ها انتخاب 
    کنید تا نمایش را بهتر ببینید.این نمایش مثل یک سیرک به نظر می رسد ولی کسی که تا به حال دلفین ها را از نزدیک ندیده است، ارزشش را دارد که برود و این دلفین های بامزه را ببیند.(در جریان باشید که متاسفانه خانم هایی که در قسمت فروش بلیط کار می کنند کمی بداخلاق هستند. آن ها جوری رفتار می کنند که انگار هنوز در یک سیستم کومونیست کار می کنند و مشتریان در حال آزار و اذیت آن ها هستند!

    نمایش دلفین ها

    2-کافه آکواریوم
     کافه داخل مجموعه یکی از دیوارهایش با آکواریوم ساخته شده است و این چشم انداز باعث می شود که زمانی فراموش نشدنی را در این کافه تجربه کنید.
    این کافه زیبا در پشت دلفیناریوم (محل تماشای دلفین ها) قرار دارد و برای این که به کافه وارد شوید باید مبلغ کمی بپردازید. پشت یکی از دیوارها، استخر دلفین قرار دارد. شما می توانید قهوه بنوشید و شنای دلفین ها را درست در کنار میزتان تماشا کنید. قهوه های خوشمزه و تست های طعم دار بزرگ آن را حتما امتحان کنید. کارکنان این کافه خیلی صمیمی رفتار می کنند و می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند.

    کافه آکواریوم

    3-شما می توانید با دلفین ها شنا کنید!
    رزرو این تفریح هیجان انگیز می تواند از طریق تلفن باشد. شنا با دلفین ها هر روزه در ساعت 14:00 برگزار می شود. دفتر فروش بلیط بین ساعت 13 و 14  تعطیل است.در کل شنای شما 1 ساعت طول می کشد و در استخر حداقل 2 توریست و حداکثر 6 توریست با دلفین ها شنا می کنند.هزینه آن 100 لوا است. همه جلیقه نجات می پوشند تا بتوانند روی آب شناور شوند.
     بنابراین حتی اگر کسی شنا بلد نباشد یا از عمق 3 متری آب بترسد، می تواند با دلفین ها شنا کند. کل این رویداد با یک گفتگوی خلاصه به زبان بلغاری و انگلیسی شروع می شود، سپس شما باید لباس شنای خود را بپوشید و می توانید دلفین ها را لمس کنید، پشت سرشان شنا کنید، از دلفین ها بوسه بگیرید. عکاس ها هم از شما و دلفین ها تمام مدت عکس می گیرند.

    شما می توانید با دلفین ها شنا کنید!

    به نظر ما 50 یورو می ارزد که این تجربه فراموش نشدنی شنا با دلفین ها را تجربه کنید.
    اگر به بلغارستان و شهر وارنا سفر کردید حتما از پارک دلفین ها بازدید کنید،پشیمان نخواهید شد.آژانس مسافرتی مهرپرواز برگزار کننده مستقیم تور بلغارستان و شهر وارنا با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت است.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW